Äitiyspakkaus

Pakkaus saapui ja avattiin heti kun mies halusi :D en viitsinyt estellä ettei joululahjaksi tehty isyyspakkausylläri paljastu. Ihanaa kun toinen innostui pakkauksesta :)

Muokattu viimeksi:
Meillä kanssa mies oli tosi innoissaan! Tutki tarkasti mitä löytyi :)

Jaksaa sen,on vaan kauhee iso et yksin en lähtis kyl kauheen kauas raahaamaan ku hankalan mallinen :D

Kyl mä jaksoin kantaa sen :D mies siis kantoi jätti jollyroomin paketin ja mä äp:n :D

• Tykkään
Reaktiot: Rea
Mut eli jos mahdollista niin kannattaa auton kanssa käydä hakemassa? Tai ei ainakaan bussilla ruuhka-aikaan? :---D

Juulijulia, kyllä sen bussilakin vie, toivotaan ettei kauaa tarvi pysäkillä seistä räntäsateessa :D

Ei se ollu painava laatikko ja siinä keskellä oli muovinaru mistä sai hyvin kannettua, vaikka onki kooltaan iso paketti :)

Minullekin tuli viesti, että pakkaus on noudettavissa. Viikko meni hakemuksen laittamisesta, eli nopeaa toimintaa. Harmi vain, etten yksin ala pakkausta hakemaan, niin menee perjantaihin ennen kuin pääsee hypistelemään.

No niin sain mäki nyt aikaseks hakea sen äitiyspakkauksen :) Ihan autokyydillä sit lopulta pääsin, mutta ois se menny varmaan bussillaki ihan hyvin :D
Tykkäsin tosi paljon! Moni juttu näytti paljon kivemmalta luonnossa ku mitä kuvissa. Tosiaan aika reiluja kokoja. Ne pienimmät bodytki jotka kai pitäis olla 50cm tai jtn oli kauheen ison näkösiä :D

Mulle ei oo vieläkään kuulunu mitään.. Ja olen yhtä joululahjapakettia jemmannu postissa/matkahuollon toimipisteessä että hakisi yhtä aikaa...

Takaisin