Mäkin sain tänään vihdoin ja viimein pakkauksen kotiin. Kaiken odotuksen jälkeen olin hieman pettynyt kun vanuhaalarin hupun reunassa on jotain tummentumaa/likaa (pölyä?), ja siinä oranssiraidallisessa bodyssa on selkeät siniset värjäytymät (n. 5 cm leveät) vasemmalla ja oikealla (tietenkin etupuolella!), ei oo läpivärjäytynyt niin toivon kovasti, että lähtis pesussa pois.... ja pussilakanassa on silmäpako!
Alkoi vähän ärsyttää kun olettais kaiken olevan kuitenkin priimakuntoisia ja sitten kohdalle sattuu kolme ei-niin-täydellistä tuotetta.
Palautusmahdollisuus tietty on mut siinäkin on oma vaivansa... mut jospa ne tahrat ja värjäytymät lähtisi pesussa pois niin olis kyllä hyvä juttu!
JEEEEE!! Äp on noudettavissa valtsusta..wuhuu!! Eihän siihen mennykkää ku päivää vaille 9vkoa MUTTA pääasia et saan sen tänään...Isäntä ei kyllä kerkee autosta nousta ku kyytiin survasen muksu lauman kans jotta haetaan se
Mulla oli kans siinä pilvikuvioisessa potkupuvussa (vai onko se yöpuku, en nyt muista) aika iso reikä sauman kohdalla. En oo vielä päättäny korjaanko itte vai palautanko. Et kannattaa silleen käydä ne vaatteet läpi et on kaikki ehjiä. Muuten oon kyllä NIIN tyytyväinen ja kiitollinen tosta pakkauksesta. Mun mielestä ihan mahtava juttu, että Suomessa jaetaan tommonen kasvaville perheille
Toivottavasti ne värjäytymät lähtis pesussa, gerbera! Mä en oo edes kovin tarkkaan tajunnut tutkia niitä, kattelin vaan päällisin puolin sydämen kuvat silmissä että onpa ihania, mutta tosiaan voihan niissä valuvikoja olla.
siis mitä hittoa tuleekse paketti Puolasta?? :D tuli joku seurantatunnus sit kelasin et aaa ne on varmaan meiän vaunut mut niistä tuli sit pari pv myöhemmi oma o.O
Jee! Mä olen saanut (vihdoin ja viimein) ne hakemukset täyteltyä... :) Alkoi jo ahdistaa kun piti taas niin viime tippaan jättää, mut nyt liityn kans odottamaan pakkausta
Tuleeko siitä johonkin ilmoitus että koska se on postis? mulla luki kelan sivuilla että tilattu 17.4. Koskahan se tulee? Muutetaan nyt vappuna, tiedä sit mihinkä se edes tulee
Mullekin lopultakin tuli pakettinen, kaikkee ihanaa oli siellä.
Marsupilami, tulee Matkahuollon kautta - lähimpään Valintataloon/Siwaan varmaan. Tekstarilla tuli ilmotus kun oli noudettavissa. Eli varmaan lähimmäks teidän nykyistä osoitetta?