Äitiyspakkaus?

Mulla on menny jo yli kaks viikkoa päätöksestä. Tuntuu vaan hölmöltä ku muut samaan aikaan päätöksen saaneista on jo saanu pakkauksen.
 
Jos ei rupee kuulumaan ni kantsii sit soittaa ja kysyy, neuvolatäti tosiaan sano miulle et niitä häviääkin tullessa.. Omani tuli viikossa siitä ku päätös tuli
 
Aika huikea on tuo hajonta käsittely- ja toimitusajoissa. Oma paketti tuli alle 2 viikkoa hakemuksen teosta, ja laitoin liitteen vielä etanapostilla. Paikkakunta ilmeisesti vaikuttaa aika paljon ainakin noihin päätöksentekoaikoihin.
 
No onpa kyllä eriarvosta toimintaa Kelalta :eek: eihän tuo nyt oo reilua että täällä tuli alle viikossa ja joku oottaa toista kuukautta :eek: netissä kun hakemuksen tein, se käsiteltiin päivässä, luulis että ne siellä ainaki käsittelee ne ihan sitä mukaa kun tulee eikä paikkakunnan mukaan..
 
Hassua kyllä miten noin suuris eroja noiden kans, mullaki jo 2vko pakkaus lojunu olohuoneessa ja toiset oo ees saanu sitä vielä.. o_O ja siis ne jotka ennen mua laittaneet hakemukset.
Laitoin netissä hakemuksen ja etanapostilla samana päivänä todistuksen liitteenä. Se oli torstaipäivä. Viikonlopun yli mentii ja maanantaina oli käsittelyssä ja tiistaina päätös laitettu. Tasan kaks viikkoo ni paketti oli noudettavissa.

Hain paketin ja oon kerran käyny pikaisesti sen läpi. Sikanaa tekee mieli jokapäivä penkoa sitä, mutta en yksinkertaisesti saa avattua sitä kantta. Ei siis johdu että se ois jumissa tai mitää. Mulla aivot jumissa vissiinki. Pitäs käyä ne kunnolla läpi ja laittaa pyykkiin. Jotenki tuntuu vaa kivemmalta ajatus niistä nyt toistaseks siinä laatikossa. :)
nooo, tänää tulossa kaveripariskunta meille iltaa istumaan, lapsirakkaita ja ne tosi kivasti mukana ollu täs odotuksessa, aina kyselee miten voin, ni voijjaa sit niitten kans penkoo laatikko läpi uusiks... :wink
 
äitiyspakkauksessa oli viime kerralla hieman puutteita, mutta enpä jaksanut lähettää mitään takaisin.. saumoissa reikiä ja napin kohdalta potkuhousut rikki.. =) muuten olin ihan tyytyväinen tuotteisiin. Nyt ei ollut mitään valittamista, mutta käytössä sen vasta näkee.
 
Siis ihan oikeasti! Miten tuotteet voi olla rikki?!? En ymmärrä... omaa pakkausta vielä odotan, tulee varmaan ensiviikolla. Maanantaina mulle lähetetty.
 
Onhan noita maanantaikappaleita aina joka virmassa ja vaihto-oikeus on. Äippäpakkaus ilmanen kun on niin ihan pienistä virheistä en vaihtamaan ala (jos sen ny ikinä saa koko pakettii :D ) :) isompi vaiva siinä ku et vaik kursii jonku pikku reiän ite :P
 
Nii ja jos vaihto yhtä hidas ku pakkauksen saaminen ni vauva kasvaa ohi ennenku saa ehjän tilalle xD
 
Saatiin tänään. Ne oli kyllä edelleenkin ihan suosikkeja mitkä kuvistakin katsoin. Tosin ne keltaiset pöllöpöksyt oli vielä ihanemmet, miksi niiden piti olla niin pientä kokoa :D
 
Ihania pöllö- ja pupukuoseja mie tykkään! :Heartred tänään aamulla tuli tekstari VIHDOIN että paketti siwassa, otin koirat aamukuselle ja autoon. Edes aamusumppia ei ehtiny juomaan ku halusin niin kovin hakee sen paketin :D
 
Täälläkin odotellaan vielä pakkausta saapuvaksi ja mielenkiinnolla odotankin, kun nyt on saanut lukea näistä maanantai kappaleista. Näin nimittäin äitiyspakkauksessa olevia vaatteita myynnissä Tokmannilla ja joo, ei saisi valittaa, kun "ilmaiseksi" saa, mutta vaikuttivat kyllä hieman huonolaatuisilta :confused: Tulevalle lapselle hankitut vaatteet ovat kaikki löytyneet markettien alennusmyynti rekeistä eli ei meillä kuitenkaan turhia hienostella :grin Ja varmasti ovat kyllä nuo äitiyspakkauksen vaatteet käyttökelpoisia, sitä en tarkoita, mutta nuo kyseiset myynnissä olleet vaatteet olisivat varmasti ainakin omalla kohdalla jääneet ostamatta.
 
Jee jee, tänään tuli postissa ilmoitus että voi noutaa :dance008 mutta antaakohan ne sitä mulle ku henkkareissa vanha sukunimi? :eek:
 
Kyllä mä ainakin oon saanu paketit jotka on mun tyttönimellä jonka otin takaisin käyttöön vasta, vaikka henkkareissa on vanha sukunimi. Välillä oon sanonu, et henkkareissa on vielä vanha sukunimi, ku en oo ehtiny uusia hankkia vielä. :D
 
aika jännä.. eks ne oo kuukauden voimassa siitä ku sukunimi vaihtui niiku passiki jos esim lähtee häämatkalle sithän se ei enää oo.. riippuu myyjästä et antaako jotku meinaa ei anna vanhoilla..
 
Sukunimen vaihtuessa 3kk sisällä pitää vaihtaa henkkarit. (Oli ne sitten passi, henkilökortti tai ajokortti tai kaikki.)
 
Takaisin
Top