Äitiyspakkaus?

Mannavilja: Puolisosi voi käydä sen noutamassa jos saa sinulta valtakirjan...Tosin..mitenköhän sen vois toimittaa hälle??

Pakkaus haettu Pe tilattu kelasta ja tänää tuli viesti, että noudettavissa! Aivan ihana

Hei muuten tuolla kelan sivulla muuten kun on se pakkauksen tilauspäiväkin näkyvillä niin kuinka pitkä aika teillä on siitä menny että se on saapunut.. Minulla kun näkyy olevan 17.4 tilattu se vasta. Kyselee nimimerkki malttamaton odottelija

Hei muuten tuolla kelan sivulla muuten kun on se pakkauksen tilauspäiväkin näkyvillä niin kuinka pitkä aika teillä on siitä menny että se on saapunut.. Minulla kun näkyy olevan 17.4 tilattu se vasta. Kyselee nimimerkki malttamaton odottelija
Alle viikko meni tullessa

Siis ei sitä äitiyspakkausta tarvii mitenkää tilailla vaan tulee automaattisesti kun päätös on tehty, siis jos sitä on hakenu

Kyllä se tarvii tilata, tosin sen tekee Kela. Mulla oli päätös tehty pari päivää ennen tilausta. Olikohan niin, että päätös oli 30.3 ja tilaus 2.4 tjsp.

No tuo nyt menee vähän pilkun viilauksen piikkiin ;) .. Mutta oletin että tässä tarkoitettiin itse tilaamista, sori

Heh :grin Yritin miettiä et mite sais selvimmin asian kysyttyä.. ihmettelin vaa ku kävin kelan sivuilta kattoo et millo on tilattu..(täältä pongasin et sekii näkyy siellä, en aikasemmi tiennykkää..) ku päätös oli tullu 13.4 mut paketti tilattu vasta 17.4 :wideyed:

Jes vihdoin eilen illalla tuli mullekin ilmoitus, että pakkaus on saapunut lähi-Siwaan. Harmi vaan et olin 23 asti töissä niin en enää eilen ehtiny hakemaan. Mut tänään heti töitten jälkeen hakemaan, jee :D Onko se pakkaus muuten painava? Mies on työmatkalla niin yksin pakko käydä hakeen... :o

Jooo iso se on mut ei painava.. :) tämmönen hobittiki sai sen kannettua autoon (siwa vois vähä kyl leventää ovia O.o ).. :)

Hankala vaan kantaa ku laatikossa ei ollu kahvoja, niis naruis menee aina sormet kipeeks

Jännää kun paketissa luki päällä pakkauksen sisältö äitiyspakkaus - ei se mua haittaa eikä tää raskaus nyt mikään salaisuus ole, mut ihmetyttää kun nykypäivänä ollaan niin tarkkoja yksityisyydensuojasta jne. (jos vaikka jossain pikkupaikkakunnalla joku ei haluais että yliutelias siwan täti saa selville...)

Nonii. Eilen täytin hakemuksen kelan sivulla ja tänään sain neuvolasta kirjeen kelaan lähetettäväksi. Tasan 27vk toivottavasti tulee pakkaus pian :)

Takaisin