Äitiyspakkaus

Meilläkin äitiyspakkaus haettu ja pengottu yhdessä läpi! Urheasti mies sitä kantoi 1,5km ja toinen samanmoinen pätkä köröteltiin bussilla. Suurin osa vaatteista oli kivoja, osa menetteleviä. Positiivisin yllätys oli toppahaalari, kun se ei ollutkaan niin sininen kuin kuvassa! Hyvin sopii tytöllekin, kun valitsee sopivat asusteet. Makuupussi oli kyllä pettymys, se kuosi ei iskenyt oikein meihin kumpaankaan.

Mä eniten tykkäsin varmaa just siitä makuupussista. Vaikka joku vaaleempiki väri olis ollu ehkä kivempi. :) vähiten tykkäsin siitä ruskeasta potkupuvusta vai mikä onkaan. :D

Oli kyllä ihania kamppeita pakkauksessa. :-) mieskin tykkäs ja heti suunnitteli, että voivat sitte yhdessä opetella riistaeläimiä. ;) :D

No voihan taisin hihkaista innostuksesta liian aikaisin kun menin Kelaan taas urkkimaan niin luki että tilattu 18.12

Mahtaakohan keritä jouluksi kotiin? :oops:

Kyllä mä uskon et kerkee, tosi monilla verkkokaupoillaki on et ku tilaa 20.12 mennessä niin kerkee jouluks kotiin ja matkahuollon kauttahan osa niistäki tulee :)

Kyllä kolmessa arkivuorokaudessa pitäisi keretä. Eli tulisi viimeistään keskiviikkona, jos tuolla aikataululla tulisi :)

Mulla oli tilattu 11.12 (päätös tehty 8.12) ja tänään tuli ilmoitus et on haettavissa. :)

Puuttuikohan keltään muulta kuolalappua ja ruokalappua pakkauksesta..? Mä kun just sen kuolalapun takia halusin koko pakkauksen... :D

Puuttuikohan keltään muulta kuolalappua ja ruokalappua pakkauksesta..? Mä kun just sen kuolalapun takia halusin koko pakkauksen... :D
Mä voin lähettää omani sulle jos haluat :) kuolalappua en ainakaan aio ottaa käyttöön et ihan hyvin voin lahjottaa :)

SannaRiikka, kiitos tarjouksesta. Mä taidan kuitenkin ensin koettaa reklamoida kelaan, jos vaikka on isommastakin erästä jäänyt puuttumaan. :)

Joo, vaikkei isommasta erästä puuttuisikaan.

Mua harmittaa, kun viime keväänä otin yhden valkoisen kietaisubodyn käyttöön kun tuli sopivaksi, ja ensimmäisen pesun jälkeen sivuneppari oli rikki. Olisin voinut reklamoida siitäkin, mutta en vaan jaksanut. Olisin varmasti saanut uuden tilalle. Nyt mietin, irrottaako molemmat puolet ja ommella tilalle tavallinen neppari, niin sitä on kivampi käyttää ensi vuonna.

Ihanaa, kun nää tulee tuplana. Jos ei vaikka joku ekalla lukemalla ymmärrä, mitä tarkoitan :rolleyes:

Takaisin