Äitiyspakkaus

En tiiä millä logiikalla noi oikein menee, ku meil ois Siwa ollu lähempänä ja postinumerokin lähempänä omaa numeroa, mut ny meni Valintataloon :). Ennenkin tullu matkahuollon paketteja ja molemmista niitä on saanu hakea ilman logiikkaa, toisinaan taas on voinu valita paikan (joissakin nettikaupoissa). Voi tietty olla, et varastotilat vaikuttaa, eli jos on tositosi pieni kauppa, ni ei jättimäiset äp-paketit mee sit niihin.

Ninni22, ehkä huomenna tai joku muu päivä sit :)

Meilki olis ollu Siwa lähempänä mut tuli tonne kauemmas Valintataloon.

Ihania vaatteita, mutta alko naurattaa ku äp:n toppapuku ja vanuhaalari on täl hetkel sopivan kokosia meidän 1,5v esikoiselle

Mulle tuli ilmotus tänään että noudettavissa lähisiwasta. Kävin sen hakemassakin jo. Suurimmaksi osaksi kiva sisältö, muutamia oli mitkä ei yhtään napannut. Ja koot joistain aika runsaita. :woot:

Tuhinamurmeli, saanko mä nyt udella, että mitä kokoa sun mielestä se uusi äp toppapuku siis vastaa? :o
Viime vuonna oli mun mielestä aika tavallinen mitoitus.

Tuhinamurmeli, saanko mä nyt udella, että mitä kokoa sun mielestä se uusi äp toppapuku siis vastaa? :o
Viime vuonna oli mun mielestä aika tavallinen mitoitus.

Saat udella. No meidän poika on 78,3cm pitkä (viime ke neuvolassa mitattu).

Kelan sivuillahan lukee et se olis 68-74, mutta näillä kokeiluilla sanoisin et lähempänä 80

Oho, on kyllä reilun kokoinen. :o Toisaalta ihan hyvä, kun jos tämä toinen kasvaa samaa tahtia esikoisen kanssa, niin voisi sitten olla talvella sopiva. :)

Joo mä kysäsin sillo samalla äippäpakkausta mut ei ollu tullu. :D en kyl tiiä tuleeko se tohon siwaan tai mahtuuko se ees sinne. :D

Mä olin eilen meidän valintatalon kassalla, muistin yhtäkkiä sen paketin ja kaivoin kännykän esiin, että hei mulle on tullut paketti! Sit aloin tavaa viestiä ääneen ja siinä lukikin siwa. Olin vähän, että ööö, ei se taidakaan olla täällä. Mutta siellä se oli, samaa puljuahan ne.

Toi on kyllä iso etu, että kaupat on ainakin sinne 21 asti auki ellei kauemminkin. Posti kun suljetaan monessa paikassa tosi aikaisin.

Te, joilla on äp niin oliko vaatteet teijän mielestä isoja? Mun mielestä kaikki oli tosi reiluja kokoja.

Viime vuonna oli ainakin isoja, joten varmaan tänäkin vuonna. Toisaalta on noita tuttuja, joiden lapset on syntyessään 53-56 cm, siinä ei ne 50 cm vaatteet päälle mene.
Mä olin vieläpä hankkinut pikkuruiset kotiutumisvaatteet meidän lapselle, mutta se reppana hukku niihinkin. Piti sitten hankkia vielä pienempiä vaatteita, vaikka käyttöikä oli joitain viikkoja. En edes tiedä mistä etsiä tosi pieniä vaatteita, jos sellainen oikeasti pieni saapuisi.

Takaisin