Äitiyspakkaus

Ihanaa kyllä saada jotain konkreettista todistetta, että meille tosiaan on vauva tulossa :binkybaby En ole tutkinut pakkauksen sisältöä netistä ennakkoon yhtään, mutta odotan innolla :Heartblue

Pitäis malttaa oottaa vielä muutama viikko ennen pakkauksen hankkimista, ei kyllä millään malttais ku lukee näitä kommentteja :P ollaan tosiaan muuttamassa ennen joulua 200km päähän eikä huvita lähtee sitä hakemaan jos kävis niin ettei ehtisi tulla perille ennen muuttoa.. Toisaalta kiva tilata se uuteen kotiin kun siellä tullaan vauvan kanssa asumaan :)

Tänään kävin paketin hakee ja olihan ne kaikki vaan niin ihanii vaatteita. Kuosit tänävuonna tosi kivoja mun mielestä. Kauheen isoja vaan tuntu kaikki olevan mikä ei kyllä haittaa kun pienimpiu vaatteita jo löytyy niin paljon :) tasan 7vrk meni et oli paketti siwassa

Mulle tuli to viesti, kun olin just päässy sokerirasituksesta, shopannu loput isyyspakkauskamat, ostanu Alkosta viinin nolona ja selitellen "Lahjaksi palveluksesta, surullista ku en saa ite juua!" (jotenki se myyjä katto jo oudosti nii oli pakko sanoa jotain), käyny kirjastossa haalimassa vauvakirjoja ja shoppaillu kirpparilla isompaa tunikaa päälle :D kunnon vauva-askarepäivä.
Menin tietty väärälle tiskille Valintatalossa, kun se olikin matkahuollon eikä postin. Kassatätit päästivät mut jonon ohi hakemaan paketin :)... Oli sitte mulle ja miehelle paketit valmiina, kun mies tuli kotiin töistä.

Ja tehokkaana emäntänä kaikki meni heti pyykkikoreihin ja suurin osa jo pesuunkin.

Mä laitoin hakemuksen ti iltapäivällä klo 15 aikoihin. Samana päivänä tehty päätös ja seuraavana päivänä päätös postitettu kotiin, sain tänään.
Oletan, että pakkaus voisi tulla ensi viikon aikana, viimeistään seuraavalla viikolla.

Ite taas pessimistinä kauhistelen kuinka sen joutuu tilaa niin "aikaseen". Jotenki takaraivossa vaan ajatus et jotain menis pieleen ja sit kaikki vauvakamat vaan masentais kotona.. Ihan hullua ees aatella tollee mut minkäs teet. :---D Laitan ite hakemuksen vasta tammikuussa ku on jo pakko. Tarpeeks ku vitkuttelen nii vauva syntyy etuajassa eikä sit oo mitään valmiina, edes äippäpakkausta. :---D

Äitiyspakkaushakemus tehty vihdoin! :) Nyt sitten vaan odotellaan, toivottavasti nyt ainakin ennen joulua tulis perille.

Hakemuksen tein perjantaina. Eilen käsitelty ja tänään postitettu!

Mullakin jo näkyy että on käsitelty eilen ja tänään lähtee kirje. Luki myös että pakkaus tilataan 4.12. eli lähteeköhän se sillon matkaan? Joka tapauksessa nopeaa toimintaa!

Jee, tänään tuli äitiyspakkaus! Kuudessa päivässä ehti perille hakemuksen teosta. Nopeaa siis oli :happy: Oli paljon enemmän tavaraa kuin osasin odottaa. Tykkäsin kyllä kaikista vaatteista.:love017

Mulle tuli kans Matkahuollosta ilmoitus tänään!! Jee :) meni vajaa viikko.

Hakemuksen teosta pari viikkoa, tänään tuli kelasta kirje, että hakemus ok ja pakkaus toimitetaan 2vk kuluessa.. Jännää. :)

Viime vuonna pakkauksia lähetettiin tiistaisin, joten aika lailla meni odotus mulla oikein - tosin viimeksi postilla lähetys kesti kauemmin kuin nyt Matkahuollolla (päivän verran muistaakseni).

Tasan viikko hakemuksesta ja just tuli viesti että äitiyspakkaus noudettavissa. En malta odottaa että saan sen käsiini :)

Takaisin