Äitiyspakkaus

En malttaisi millään odottaa, keskiviikkona laitoin hakemuksen, mutta esikoisenkin pakkausta odottelin aikanaan yli kuukauden, niin en turhan suuria toiveita nopeasta saapumisesta elättele :P.
 
Miul luki päätöksen kohdalla että päätös tullut 30.3. Ja samalla rivillä luki et postitettu 31.3. Ja samat tiedot löyty paperisesta versiosta joka tippu postiluukusta tänää. Netissä sit äitiyspakkauksen kohdalla luki et tilattu 1.4. mut ei lukenu siinä kohtaa postituksesta mitää. Että kai se lähetetään aikanaan, pitäs vissii 14.4. mennessä sit tulla kerran päätöksestä kahden viikon kuluessa tulee.
 
Mulla tuli kans tänään paperiset päätökset. Mä ja tytön kummitäti ei malteta odottaa sitä pakkausta :D Miestä nyt ei hirveesti kiinnosta.
 
Mulla lähti eilen illalla hakemus, vielä saa hetken odotella! Mut hyvää kannattaa odottaa :)
 
Mulla pakkaus postissa :) Eilen illalla 5.4 tuli ilmoitus, että voi noutaa.
Ilmoitus oli käsitelty 30.3 ja postitettu 31.3 :)
Toivottavasti on uusi pakkaus!
 
Me tilattiin paketti 25.3, hakemus oli käsitelty 30.3 ja tosiaan eilen tuli viesti että noudettavissa ja uus paketti sieltä tuli :)
 
Mulle tuli tänään ilmotus puhelimeen et paketti on noudettavissa, kävin sen tuossa töistä tullessa hakemassa. Kotona ootti postilaatikossa kelan päätös aiheesta, "noudettavissa kahden viikon kuluessa"
 
Mulla lukee kelan sivulla että päätös on tullut 4.4. :) Tulispa pian kotiinkin asti, ootan innolla että pääsen hypistelemään ja viikkaamaan lipastoon ja arvioimaan mitä vaatteita vielä puuttuu!

Kokeneemmat, minkä ikäiselle vauvalle toi pakkauksen haalari menee? Onko hyvä talvella heinäkuussa syntyneelle?
 
Kaveri jolla on syntynyt tyttö viime heinäkuussa on käyttänyt koko talven vauvallaan sitä äitiyspakkauksen toppahaalaria ja sanoi että on ollut sopiva :)
 
Esikoinen synty joulukuussa ja käytti haalaria vielä yli 1v:nä tammi/helmikuussa....keskikäyrän lapsi. Mut luulen et ny kesävauvalle on ihan sopiva talvella.
 
On varmasti sopiva just kesävauvalle. Meidän tammikuun lopussa syntyneelle +1 käyrällä kasvavalle poitsulle ei tullut käyttöön ollenkaan. Mulla on käsitys, että se on n. 68-70cm kokoinen. Meillä esikoisella oli jo 80cm talvihaalarina ja sekin lopputalvesta oli jo pieni.
 
Me haettiin kans eilen paketti ärrältä :)
Ja uusi paketti tuli kans, on se ihana! Tosi kivan pirteä!
 
Oi vähänkö siistiä, että tulee Ärrälle. Mä jo mietin, pitääkö kääntää jostain auto, kun Matkahuollon pisteeseen on meiltä jotain 2km. Ärrä on tossa toisella puolen katua.
 
Oi, oispa meilläkin tullut Ärrälle, se ois ollut ihan kodin vieressä! Sen sijaan tuli yli kilsan päässä olevaan Siwaan. Oli vähän roudaamista kun olin kävellen liikkeellä... :)
 
Takaisin
Top