Äitiyspakkaus

Uusi pakkaus julkaistiin jo eilen. Mitäs tykkäätte? Mun makuun ei ihan uponnut mutta meille tulikin jo toi 2015 pakkaus.
 
Tosi poikamainen! Vaikka poika onkin tulossa, niin en jotenkin innostunut. Vanha onkin ihan hyvä :) Varmaan ne pöllöt vaan viehättää siinä niin paljon :D
 
Mä en osaa sanoa, osa on kivemman näkösiä osa taas ei. Voi olla et odotan vielä hetken hakemuksen lähettämistä, mutta kumpikin pakkaus kelpaa.
 
Haalari ja makuupussi on tässä uudemmassa mieluisemmat samoin ehkä myös pussilakanat kun on värikkäät.
 
Kun tietäis kumpi on tulossa niin olis helppo valita tuon viime vuoden ja uuden väliltä :wink
 
Tuota uutta pakettia ei löydy tällä hetkellä kelan sivuilta. Näin kuitenkin mtv3:n uutisen, että paketti olisi vahingossa lipsahtanut liian aikaisin nettiin :grin tuossa uutisessa näkyi kyllä yhdessä kuvassa koko paketti, aika sinistä oli vaikka meille poika on tulossa. Yhtäkkiä vuoden 2015 paketti miellyttää enemmän :)
 
Omaa silmääni miellytti kyllä vaatteiden osalta tuo uusi pakkaus enemmän. Johtunee siitä, että en itse tykkää ruskeasta, jota on melko paljon tuossa vuoden 2015 pakkauksessa. Samoin osa noista kuoseista ei jotekin iske. Aika poikavärinenhän tuo uusi on, mutta meille onkin poika tulossa :) Vanhassa pakkauksessa on kyllä nuo haalarit ja pussilakanat mielestäni kivemmat.

Jos sitä ensi kuun alussa laittaisi hakemuksen menemään ja sieltä sitten tulee kumpi tulee. Tyytyväinen olen kyllä tuli kumpi vaan, ei ole sellaista, että pitäisi jompikumpi ehdottomasti saada :)
 
Molemmissa pakkauksissa on juttuja joista tykkään ja joista en. Oikeastaan ihan sama kumpi paketti meille tupsahtaa. Hakemuksen teen joka tapauksessa vasta loppukuusta, kun mulla alkaa olla säilytystila tällä hetkellä aika finaalissa :D
 
Minä en nyt oikein tiedä kummasta tykkäisin enemmän. Joka tapauksessa olen todella tyytyväinen ja ylpeä, että meillä on Suomessa mahdollisuus äitiyspakkaukseen. Luulen, että jätän pakkauksen haun viimetinkaan ja katson kumpi sieltä putkahtaa.:)
 
Olen samaa mieltä agronomi, todella poikamainen tuo tämän vuoden pakkaus :O Melkein puolet tavaroista/vaatteista on jotakin sinisen sävyä! Meille siis pitäisi olla tyttö tulossa. En väitä, etteikö tytölle voisi pukea sinistä, mutta miksei yhtä hyvin sitten pojalle esim. pinkkiä? :wink Kaikesta huolimatta äitiyspakkaus on kyllä hieno asia, josta pitää olla kiitollinen :)
 
Meillä päätettiin ottaa pakkauksen sijaan raha tällä kerralla, juurikin pakkauksen poikamaisuuden vuoksi. Ensimmäisen lapsen kanssa minusta pakkaus oli ehdoton..siihen liittyi suuria tunteita. Ja on tosiaan etuoikeus että meillä on tällainen mahdollisuus. :)
 
Nyt kun näin isot kuvat uudesta pakkauksesta, niin tykkään siitä kyllä paljon enemmän kuin viime vuoden paketista :) Muutan siis mielipiteeni, heh. Mutta samaa mieltä olen, että kumpi tahansa paketti tulee niin kiitollisena otetaan vastaan, tämä on kyllä tosi hieno juttu!
 
Mie aluksi harmittelin, että olisiko pitänyt malttaa mieli ja odottaa 2016 pakkaus, mutta ei harmita enää.
Olen erittäin tyytyväinen kun meille tuli 2015 pakkaus. Siinä on enemmän vaatteita mitä voin tytölle pukea.
Uusi pakkaus ei ole yhtään minun mieleinen.
 
1.3. oli näköjään meijän pakkaus postitettu. Tulis jo niin pääsisin vaatteiden pesuun ja vaatekaapin täyttämiseen! :D
 
Minunkin silmää miellytti enemmän tuo vanha pakkaus ja tosi tyytyväinen olen, että se saatiin. Ei tuo uusikaan hullumpi ole mutta vanha mielestäni kivempi
 
Uudessa on minun makuuni kivemmat kuosit haalareissa ja makuupussissa, muuten melko samanlaiset. Mutta huomasin että uudessä on enemmän 50-56 kokoisia, kun aiemmassa enemmän 68-74 kokoisia, eikä mielestäni ole kiva juttu, kun esikoiselle ei noita pienimpiä ehditty ollenkaan käyttämään.... Lisäksi purulelu/helistin olisi kivempi kuin unilelu (päiväkoti-iässä voi hieman olla erottamisvaikeuksia :D). Mutta ehkä odotan sen uuden kuitenkin, lappu olisi jo. Meille tulee tyttö, ja mielestäni paketti molemmille täysin sopiva.
 
Päästiin tänään avaamaan meidän äitiyspakkausta!! :) :) Meille tuli tuo 2015 pakkaus. Olimme miehen kanssa tosi innoissamme ja oli kyllä ihanaa hypistellä vauvan ihka ensimmäisiä tavaroita!!! Vaikuttivat ihanan pehmeiltä ja laadukkailta :) :) :love7
 
Me päädyttiin odottelemaan uutta pakkausta, vaikka tyttö onkin tulossa. Kun niitä vaatteita katseli yksitellen, niin oli kyllä kivoja ja saa sopimaan tytöllekin. Mun mielestä on kiva, että uudessa pakkauksessa toppapuku on neutraali, kun viime vuotisessa se on vaaleansininen, vauva kun saattaa ensi talvena olla juuri tuon kokoinen, että se tulee käyttöön. Mulla on aikaa tilata pakkaus vielä huhtikuun puoleen väliin saakka :)
 
Takaisin
Top