Äitiyspakkaus

Miten teille muille tuli pakkaukset noin nopeasti? Mä laitoin hakemuksen maaliskuun loppupuolella, 5.4. päätös tehty eikä näy vielä... Haluan jo hipelöimään niitä vaatteita! :D
 
Vihdoin ja viimein miekii sain hakemuksen tehtyä ja netistä näyttää, että eilen olis jo postitettukin paketti jo. Nyt sit kuumeisesti odotellaan millon se saapuu :)
 
Mitä mieltä olette sisällöstä? Totesin et noi ulkomaalaista perää olevat vaatteet ovat muuten kai ihan ok, paitsi et nuo kovaa muovia olevat pesulaput ärsyttävät! Toki ne saa ja pitääkin leikata irti, mutta saumaan jää väkisinkin karheampi alue. Toivottavasti se osuu vaipan alueelle. :shifty:
 
Mina en ole vielakaan pakettia tilannut kun haluan olla 110% varma etta saan uuden pakkauksen - mutta ei kait enaa kukaan ole lahiaikoina vanhaa saanutkaan enaa?

Kai se kohta pitaa tilata, kun muuten varmaan unohdan! Kauheaa! :)
 
Mitä mieltä olette sisällöstä? Totesin et noi ulkomaalaista perää olevat vaatteet ovat muuten kai ihan ok, paitsi et nuo kovaa muovia olevat pesulaput ärsyttävät! Toki ne saa ja pitääkin leikata irti, mutta saumaan jää väkisinkin karheampi alue. Toivottavasti se osuu vaipan alueelle. :shifty:

Joo, mäkin ihmettelin miksi niihin pitää laittaa tuollaiset pesulaput. Aikuisten vaatteista usein poistan koko- ja pesulaput, mutta vauvan vaatteissa haluaisin ne säilyttää, koska niitä tulee myytyä paljon ahkerampaan eteenpäin ja mielestäni silloin koko- ja pesumerkintöjen olisi hyvä näkyä selkeästi. Muuten kyllä kivoja vaatteita!
 
Mina en ole vielakaan pakettia tilannut kun haluan olla 110% varma etta saan uuden pakkauksen - mutta ei kait enaa kukaan ole lahiaikoina vanhaa saanutkaan enaa?

Kai se kohta pitaa tilata, kun muuten varmaan unohdan! Kauheaa! :)

Kannattaa varmaan tilata, ettei unohdu kokonaan tai myöhästy viimeisestä tilauspäivästä :)

Saat kyllä ihan satavarmasti uuden pakkauksen jo :)
 
Mulle tuli ainakin uus pakkaus :-) ja olin enemmän kuin tyytyväinen, vähän poikamainen mutta silti kivempi kuin 2013 vuoden retro pakkaus :-D
 
Mitä mieltä olette sisällöstä? Totesin et noi ulkomaalaista perää olevat vaatteet ovat muuten kai ihan ok, paitsi et nuo kovaa muovia olevat pesulaput ärsyttävät! Toki ne saa ja pitääkin leikata irti, mutta saumaan jää väkisinkin karheampi alue. Toivottavasti se osuu vaipan alueelle. :shifty:

Joo, mä ainakin nirsin ne kokonaan pois. Ensin leikkaan laput ja sit ommelten välistä saksilla/ratkojalla pilkon laput ja poistan kokonaan. Melkonen tukko pesuohjeita ympättykin noihin.
 
Ootteko miten pessy noita vaatteita. Luin kesäkuisista et sinisävyiset laskee väriä niin että ne keltaset housut oli muuttunu vihreiks. Mie tosiaan lajittelen värin mukaan ja ei oo ollu väriongelmia.

Mites tuo peitemakuupussi, ootteko pessy 60 asteessa? Ohjeessa lukee 40 mut menis nii kätevästi sinisävyisten vaatteiden kaa samaan koneeseen...
 
Kaikkia en oo viel pessy, mut tummat ja vaaleat erikseen, asteita aina 60 (paitsi villassa, jolle 40 ja villaohjelma) eikä huuhteluainetta niin kestovaipatkin menevät samassa. Ei ole ainakaan mikään värjännyt ketään :)
 
Joo itekään en huuhteluainetta käytä, paitsi omissa lakanoissa. Vauvan pyykissä en ollenkaan. Ja vauvan pyykkiaine muutenki hajusteeton erisan. Ja nimenomaan 60 astetta oon pitäny vaik vaatteen ohjeessa oliskin 40. Mietin vaan tuota peitemakuupussia mut ei se varmaan miksikään mene vähän lämpösemmässäkään...
 
Muokattu viimeksi:
Minä pesin kaikki niiden maksimilämpötiloissa. Makuupussin taisin pestä just tuossa 40 asteessa. Vähän kyllä ihmetyttää et mukana on ylipäätään tuotteita joita ei saa pestä korkeissa lämpötiloissa... tai sitten olen hygienianeurootikko.
 
Tekstari tuli, että äitiyspakkauksen voisi noutaa. Jee! Aavistuksen alkoi naurattaa (ja ärsyttää)...millähän logiikalla noutopaikka on arvottu. Ilmeisesti joku kartta joka kertoo "lähimmän" noutopisteen. Tuosta metsien poikki kun lähtisi suunnistaan niin matkaa olisi vain 8,3 km. Oikeasti autolla matkaa on 19 km. Ja teitä pitkin lähimpään paikkaan olisi ollut 13km. Olisikohan pitänyt tajuta laittaa Kelalle hakemukseen toive noutopaikasta? :)
Vähänkö tekisi mieli lähteä heti hakemaan... Mutta ei pääse ei.
 
Mulle tuli kans tekstari tänään et voi hakea pakkauksen postista :) mä taidan vielä malttaa ja odottaa perjantaihin, jolloin ehdin hakea laatikon esikoisen kanssa. Pääsee hän tutkimaan tavarat kanssani :) "onneks" on ti-to pitkät päivät töissä, ni ei kerkee miettiä. Päätös oli tehty 5.4...
 
Olisko joku vuoden 2015 pakkauksen saanut halunnut vaihtaa kevyttä toppapukua tän vuotiseen? Eli mulla se v.2016 tummanruskea, mutta olisin tykännyt enemmän v.2015 versiosta. Asun Helsingissä.
 
Takaisin
Top