Äitiyspakkaus

Leenuskainen

Jostain jotain jo tietävä
Milloin "julistetaan" uusi äitiyspakkaus? Me maaliskuiset ei varmaan ehditä saamaan uutta, eikö niitä riitä aika pitkään seuraavan vuoden puolelle?
 
Viime vuosina uudet pakkaukset on julkistettu helmikuussa, ystävänpäivän paikkeilla, ellen väärin muista. Jakoon nuo pakkaukset ovat tavanneet tulla vasta maalis-huhti-taitteessa. Äitiyspakkaus/äitiysavustus tulee hakea viimeistään kaksi kuukautta ennen laskettua, eli suht varmasti saadaan vielä vanha paketti, ellei tapahdu jotain aivan älytöntä pakettiryntäystä tai synny aiempaa reilusti enemmän lapsia :). Itse tykkään tuosta paketista todella paljon, joten laitan sen varmasti hakuun jo tulevana syksynä, kun vähimmäisaika tulee täyteen. Pakettia saa siis hakea jo kun raskautta on kulunut 154 päivää ja raskaustodistus on saatu neuvolasta :)

Terveisin yks hassu äp-fani :D
 
Täälläkin innolla äitiyspakkausta odotellaan , ihanaa päästä hypistelemään sitten niitä vaatteita ja muita. Jaa joka vuosiko ne uudistuu ? :eek: mä luulin että tuo mikä julkaistiin niin ois sama muutaman vuoden ainakin. :D
 
Anile juu joka vuosi tulee uusi pakkaus :D me saadaan vielä 2015 vuoden pakkaus. Ainakin mä haen äitiysavustusta heti marraskuun alussa kun saan neuvolasta todistuksen :D parin kuukauden päästä on jo pakkaus varmaan saapunut! :)
 
Muumimammuli ne on kaikki samanlaisia ne pakkaukset. Että ei sitä erilaisia voi saada. Otatko muuten kaks pakkausta ja yhden rahana, vai miten? :)
 
Paitsi jos saat ostettua pakkauksen joltain. Mut sitten pitäis melkein ostaa viimevuotinen, kun tämänvuotinen voi olla jaossa vielä kun meidän lapset syntyy.
 
Musta on ihan järkyttävää millä hinnalla noita äitiyspakkauksia myydään! Torissa oli jollain myynnissä ja laittoi ettei myy alle 200e, ja kuulema oli saanut siitä jo tarjouksenkin 290e.. :D oikeesti, voi ihmisten ahneutta.
 
:sad001
Mua harmittaa kyllä tommonen. Yrittääkö se vielä korkeampaa hintaa siitä?
Laatikko ja makuupussi on kai ne tärkeimmät vuosijutut. Tämän vuoden haalari on kyllä parempi kuin viimevuotinen, koska tässä saa jalat yhteen pussiksi.
 
Serewade kyllä tätä pakkausta alettiin jakaa helmimaaliskuussa ja viimevuonna oli eri pakkaus? Miten nii kaks vuotta sama pakkaus? :eek:
 
On niin paljon parempi tuo 2015 pakkaus :) :)
Mä en tykänny yhtään tuosta 2014 Aappa apina-makuupussista ja harmitti, kun ei ollut ompelutaitoja vaihtaa kuosia siihen. :D ostin kankaankin, että vien jollekkin tehtäväksi, mutta jäänyt sittemmin..
 
Serewade on siinä oikeassa, että kerran on ollut äp pitempään kuin vuoden jaossa, mutta vuodet oli 12-13, eli tuolloin lanseerattiin uusi pakkaus uusitulla Sukupuu-pahvilaatikolla (pakkauksessa oli siili-makuupussi) :). Julkaisu oli poikkeuksellisesti elokuussa 12 ja sitä sitten jaettiin, kunnes keväällä 2014 tuli uusi pakkaus jakoon (aappa-makuupussillinen). Ja tää vuoden 15 pakkaus tuli jakoon maaliskuun lopulla uusitulla pahvilaatikolla. Vähän harmistuin pahvilaatikkomuutoksesta, kun se sukupuu-kuosi ois ollu kiva, mut kyl sitä onneksi on jo tottunu siihen ankkaperheeseenkin :).

Ps. anteeksi info-ähky :D
 
Mä taas pidin siitä 2014 makuupussista, mut tämänvuotinen on myös ihan tyylikäs. Itse en siitä siilistä olis taas kauheasti tykännyt. Mutta toisaalta 90-luvun kuosit on ihan kauheita. Toki aika vaikuttaa, voi olla että 2030-luvun mammat haukkoo kauhusta henkeään nähdessään näitä mistä me tykätään.
 
Takaisin
Top