Äitiyspakkaus

Paketti kun esikoisesta kyse. 15 malli ihan ok mutta luulen että saan uuden version. Neuvolakin vasta viimesellä viikolla tätä kuuta jolloin saan sen todistuksen.

Todistus kourassa ja varmaan teen hakemuksen aika äkkiä. En miä kuitenkaan saisi tuota uutta.

Mä taidan nyt ottaa pakkauksen kun siinä on mun mielestä enempi pojalle sopivia vaatteita ihanan pirteitä värejä ja niitä pöllön kuvia <3

Täällä kans otetaan kun esikoinen tulossa ja ei oikein osaa vielä ajatella että mitä kaikkea pitäisi ostaa :/

Luin jostain et äitiyspakkauksessa tulee peitto (siis täkki). Pitääkö paikkansa?

Huhtikuisista huutelen, että äitiyspakkauksesta löytyy peitto! Tänä ja viime vuonna on syntynyt niin vähän vauvoja, että vuoden 2015 pakkauksia jaetaan varmaan vielä kesäkuussakin :)

Minkä kokoinen tuo täkki on? Ja onko se hyvä ja käyttökelpoinen? Tietäs vähän minkä kokoisia lakanoita voi hommata :)

Minkä kokoinen tuo täkki on? Ja onko se hyvä ja käyttökelpoinen? Tietäs vähän minkä kokoisia lakanoita voi hommata :)
Tuolla linkkaamallani sivuilla lukee myös koko: "Peitemakuupussi 95 x 95 cm". Vai tarkoititko tätä peittoa (??) "Patja 70 x 42,8 x 4 cm, patjansuojus 90 x 150 cm, aluslakana 90 x 150 cm, peite 80 x 120 cm ja pussilakana 85 x 130 cm." No jokatapauksessa Kelan sivuilta noi asiat selviää..

Muokattu viimeksi:
Ok. Kiitti linkeistä ja tiedoista. Tuota täkin kokoa juuri meinasin... Onkohan kellään kokemusta minkä ikäiseksi tuolla peitolla vauva nukkuu?

Minusta taas vuoden 2015 makuupussi on paljon kivempi. :grin Muuten ei ole väliä, muilta osin kummatkin näyttää yhtä hyviltä.

Takaisin