Äitiyspakkaus

Mä luulen, et se on tosi painava :S ainakaa en lähe sitä ilman miestä matkahuollosta hakemaan.
 
Niin no, minäkihän ajattelin itse olla lähinnä henkisenä tukena ja vieressä hoputtamassa miestä, joka kantaa laatikon :D
 
Niin voiko sen raskaustodistuksen liittää jälkeenpäinkin siihen samaan hakemukseen? Silleen että laittaa nettiin sen liitteen?
 
Ei se äitiyspakkaus kovin paljoa paina (painoa en nyt pysty sanomaan kun postituslaatikko on hävitetty jo ja siinä ehkä luki), mutta isohan tuo on ja sen takia vähän hankala kantaa. Olen kyllä lähes 16v sitten yhden pakkauksen kuljettanut kävellen 2,5km eli eiköhän tuo bussillakin kulje :wink
 
Mulla on vielä postituslaatikko tallessa, kun kissat tykkää leikkiä siinä. Painon kohdalla lukee 7,5kg. Kuulostaa paljolta, ei se minusta kovin painavalta tuntunut.
 
Juu no kun miettii paljonko kauppakassi painaa niin mä ainakin raahaan lähes päivittäin 2x n. 5kg.. Ja kun on tukeva laatikko mitä kantaa niin ei tosiaan tunnu kovin painavalta.
 
Mutta kun ei siitä saa kiinni oikein mistään. Jos siinä on sellaiset muoviremmit, niin pitäisi olla hanskat ettei pureudu ikävästi ihoon, vaikkei mikään hirveän painava paketti olekaan.

Siis ottaako Siwa noin isot paketit jakeluun? Muuten se pitää hakea tosi kaukaa :eek:
 
Postinumeron mukaan lähimpään Matkahuollon pakettipisteeseen eli Siwaan tai Valintataloon. Meillä tuo ei kyllä oikeasti tarkoita lähintä siwaa kun asutaan postinumeroalueen laidalla. Lähisiwaan olisi ollut n. 2km matka, mutta tuonne mihin paketit tulee postinumeron perusteella onkin sit n. 5-6km ja pitäisi kahdella bussilla mennä. Sen takia me käytiin autolla hakemassa.
 
Miten se niin paljon enemmän painoi :eek: Tosin mä melkein väittäisin, että se mun esikoisen pakkauskin vuodelta 2000 oli paljon nykyistä painavampi. Ainakin se mitä muistan pakkauksen sisällöstä niin vaatetta oli enemmän jne ja silloin oli kertakäyttövaippojakin pakkauksessa jonkinlainen paketti. Ja onhan tämän nykyisen pakkauksen sisältö karsiutunut tuon nuorimmaisen (2011) pakkauksestakin..
 
Noniin, nyt on äitiysavustus otettu jo käsittelyyn :) luki, että arvioitu käsittelyaika 2vk. Toivottavasti ei menis niin kauaa =D
 
Mulla tosiaan päätös tuli alle viikossa mut siinä lukee että toimitetaan kahden viikon kuluessa. Vielä ei oo näkyny ja jo viikko sitten päätös annettu.. Sais tulla jo :D
 
Muistaakseni ne lähettää paketteja kerran viikossa tm., joten huonolla tuurilla siihen lähetykseen saattaa mennä aikaa.
 
Kysyin miehen kaverilta, jonka tyttöystävä on raskaana, niin hänkin sai viikossa pakkauksen siitä kun oli laittanut hakemuksen. Ehkä täällä on super nopea toimitus :D
 
Hei mitäs nyt sitten, kun äitiysavustuksen perässä lukee - ratkaistu ja sama homma lapsilisässä? Päätöstä ei ole ainakaa vielä näkyvissä o_O vanhempainraha on vielä käsiteltävänä.
 
Takaisin
Top