Äitiyspakkaus

Mä kyl jotenkin oon olettanu, että kaikki pitäis pestä, peitot yms... Ainut mitä en taida viel pestä on vaunujen kankaat. Pesen ne vasta kun likaantuuvat. Korjatkaa viisaammat ihmeessä, jos joidenkin juttujen pesu on turhaa...
 
Minä en kyllä ajatellut pestä turvakaukaloa enkä vaunuja.
 
Muokattu viimeksi:
Itsekään en ole pessyt tuosta pakkauksesta makuupussia enkä toppahaalaria ja niitä tumppuja. Ajattelin, että ne ei kuitenkaan tule suoraan vauvan ihoa vasten samalla lailla kuin vaatteet. Sen peiton pesin kyllä itsekin.
 
Nyt meni hermo. :mad:

Laitoin tuonne äititiyspakkausta toimittavaan Logistikas Hankinta Oy:n viestiä, että bodyssä ei painonappi toimi. Laitan heille sähköpostia, johon kehoittavat katsomaan http://www.kela.fi/aitiyspakkaus -sivua. Sanon, että sieltä olen nyt teidän yhteystiedot nyt saanutkin, että voisiko nyt antaa sen palautusosoitteen.. :banghead: Palautan tuotteen asiakaspalautuksena matkahuollon kautta, mutta annettu palautuskoodi ei toimi. No ei toimi kun ovat antaneet väärän koodin! Valintatalosta sitten selvittävät palautuskoodia ja body saatiin oikealla palautustunnuksella. Tämä siis tapahtui toukokuun alussa. Nyt kyselin bodyn perään niin kuulemma ei ole kuulemma heille vielä saapunut tätä pakettia! Matkahuoltoa harvemmin käytän, mutta en ole kuullut, että heiltä paria viikkoa menee toimitusten kanssa. Hitto että ärsyttää ihan suoraan sanottuna..
 
Mä laitoin palautuksen postin kautta, se heidän palautusosoite ja koodi oli äitiyspakkauksen mukana. Viime viikolla lakana ja body tulivat takaisin, meni siis n. 3 viikkoa.
 
Uidi Minulla ei ollut enää ko. lappua jäljellä, joten sähköpostilla olin sitten yhteydessä firmaan.

No niin nyt kun manaa niin body onkin kotona! :thumleft Hitto mitä säätöä kyllä. Eilen sieltä tuli vastaus lopulta, että ovat ovatkin postittaneet jo uuden bodyn. Ja body oli meillä postilaatikossa! :hello2 Mielenkiintoista; ensin koko body ei ole heille saapunutkaan. No ihan sama, nyt on ehjillä neppareilla oleva body kotona. Paljon olen verkosta ostanut tavaraa, eikä se koskaan ole ollut näin vaikeaa..
 
Takaisin
Top