Äitiyspakkaus?

hakemukset laitettu eteenpäin, näitä lukiessa saa vielä muutaman viikon odottaa pakkausta, no jos tulee hirveä hinku niin varastosta kaivamaan esikoisen vauva vaatteet =)

31.3 tullut lappu postiin missä lukee että kahden viikon sisään paketti toimitetaan lähimpään toimipisteeseen mistä tulee noutaa, tänään hain pakkauksen!

Tohon miä sen räjäytin olkkarin lattialle ja ne vaatteet oli IHANIA! <3 se makuupussi tuntuu vähä tylsältä mun mielestä, mut ehkä siihenki tottuu sit. Mut ne vaatteet ja ne värit ja kuosit. <3 :) koot oli kyl aika mielenkiintosia.. O.o
Ja yhen bodyn niskassa oli joku haalee tahra, uskon että häviää pesussa.

Tulihan siitä vielä joku erillinen ilmoitus kun se paketti oli noudettavissa? Ja että mistä se noudetaan? Itse vielä oottelen.. Tuo kelan posti että kahden viikon kuluessa on noudettavissa jostain tuli jo 25.3....

Joo mulle tuli tekstiviestillä ilmoitus tosta meiän "lähi"Siwasta (joku 10km ainaki matkaa. XD) että pakkaus noudettavissa ja henkkarit/valtakirja mukaan. :)

Jospa ne Jebsu sullekki kohta laittaisvat, hassua ku toiset joutuu oottelee niin paljon kauemmin vaik laittaneet hakemukset ennemmin.. O.o minähän laitoin omani 26.3 ja nyt jo mulla pakkaus lapasessa. O.o

Kolmen viikon jälkeen jos ei kuulu ni varmaan soittelisin, jos kerran ovat jonnekin matkallekin jääneet joskus

Mä laitoin hakemuksen 24.-25.3 ja nyt oli tullut ilmoitus että 9. päivä hyväksytty ja 10.päivä huhtikuuta postitettu. Kyllä nyt ens viikolla luulis viimein saavan paketin hyppysiini :angelic:

Milloinkohan sen pakkauksen perään kannattaa alkaa kyselemään? Mul oli päätös pakkauksesta tehty 26.3 ja tilaus laitettu eteenpäin 27.3, eikä pakkausta oo näkyny eikä kuulunu 2,5 vkon jälkeen.

Pari viikkoa on kuullemma toimitusaika. Sanottiin mulle kelassa. Eli ensi viikolla mulle pitäisi tulla paketti. Mulla tuo pääsiäinen katkaisi odotuksen pidemmäksi.

Hain tosiaa 26.3 ja päätös pakkauksesta tehty eilen, jee! Jokohan ens viikolla tulis pakkaus kotii, kun tilaukseen menee 17.4?

Tänne tuli kans saapumisilmoitus puoliltapäivin. Jos hakis sen huomenna yövuoron jälkeen, saa sit rauhassa tutkia ja hypistellä vapaapäivänä niitä tavaroita :)

Takaisin