Äitiyspakkaus?

Äää.. Minäkin halluun. No jospa se mulle ens viikolla tulisi..

Minäkin sain vihdoin tänään laitettua hakemuksen ku perjantaina sain todistuksen raskaudesta! :)

Jospa alkavalla viikolla tulis pakkaus noudettavaksi.. viime 13.4 oli tullu päätös että myönnetty (sitäkii sai oottaa yli 3 viikkoa).. Huomenna sit viikko ootettu pakettia :confused: Nää ei täällä todellakaan hätäile..
Miekii haluun päästä hypistelemään paketin sisältöä :p

Hakemus jätetty 28.3. yhä käsiteltävänä, keskimääräinen käsittelyaika 2vko.. hmmmm >:(

Vanhempainpäivära
Mä hain 25.3, eikä ole tullut edes päätöstä. :(
Ei vieläkään päätöstä, eikä vanhempainrahahakemukseen, jonka laitoin 11.3! :angry5 Lähetin sinne asiointipalvelussa viestiä ja tiedustelin mikä mättää.

Yomanda: Laitoin aamusella "rakentavaa palautetta" menemään :D Noi ihanat hormoonit jyllää...Mutta saa nähä milloin saan vastauksen....

Mä laitoin hakemuksen viime viikon maanantaina ja eilen postitettiin päätös. Kaks viikkoa ja äitiyspakkaus on haettavissa! Jee! ootan jo ihan innolla, et pääsen pesemään vauvan vaatteita ja katsomaan, että mitä kaikkea tavaraa multa jo löytyy. :)

Eppäilen et kelalta alakanneet jo pihistellä mun suhteen kun olen jokkaiselle muksulle sen äp ottanut...ihan periaatteesta et saavat jokkainen oman ensimakkuupussin yms. Tämä ku on jo 7 mulle nii arpovat et onkohan tuokaan äp tarpeessa kuitenkaan :grin:p

Mansuliini, ne epäilee siellä varmaan jotain vauvatehdasta ja bisnestä pakkauksen kanssa ;) :D
Minä oottelen pakkaustani vielä. Viikko sitten ma sain päätöksen ni toivon että tulis tällä viikolla.

Yomanda: Laitoin aamusella "rakentavaa palautetta" menemään :D Noi ihanat hormoonit jyllää...Mutta saa nähä milloin saan vastauksen....
töissä oli työkaverille käyny niin et ei liite jostain syystä ollu tässä kohdassa menny perille raskaustodistuksesta vaikka muissa meni ni seki anto pikkusen rakentavaa palautetta :arghh: tuli pakkaus seuraavalla viikolla :hilarious: eivät kuitenkaa olleet kysyneet todistusta vaikka oli lupa soittaa ja laittaa sähköpostii ni syyttäkööt itseänsä siel kelassa :wink
toivotaa et siunki palaute auttaa :grin

Katsos, mullekin on viimein maanantaina pakkaus myönnetty, kun pistin sinne valitusta menemään! :) Ajattelin etten viitsi mennä taas kelan sivuille katsomaan ja suuttumaan, mutta siellä olikin tapahtunut viimein jotain. :)

Kuulemma kotona odottaisi ilmoitus, että pakkaus on noudettavissa :) Pahus, kun oon työmatkalla ensiviikon puoliväliin. Mietin, jo että puoliso vois käydä hakemassa sen, mut se on kuulemma lunastettava vain mun nimellä...
Myöntävä päätös tuli viikossa hakemuksen jättämisestä ja pakkauskin 9 päivässä myöntävästä päätöksestä.

Takaisin