Äitiyspakkaus

Korjasin viikoiksi ton 22

Niin, ja lisään vielä että varmaan se neuvola missä todistuksen saa, pitää olla viikolla 22 (ei ennen) ja sillä sitten saa haettua avustuksen.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on se neuvola viikolla 22+ kun saan sen todistuksen nii voi hakea kelan tukia ja avustuksen :)
 
Niin, tuommoinen on ollut mun äitiyspakkauksessa, kuten tuo aurinkovilttikin.. Olen ostanut tuon pussin ja viltin, ei ole mun peittoja säästetty :sad001 4v ja 2v on käyttänyt tuota meidän lapsista :)
 
Mä en ota pakkausta. Esikoisen pakkauksesta ei tullu juuri mitään käyttöön. Toppahaalari, makuupussi ja pyyhe oikeestaan. Vaatteet oli typerän mallisia. Kun tuli aina joku koko niin kaikki kävi liian lyhyeksi. Bodyt etenkin. Eikä kuositkaan nyt hirveesti miellyttänyt. Nyt otan siis rahana. Vaikka oishan se kiva muisto, säästää lapsille mutta kun ei oo millekkään siitä pakkauksesta tarvetta..
 
Sormi taas sohi puhelimen kanssa ja lyytin viesti on nyt sitten voittaja!

Täälläkin mietitään pakkausta. Jos tulee poika ni varmaan otetaan. Jos tyttö niin niin.... mun mielestä ne vaatteet on kuitenkin enemmän poikamaisia eikä viimeksikään tullut niistä tytöllä käytettyä kuin muutamaa. Makuupussi, peitto, lakanat, pyyhe, toppapuku.... ja ei me nyt kyllä toisia tarvita kun edellisetkin hyvässä tallessa.

Tyttö syntyi huhtikuun puolivälissä ja saimme vielä edellisvuoden pakkauksen. Tykkään myös niistä pöllöistä ja siitä makuupussista. Pojalla....
 
Luuletteko että meillä voisi mitään mahiksia olla vuoden 2016 pakkaukseen? Jos nyt periaatteessa olisi kalenterivuosittain tarkoitus vaihtua?
 
ElliA, uudet pakkaukset lähtee jakoon yleensä maaliskuussa ja mehän saadaan jo marraskuussa, et ei ehditä saada 2016 pakkausta todennäköisesti..
 
Ok! No sit ei tarvi taktikoida kumpaa yrittää saada, vaan heti ottaa 2015 pakkauksen kun saa
 
Mä kans odotan pakkausta ihan innolla. :) Tekee vauvan odottamisesta taas jollakin tavalla vähän konkreettisempaa.
 
Me pohditiin (taas) eilen, että otetaanko kaksosille pakkauksia vai ei. Esikoiselle otettiin 2014 pakkaus ja kyllä sieltä on kaikki vaatteet olleet käytössä. Tavallaan olisi söpöä että kaksosille olisi sitten samanlaisia vaatteita, jos samoihin haluaa pukea, mutta toisaalta meille on kyllä sukulaiset hankkineet jo esikoista varten niin paljon vaatteita että tarvetta ei kyllä oikeasti ole. :rolleyes:
 
Me ei oteta pakkausta. Edellisestä on siitä kaikki tarpeellinen tallessa, eli lakanat, makuupussit, haalarit,kynsisakset ja kylpymittari. Sisävaatteet oon tainnu antaa eteenpäin mutta niistä en niin pitänytkään. Näin kyllä kaverin pakkauksen, ihan kivalta vaikutti.
 
Ehtiiköhän saada äitiyspakkauksen ennen joulua jos hakemuksen jättää 21.11? :) ois ihanaa ku jouluna on vähä vapaata nii hypistellä niitä vaatteita ja pestä valmiiks :)
 
Toivottavasti ehtii tulla ennen joulua, kun minäkin ehdin laittamaan hakemuksen vasta loppukuusta. Pitää ehkä harjoitella lomakkeiden täyttämistä etukäteen, niin saa paperit pian eteenpäin.
 
Takaisin
Top