Äitiyspakkaus

Se päätös on postitettu sulle tuolloin. Tuosta päivästä 2 viikon sisään pitäis pakkauksen tulla.

Tuo postitus ainakin minun kohdalla tarkoitti vaan sitä kelan päätösilmoitusta mikä tulee kotiin. Pakkausta ei ole kuulunut vieläkään, hakemuksen olen laittanut siis 30.10.

Monet on silti saanu pakkauksen ainaki täällä päin jo viikossa, että ehkä se tällä viikolla tulis :P tai ens viikolla viimestää.. eipä sillä kiire, haluan vaan hypistellä :D

Tänään tuli mulle myös kirje Kelalta ja hakemuksen laitoin päivän Milenan jälkeen.. sas nähdä, tulisko huomenna sit kans tekstari, jos tää menis vaik samal kaaval (toiveajattelua) :grin

Mulle tuli eilen se kirje, mut se sama kirje oli viime viikolla kelan sivuilla jo. Tulispa tällä viikolla pakkaus :)

Ninni, mul oli samoin se kans netissä nähtävissä viime viikolla.. ihan turhaa jotenkin tuo kirjeen postitus siinä mielessä :D. Toisaalta, ei kaikki taida vahdata Kelan sivuja yhtä tiheästi, ni kai sillekin on tarvetta. Peukut pystyssä, että pian päästään hypistelemään paketteja! :)

Huijasin! :D Ei se ollukaan kelalta se paketti vaan muksutallista. :D No nopeeta toimintaa sielläkin. Eilen laitoin viestiä sinne. Nii tänään oli paketti noudettavissa.

Täälläkin sama juttu, eli tekstari tuli vajaa tunti sitten :happy:. Näköjään tasan viikko hakemuksen teosta meni (viime ke iltapäivä), eli tosi nopeaa toimintaa! Nyt sit vaan pitäs päättää hakeako paketti omin päin, vai odottaako miestä töistä.. tavallaan ois kiva tonkia yhdessä, mut hypistelyfiilis voi voittaa :D.

Milena, jos et oo viel käyny noutamas Muksutallin pakettia, ni kysy samalla ÄP:n perään, aina tekstari-ilmoitukset tms. ei kuulemma toimi :)

Pakko mennä matkahuoltoon kysymään vaikka tekstaria ei oo tullu viel :D nii tuleeko se lähimpään siwaan?

Mulle tulee paketit yleensä tohon viereiseen siwaan.. hmm.. no käyn jokatapauksessa kysymässä :D

Takaisin