Äitiyspakkaus

Mie laitoin hakemuksen pakkauksesta netissä ja liitin puhelimella ottamani kuvan neukun todistuksesta sinne. Liite näkyy siellä että "olet lähettänyt seuraavan tiedoston:" ja äitiysavustushakemuksen kohdalla lukee että käsiteltävänä, käsittelyaika n. 2 viikkoa. Sit siel lukee viel et lähetä liitteet 7.4. mennessä. Eihän miun enää tarvii laittaa sitä liitettä uudestaan ku oon sen jo laittanu? Kai se käsitellään se liiteki sieltä? Onko muilla ollu vastaavanlaista hämmennystä kelan sivuilla?

Varmasti on liitteet ok kun ei muita siihen hakemukseen pitäisi tarvita :) se sähköinen ohjelma ei vaan osaa tunnistaa mitä liitteitä on ja jos jotain puuttuu vai onko kyseinen liite oikea, sen takia ilmoitus jää siihen roikkumaan siihen asti kun käsittelijä ottaa sen työjonoon ja kuittaa että tarvittavat liitteet löytyy.

Onko muita ammatinharjoittajia jotka saa YELin mukaan avustukset? Onko näin, että palkansaajalla äitiys- ja vanhempainraha ovat about samansuuruiset? Mulla kun ainakin tippuu toi vanhempainraha ihan reilusti? Taasko tässä yrittäjiä sorsitaan? :jimlad:

Jee päätös tullu nettiin, nyt ootellaan vaan postia. Miten kauan päätöksen saapumisesta yleensä on menny et pakkaus tulee?

Mulle oli kans tänään tullu päätös nettiin ni nyt vaan odottelen et paketti tulis :)

Täällä kans viime ke tehty hakemus paketista ja nyt tänään sai hakea postista, 2016 vuoden paketti sieltä tuli niin kuin toivoin :p

Jännä miten noi Kelan käsittelyajat vaihtelee näin paljon. Ehkä se omakin hakemus vielä käsitellään joskus :-)

Mä hain pakettini tänään :) Uusi tuli odotetusti. Ykköstoive oli vanha paketti, mutta eipä tämä uusikaan kyllä harmita :p

Mä sain jo eilen ilmoituksen pakkauksesta mutta vasta tänään illalla päästään hakemaan :D no ei oo yhtä suuret täpinät onneksi kun ykköskierroksella että ehkä tän malttaa :P

Meillekin otetaan pakkaus kun on eka tulossa ja ajattelin jotenkin käytännöllisenä, että tulee sit kaikki sakset ja mittarit, sun muut :) Purulelua olisin ehkä toivonut, mutta saahan noita onneksi kaupasta.
Mä tilasin viime viikolla ja ei ainakaan vielä ollu käsitelty.

Jee nyt näkyi kelan sivuilla että äp on postitettu 1.4, nyt vaan odotellaan että saapuu postiin :)

Miul luki et päätös annettu 30.3. Ja samalla rivillä luki et postitettu 31.3. Mut tänää tuli siis päätös kirjeenä postissa. Josko se tarkotti sitä se postitettu. Jänskättää, sais tulla jo!!

Piti käydä kans lunttaamassa Kelan palvelusta. Päätös on tehty 1.4., .. mut postittamisesta eivät ole sanoneet vielä mitään. Paitsi et pitäis näkyä 2vk sisään. :bored:

Joo miul ainaki lukee tuos paperisessaki et päätös, elikkä tuo paperiversio päätöksestä postitettu 31.3. Ja se tuli tänää postissa.

Mut katoin viel ni siel luki netissä et äitiyspakkaus tilattu 1.4. ja postitetaan 2 viikon kuluessa tilauspäivästä.
0fb6c343ff39a1bd5e4f9ba3934f7236

Että äitiyspakkaus ois jo postitettu? ? Onks siul tullu jo paperinen päätös postissa?

Takaisin