Äitiyspakkaus

Eli kaksi kuukautta ennen laskettua aikaa on jätettävä paperit kelaan, muuten ne voivat evätä kaikki tuet.... [:-]  
 
Voi kun näyttää kivalta, tykkään enemmän kuin siitä viime vuoden paketista [:)]
 
Ja nyt mä en ainakaan kestä jos saan sen -09 pakkauksen!!!
Ei siinä nyt mitään varsinaista valittamista oo, mut kyl tää ois kivempi...
 
siis NIIIIIIIN ihana se uus makuupussi!!!! mun mielestä tää uus sisältö on paljon parempi ku se -09..voi olla et ku kaikki noi värit sopii pojalle ja meille on poika tulossa..... jihiii toukokuus ne alkaa jakaa noit uusii pakkauksii....
 
Mä tykkään kanssa uudesta pakkauksesta [:)] En tiedä kumpi on tulossa ja mun mielestä noi vaatteet sopii kaikki molemmille..
 
Kertooko ne jossain, et koska uutta on alettu jakamaan vai pitääkö ruveta vaan lueskelemaan keskustelupalstoja ahkerasti, että kuulee heti, kun joku on saanu tän?
Ja eiks kelas mee yleensä käsittelyssä se joku 2-3- vkoa, jonka jälkeen vasta ne laittaa "tilaukseen" paketin? Eli jos laittaa ihan kesäkuun ekoina päivinä, niin tilaus menis vasta perille joskus juhannuksen tienoilla? Tosin sit paketin sais aika myöhään =(

Mä tykkään tosiaan noist väreist vaikka tyttöä näillänäkymin odotellaan. Ei kai tuolla koskaan oo ollu mitään vaaleenpunasta? Ja en kyl tiä haluanko edes hirveesti vaaleenpunasta pukea lapselleni. Ainakin kaikki mitä oon tähän mennessä ostanu on ollu just harmaa,ruskee, vaaleen kelt. vaaleen vihree...
Tai sit vaan luotan siihen, et kaikki muut kyllä sit ostaa sitä vaaleanpunasta meidän lapselle, ku haluu jotain tuoda[:D]
 
Mä haluan kanssa ehdottomasti ton uuden.. Ainut mikä siinä ei oo mun mieleen on toi ruokalappu, mutta se nyt on niin pikku juttu...
Eli hetki pitää malttaa ootella ennen ku hakemuksen laitan.. [:)]
 
Tuo uus pakkaus oli mielestäni parempi, kuin viime vuoden [:)]
Ainut mistä en tykännyt oli ruokalappu ja makuupussi, muuten tosi ihana.
 
Mä sanoisin tän uuden pakkauksen olevan jopa yllättävän hyvä. Mä olin kyllä jo päättäny että en sitä ota vaan otan rahana ja hakemuksenkin jo tehnyt. Mutta yllätyin kyllä miten kivan näköisiä vaatteita ja sen verran neutraaleja että sopivat molemmille. Silloin kun mä edelleisen pakkauksen sain pojalle niin siinä oli vaalena lila toppapuku liilaraita röyhelöllä[&:]. Teki tosi paljon mieli laittaa pojan päälle.
 
Musta on kiva ottaa tällä kertaa rahana ja mennä sit rahan ja listan kanssa kaupungille hommaamaan kaikkea tarpeellista ja voi ihan itte valita minkä näköisiä ottaa.
 
Aivan mahtava tuo uusi pakkaus, värit sopii kyllä tismalleen molemmille :) Haluan tän uuden..pakko pantata hakemusta jonkin aikaa vielä, jos sitten varmemmin sais ton :D
 
Pitäis kyllä ruveta selvittelemään noita asioita, että mitä tarvitsee työnantajalta jne. Olin kyllä iloisesti yllättynyt pakkauksesta, hyvin sopii värit molemmille. Välillä on ollu just noi ulkopuvut vähän jänniä, nyt oli söötti. Ilmoitelkaahan jos kuulette jonkun saaneen uuden, niin laittaa hakemuksen menemään [:D]
 
Toi uus oli yllättävän kiva. Tottakai siinäkin oli pari vaatetta mitä katteli silleen huh huh hyh hyh... mut tottakai niissä aina on. Vanhassakin oli tietysti, mutta käyttövaatteissa. Ja epäilen vahvasti että jossain vaiheessa vaatteen kriteeri on "puhdas, kuiva, tää on hyvä".

Mut tos ei oo sitä über-helistintä! Ounou! Miehen mielestä se helistin on tärkein, puhunu siitä varmaan pari kuukautta. Se vaan pitää kuulemma olla :) Mietin jo päivällä et mistä mä sen helistimen sille hankin jos meille se 2010 paketti tulee, mutta kotiin tullessa oli pakettikortti pöydällä. Tai no, onhan joku voinu laittaa mulle lahjan :D
 
Mulla ainakin on vielä tallessa omasta (tai siskon) äitiyspakkauksesta se helistin niin ei haittaa kamalasti ettei sitä ole[:)]
Itse tykkäsin tosi paljon tuosta uudesta pakkauksesta. Eli jos jossain toukokuun puolessa välissä veis laput niin LUULIS saavan jo uuden.
 
Mun mielestä uusi äitiyspakkaus oli tosi hyvännäköinen. Ehkä hivenen poikavoittoinen ellei lasketa muutamaa oranssia ja keltaista bodya (ja tietysti se oranssiraitainen potkari). Siinä taisi olla nyt enemmän vaatteita kuin viime vuonna. Harmi kyllä, kun se punainen helistin oli siitä poistunut eikä vaipoista ollut kuin se kestovaippa mukana.
 
Tänään just rehasin äitiyspakkauksen kotio. Olin aika varma että se on se 2009, koska eihän se nyt mitenkään voi 2010 vielä olla. Ja onneks olikin. Helpotus oli suuri kun avasin kannen ja ensimmäisenä siinä möllötti se joulusukka :)

Mietin jo siinä sitä kotio kantaessani että kuinka muotoilen "halutaan vaihtaa"-ilmoituksen jos se olis ollu uusi. Päätin luottaa et edes joku ois saanu vanhan ja tahtonu uuden, kun itse taas tykkäilen vanhasta enempi.
 
Pähkylä, kiva, että sait sen vanhan jos kerran halusitkin! Onneks meitä on erilaisia, mikä tarkoittaa sitä, että vaihtajia varmaan olis löytyny, mut nyt meillä uuden odottajilla on myös taas vähän paremmat mahdollisuudet saada uus, kun yks vanha on varastossa vähemmän[:D]
Ja meillä, joilla la on näillä nurkilla on onni, että voidaan vähän kikkailla, et kumman mahdollisesti haluis, suurinosa kuitenki joutuu ottamaan sen mikä tulee.
Kivoja hetkiä laatikon penkomisen parissa!!!
 
Takaisin
Top