Äitiyspakkaus

Tänään tuli haettua äippäpakkaus ja pienehkö pettymys kun oli -09 paketti [:(] Mutta silti niin iloinen että joku paketti sentään tuli [:D]
 
Vein laput eilen kelaan ja nyt jännätään sitten kumpi pakkaus tulee. jos 2009 niin palautan sen varmaan [:D]
 
Miks ihmeessä viette jo laput jos sitte pelottaa että kumman saa? Meillähän on ihan hyvin aikaa vielä pihdata lappusia [;)][:D]
 
Mulla on samat suunnitelmat kun Miulla :) eihän nyt vielä uskalla kun en kuitenkaan tohtis valittaa siitä mitä saan.
 
Kelan lehti tuli tänään, siellä sanottiin, että "uusi pakkaus tulee jakoon näinä päivinä, toukokuun puolen välin jälkeen"
 
Jes!
Eilen tosin olisin ollu just keskustassa ja olisin voinu viedä paperit ite kelaan, mutta ehkäpä luotan posteljooniin ja pistän paperit heti huomenna aamusta postilaatikkoon ja rupeen pakkausta odottelemaan[:D]
Pelkään vaan, et jos oon täyttäny jonkun kohdan väärin, et se tulee takas ja sit ei enää kerkee ennen palautuspäivää. Vai onks sil sit enää väliä, ku ne on jo kerran otettu kelassa vastaan?
 
Mulle tuli tänään kirje Kelasta, jossa kerrottiin et mulle on myönnetty se pakkaus ym. ja että se tulee postiin kahden viikon sisällä. Siinä kirjeessä oli myös valitusohjeet (niinku niissä aina on..) ja naureskelinkin, että eipä oo kerrankaan mitää valittamista. Nyt tajusinkin, että voihan tuota valitusoikeutta käyttää tossa pakkausjutussakin [:D] Tonni vetoa, niin mulle tulee viime vuoden paketti.. Pääsi vähän niinkun vahingossa lipsahtamaan se pakkaushakemus muiden papereiden mukana työnantajalle ja sitä kautta Kelaan ( tai siis siinä hakemuksessa ruksin myös sen äitiysavustuskohdan jo valmiiksi, tyhmä minä[:@])
 
Mulle tuli tänään kirje Kelasta, jossa kerrottiin et mulle on myönnetty se pakkaus ym. ja että se tulee postiin kahden viikon sisällä.


Kävin eilen heittämässä paprut Kelalle... Pitu86, kuinka kauan sinulla meni aikaa, että sait päätöksen?
 
No 3.5 Kela on kirjannu saaneensa mun hakemuksen, että semmonen viikko siinä vierähti.. Käy kattomassa kelan nettisivuilla asiointipalvelun kautta (vaatii nettipankkitunnukset), sieltä näet kaikki sua koskevat päätökset, käsittelyssä olevat asiat jne.
 
No nyt se paketti on haettavissa postista! Tääh, miten voi Kela olla näin nopea!? Eilen tuli se kirje, jossa ilmotettiin että mulle on tilattu se paketti ja se saapuu parin vkon sisällä.. Eli ku tuli näin nopeaa, niin on satavarmaan se viime vuoden paketti. Oon kyllä henkisesti valmistautunut siihen, se tän vuoden oliskin ollu ihan ruma ja hirveä, ei sitä kukaan halua. Ja viime vuoden paketissa on se joulusukka ja kaikkee..[&:] Nyt ei auta ku oottaa et mies tulee töistä ja käydään hakemassa se, painaa tuon pakettikortin mukaan 8,5kg. Ennen sitä toivon postimiehen kantavan pinnasängyn tänne, se soitti pari tuntia sitten ja kysy koska saa tulla [:)] Tänään siis hypistellään sekä äitiyspakettia että pinnasänkyä [:D]
 
NO NIIN MAMMAT! Haettiin äsken äitiyspaketti postista ja thank god se on sitä vuoden 2010 mallia! [:)] Eli lähettäkää ne hakemuksenne, jos ootte pantannu sitä sen takia että haluatte uuden paketin [:D]
 
Hienoa!
Pitääkin viedä paperit kelaan kun ei enää ole vaaraa vanhasta pakkauksesta! [:D]
 
Mitähän varten mä käyn aina tänkin keskustelun lukemassa. Mulle ei edes pakkausta tule ja ens su mennes on se 140e törsätty mitä pakkauksesta rahana sai. Ihanaa lähteä törsäilemään[:D].
 
Eemi, sita minakin ajattelin, makin luen tata palstaa, vaikka aitiyspakkaus onkin vain kaukainen haave. Tuli mieleen sellainen syy, etta ollaan ehka vahan koukussa tahan palstaan [;)]

Silta ainakin mun tyokeskittyminen nayttaa - paa taynna tata keskustelua, eika veroilmoituksia ollenkaan..
 
liva kuulla, että uutta jaetaan. Vaikken siitä niin tyksikään.. [:D] Yritän kuitenniin ajatella järkevästi, että käytännöllisyys on se juttu, eikä kuosit... Mä oon menossa perjantaina Kelalle viemään papruja. Sit ootellaan...
 
Takaisin
Top