Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greyjana! Sama täällä :D Pakko ryhdistäytyy ja laittaa hakemukset menee mut mä en tiiä mikä siinä on ettei nuo Kelakaavakkeiden täyttelyt jostain kumman syystä oo sitä ihan mielekkäintä puuhaa mitä keksis... Nyt tartteis vähän potkuu persuksiin.. :D Mä oon vaan koko ajan ajatellut "sehän piti vasta viim. kk ennen laskettuu aikaa..." mut nyt taas havahduin todellisuuteen et tosiaan, se vauvahan voi tulla vaikka vähän aikasemminkin, ja ehkä olis kiva et sit viimeistään sillon kun h-hetki koittaa niin olis äitiyspakkaus jo haettuna :Dsiis mä oon oikeasti, ihan aikusten oikeasti unohtanut koko äitiyspakkauksen hakemisen ja siinä sivussa sen äitiysavustuksen hakemisen. :D Oon kyllä nykyään semmonen lahopää et ilman kalenteria en pärjää! :D
Pitääpä ottaa asia heti hoidettavaks ens viikolla! :)
Se äitiyspakkaus täytyy olla 2kk ennen haettu. Näin ainakin sanottiin neuvolassa.Greyjana! llä :D Pakko ryhdistäytyy ja laittaa hakemukset menee mut mä en tiiä mikä siinä on ettei nuo Kelakaavakkeiden täyttelyt jostain kumman syystä oo sitä ihan mielekkäintä puuhaa mitä keksis... Nyt tartteis vähän potkuu persuksiin.. :D Mä oon vaan koko ajan ajatellut "sehän piti vasta viim. kk ennen laskettuu aikaa..." mut nyt taas havahduin todellisuuteen et tosiaan, se vauvahan voi tulla vaikka vähän aikasemminkin, ja ehkä olis kiva et sit viimeistään sillon kun h-hetki koittaa niin olis äitiyspakkaus jo haettuna :D