Äitiyspakkaus

SannaRiikka, mulle kelpais se kuolalappu, kun en muuten pakkausta ota. Laitahan hintaa vaikka viestillä!
 
SannaRiikka, mulle kelpais se kuolalappu, kun en muuten pakkausta ota. Laitahan hintaa vaikka viestillä!
Saat kyl ihan ilmatteeks :) se ei edes paina mitään niin varmasti tulee postimerkin hinnalla! Laitapa yksityisviestillä osote niin laitan tulemaan :)
 
Mun äitiyspakkaus saapunu noudettavaks. :)
Haetaan miehen kans illalla.

Olin kyl yllättyny et meni Valintataloon eikä Matkahuollon omaan pisteeseen joka lähempänä. Ei toki mitenkään merkittävästi mut kuitenkin. :)
 
Onko kukaan joutunut reklamoimaan mistään tuotteesta? Huomasin tuossa että sen potkupuvun alavetskari ei aukea ei sitten millään. Eihän tuo paha vika ole, mutta vois se olla silti kiva jos se toimis. Tässä vaan mietin että kannattaako tuon takia sitä takas lähettää..
 
Mymmeli, kannattaahan se viallisesta tuotteesta reklamoida. Ehkä pyytävät lähettämään viallisen takaisin ja saat uuden tilalle.
 
Mymmeli, ehdottomasti reklamaatio! Kelan sivuilla on ohje siihen, että kuinka tulee viallisten kanssa toimia!
 
Onko kukaan joutunut reklamoimaan mistään tuotteesta? Huomasin tuossa että sen potkupuvun alavetskari ei aukea ei sitten millään. Eihän tuo paha vika ole, mutta vois se olla silti kiva jos se toimis. Tässä vaan mietin että kannattaako tuon takia sitä takas lähettää..
Mullakin jumittaa 62-68cm potkipuvun vetskari. Se vedin on jumissa ylhäällä. Laitan kyllä reklamaation menemään :)
 
Laitan itekin (kunhan saan paketin postiin). Tiedustelin asiaa sähköpostitse niin sanoivat että n. kaksi viikkoa menee että saa uuden tuotteen.
 
Mulla ei yhdessä valkoisessa bodyssa pysy nappi kiinni, mutta en jaksa reklamoida. Saa nähdä tuleeko sitä edes käytettyä.
 
Mä en oo vieläkään pessyt niitä turkooseja housuja/puolipotkareita (kummat olikaan, en muista), kun mukamas niin vaivalloista pestä ne erikseen eikä voi normipyykin sekaan heittää. Laiska!
 
Mä aattelin et jos pesis ne pikapesussa ensin yksin. Sitten tummien muiden vauvanvaatteiden kanssa. Mulla on muutenkin vielä puolet vaatteista kokonaan pesemättä.
 
Mä pesin ne turkoosit housut sillai, et liotin eka pariin otteeseen enimmät värit pois (ihmeen pal sitä väriä lähtikin!) ja sit pistin sinisävyisten ja tummien vaatteiden kanssa. Ne liotukset saattoi olla turhia, mut pelasin varman pääl :). Tärkeintä ja oleellisinta varmasti pesussa on, ettei ainakaan laita niitä housuja vaaleiden tms. joukkoon :D
 
Mä taisin laittaa vaan sekaisin, ihan vaaleita ei joukkoon, pesu 60 asteessa ja mukaan värinkeräysliina. En ainakaan huomannut että mikään olisi värjääntynyt.
 
Toimiiko se värinkeräys liina oikeesti? :D postissa tuli näyte jossa on kaks liinaa. En oo testannu ikinä.
 
Mulla oli niitä joskus ja aina ne oli väriä koneessa muuttanu niin kai ne toimii. En kuitenkaan jaksanu koskaan lisää ostaa, nyt kyl mietin et vois ku noita vauvanvaatteita missä saattaa olla värikäs pohja ja valkonen kuvio ettei menis sit pilalle heti :)
 
Vau! Värinkeräysliina :eek: mulle iha uus juttu, piti heti googletella et mistä on kyse Mä kans pesasin ne siniset housut erikseen ja jatkossa tumman pyykin seassa
 
Mä pähkäilin enemmän niiden keltaisten vaatteiden kanssa :grin
 
Takaisin
Top