Äitiyspakkaus

Kuinka nopeasti teillä tullut pakkaus? Mulla näkyy et lähetetty 15.4 ja ei millään malttas odottaa :)
 
Mä ymmärtäisin et sivuilla kun lukee "lähetetty" se on se päätös joka on lähetetty.

Mulla meni just se 2 viikkoa. Päätös oli tehty 4.4. ja eilen hain matkahuollosta.
 
Mulla päätös tehty 7.4. Ja eilen oli noudettavissa. Tänään hain ja katselin läpi. Esikoinen 1v9kk "apuna". Olisi halunnut pukea kaikki päällensä :)
Nättejä ja osa hyvän tuntuisia kankaita. Saa nähdä kulutuksen keston. Yllättävän paljon ulkomaisia vaatteita. 2014 ei mielestäni ollut vielä näin paljon ulkomaisia vaikka oli jo silloinkin.

Se haalari on aika ohut, kun vertaa 2014 haalariin ja Reiman vaatteisiin. Mutta niinhän tuo Lenne on, ohut. Huppu vaikutti järkevän malliselta. Kaulalla olevista napeista en tykännyt, nepparit olisi näppärämmät. Kuosi on kiva. Parit housut näen jo valmiiksi että jäävät käyttämättä. Ne joissa leveä resori. Ovat lörpähtävää resoria ja kun taas (mitä ilmeisimmin) on tulossa laiheliini vauva, ne ei pysy päällä. Ellei sitten tuunaa niihin uusia vyötäröitä.

Kyllä tuo pakkauksen penkominen vaan fiiliksen, että kohta meillä on uusi vauva :Heartred
 
Mun pakkaus ei näköjään tullut vielä tälläkään viikolla :sad001 4.4. päätös tehty.
 
Nyt ymmärsin miks ihmiset paljon puhunut netissä että aika poikamainen, mut eipä tuo haitannut Ku pikkumies tulossa. Oli Kyl ihania kuoseja ja vaatteita.:)
 
Pakkausta odotellessa, päätös annettu 15.4. mutta ei vielä pakkaus tullut. Onneksi sain kaverilta kassillisen vauvanvaatteita, niin pääsi jo tunnelmaan. Itse en ole hankkinut vielä yhtään vaatetta.
 
Pitäiskö tässä alkaa jo soitella johonkin? Päätös annettu 4.4. eikä pakkausta kuulu. Reilu 3vko siis mennyt.
 
No niin, soittelin pakkauksesta. Pakkaus oli saapunut tänne Ouluun jo 15.4. mutta sisäänluku oli jäänyt tekemättä :P nyt on noudettavissa! Harmi kun mies on töissä klo 23 asti niin pääsee vasta huomenna hakemaan.
 
Olisko joku vuoden 2015 pakkauksen saanut halunnut vaihtaa kevyttä toppapukua tän vuotiseen? Eli mulla se v.2016 tummanruskea, mutta olisin tykännyt enemmän v.2015 versiosta. Asun Helsingissä.
Onko vielä halukkuutta vaihtaa kevyttoppis? :) Me asutaan kyllä Turun seudulla mutta eiköhän tuo Posti kuljeta...
Meille tuli 2015 pakkaus ja voisin kyllä vaihtaa puvut päittäin!!
 
Nyt on haettu ja kiva pakkaus oli. Tuntuu että tosi isoja oli nuo vaatteet kyllä?
 
Onko vielä halukkuutta vaihtaa kevyttoppis? :) Me asutaan kyllä Turun seudulla mutta eiköhän tuo Posti kuljeta...
Meille tuli 2015 pakkaus ja voisin kyllä vaihtaa puvut päittäin!!

kiitos, mutta sainkin jo sovittua vaihtarit kaverin kanssa :)
 
No nyt on pakkaus meilläkin vihdoin. Haalari, makuupussi, vanupuku kivoja, mutta on ne bodyt ja potkarit aika poikavoittoisa, vaikka ei kai sen oikeasti väliä. Meillä kyllä tytöt käyttää kaikkia värejä, mutta kuosit on tyttömäisempiä, pakkauksen vaatteissa kuosit on aika poikamaisia. Onneksi haalarit ruskeita. Esikoisella oli kaikki haalarit ja muutkin sinisiä ja ne jäi kyllä tytöllä käyttämättä, olivat kyllä väärää kokoakin, kun oli niin pieni.
 
Takaisin
Top