Äitiyspakkaus

On isoja kokoja ku vertaa perus kaupan samankokosiin vaatteisiin, mutta meneepä pidempään. Pienimmistä koista vauva kasvaa tosi nopeesti ohi

Kauan teillä mennyt että paketti saapunu? Tänään laitoin hakemuksen menemään ja innolla jo ootellaan pakettia! :love2

Mäkin tykkäsin paketista! :). Suht reiluilta mitoituksilta kyl vaikutti :D. Ja enemmän on just niitä isompia vaatteita, vaan muutama kokoa 50.. toisaalta ainakin sit mahtuvat kaikille vauvoille, ja itse voi hankkia pikkuisia vaatteita lisäksi.

TeenMama: mul meni tasan viikko hakemuksesta :). Olin kyl varautunu pahimpaan, mut sain iloisesti yllättyä. Ruuhka-aikoina voi kuulemma mennä toisinaan jopa pari viikkoa, ellei enemmänkin (hurjin mitä oon kuullu, ollu kuukaus), mut nyt ei taida olla onneksi ruuhka-aika. Ja onneksi toimituksetkin on Matkahuollolla, eikä lakkoilevalla Postilla :D.

45cm tms vaatteita löytyy jonkin verran ihan KappAhlista jos joku kaipaa alle 50cm vaatteita. Muuten nuo taitaakin olla kaupoissa harvinaisuus ja täytyy erikseen jostain tilailla ns keskosvaatteita.

Jesper Juniorilla on myös Nalle-merkillä vaatteita koosta 44 lähtien :). Bongasin tuon liikkeessä käydessäni, mut meillä niille on tuskin tarvetta (tyyppi luultavasti suht pitkä), eli kirppikseltä hommaan pari asua kokoa 50 varalle ja muuten mennään 56 ja muilla.

Tänään tuli sit oikeesti ilmotus paketista. Matkahuoltoon tuli mut se ei oo viikonloppusin auki. Joten saan sen vasta maanantaina..

45cm tms vaatteita löytyy jonkin verran ihan KappAhlista jos joku kaipaa alle 50cm vaatteita. Muuten nuo taitaakin olla kaupoissa harvinaisuus ja täytyy erikseen jostain tilailla ns keskosvaatteita.
Lindexin ja H&M:n verkkokaupoista löytyy satunnaisesti myös 44-kokoa :)

Torstaina tein hakemuksen ja perjantaina oli tila päivitetty "1 pakkaus tilattu" :) nyt innolla odottelen koska tulee ilmoitus, että paketti noudettavissa. Harmi vaan,kun just nyt posti lakkoilee niin voi mennä pidempään toimitus :/ Mut pääasia, että se on ainakin tilattu :D

Hakemus laitettu! Tai kaikki hakemukset samalla kertaa. Viimeksi tein kaikki tukihakemukset erikseen. Nyt en luota, että jaksan/saan tehtyä mitään ajallaan, kun olen pojan kanssa kotona o_O
Plus raskaushajamielisyys...

Mäkin muuten tein kaikki hakemukset samalla, kun kävi niin kätsysti. Kauankohan mahtaa noiden vanhempainpäivärahojen yms. päätösten teossa kestää vai tekeeköhän ne vasta paria kuukautta ennen laskettua aikaa.

Vanhempainpäiväraha voi tulla nopeastikin jos hakee viimeisen vahvistetun verotuksen mukaan. Jos taas hakee sen 6kk:n tulojen mukaan niin päätös saattaa tulla ihan viime metreillä.

Mulla lukenu kaks viikkoa vanhampainrahahakemuksen kohalla että odottaa tietoja verottajalta.. Saa nähä millon päätös tulee.

Mä en oo käyny kattomassa onko tullu siihen vanhempainraha kohtaan mitään päätöstä tai muuta. Vois käydä kurkkaamassa.

Takaisin