Äitiyspakkaus 2017

Tilattiin eilen! :) Heh, äitiyspakkauksen kamat on sitten ilmeisesti ne ekat vauvakamat, jotka meille tulee. Tutun mies oli ihan ihmeissään kun kuuli, ettei meillä ole vielä(kään) mitään ostettuna, saatuna tai hankittuna. "Miksi ei?" se kysyi hölmistyneenä (kerrottuaan ensin, että he pystyvät ostamaan nyt kun tietävät sukupuolen... hmmm... siinä kohtaa näytin varmaan minä hölmistyneeltä, vaikken mitään sanonutkaan :joyful:).

Me laitetttiin perjantaina hakemus ja saman päivän aikana oli nähtävästi päätös tehty. Eli nyt vain odottelemaan matkahuollon viestiä :).

Joko jollekkin on pakkaus tullut? :)

Tasan kaksi viikkoa meni päätökseen... Tänään näkyi kelan nettiasioinnissa. Ja siellä luki että kaks viikkoa menee vielä ennen kuin on perillä. Ei jaksais odottaa :/

Mulla oli päätös tehty eilen. viikko siihen meni. Pakkaus tulee 2 viikon sisällä ja rahat maksetaan 4.5. Otin siis yhden pakkauksen ja 2 rahana..

Ei ole tullut vielä päätöstä (haettiin lauantaina) ja asiointipalvelussa luki, että pitäisi toimittaa todistus. Olin kyllä sen liitteeksi liittänyt, mutta pitikö liite nimetä erityisellä tavalla vai herjaako puuttuvaa liitettä vain siksi, ettei hakemusta ole vielä käsitelty?

Muokattu viimeksi:
Ei ole tullut vielä päätöstä (haettiin lauantaina) ja asiointipalvelussa luki, että pitäisi toimittaa todistus. Olin kyllä sen liitteeksi liittänyt, mutta pitikö liite nimetä erityisellä tavalla vai herjaako puuttuaa liitettä vain siksi, ettei hakemusta ole vielä käsitelty?

Mulla herjasi samaa kunnes otettiin käsittelyyn...

Kirpparilta bongasin jo näitä uuden äitiyspakkauksen tuotteita, ihania kuoseja niin lähti matkaan :joyful: Eipä tuo haittaa vaikka olis kaks samanlaista ja puuvilla kuitenkin kuluu aina kun pesee:happy:

Kirpparilta bongasin jo näitä uuden äitiyspakkauksen tuotteita, ihania kuoseja niin lähti matkaan :joyful: Eipä tuo haittaa vaikka olis kaks samanlaista ja puuvilla kuitenkin kuluu aina kun pesee:happy:
No onpa joku ollut nopea! Ei oo ilmeisesti kuosit miellyttänyt :)

No onpa joku ollut nopea! Ei oo ilmeisesti kuosit miellyttänyt :)

Kyllä minäkin meinasin heti uutena laittaa pari vaatetta myyntiin mitkä ei niin itseä miellytä, ja tarvikkeita mitä on esikoiselta jäljellä niin ei tarvita :)

Minä hain viimeviikon tiistaina pakkausta ja tän viikon tiistaina oli tehty päätös. Saa nähdä milloin on haettavissa <3 Jos joku ei tarvitse muuten pakkauksen kestovaippaa, niin voisin ostaa tai ottaa vastaan edullisesti. Maksan postikulut kyllä :) En kyllä yhtään tiedä minkä mallinen vaippa siellä pakkauksessa onkaan, olen yrittänyt metsästää kirppareilta noita parin viimevuoden vaippoja kun ne vaikuttavat hyvältä mallilta.

Minä hain viimeviikon tiistaina pakkausta ja tän viikon tiistaina oli tehty päätös. Saa nähdä milloin on haettavissa <3 Jos joku ei tarvitse muuten pakkauksen kestovaippaa, niin voisin ostaa tai ottaa vastaan edullisesti. Maksan postikulut kyllä :) En kyllä yhtään tiedä minkä mallinen vaippa siellä pakkauksessa onkaan, olen yrittänyt metsästää kirppareilta noita parin viimevuoden vaippoja kun ne vaikuttavat hyvältä mallilta.

Ne oisko 2014 vuoden totsbotsit on hyviä! Samoin nyt 2015/2016 pilvivaipat. Tänään just hain yhen ilmasiks paikalliselta kirpparilta :)

• Tykkään
Reaktiot: nao
En millään malttais odottaa äitiyspakkausta. Oletteko saanut jo päätöksiä äitiysavustuksesta vaikka äitiysraha ois vielä ratkomatta?

En millään malttais odottaa äitiyspakkausta. Oletteko saanut jo päätöksiä äitiysavustuksesta vaikka äitiysraha ois vielä ratkomatta?

Mulla on maanantaina päätös tullu molemmista.

Mulla on päätös tullut äitiyspakkauksests. Päivärahapäätös ollut käsittelyssä jo kuukauden..Kauankohan menee pakkauspäätöksen jälkeen saada paketti?

Mirimeri mulle annettu 24.4 päätös eikä vielä ainakaan oo. Mutta sit taas samana päivänä hakenut tuttu sai samalla viikolla kun haki.

Kaksi viikkoa sitten laitoin hakemuksen, ei oo tullut vielä enkä oo edes tarkistanu onko päätöstä tehty:) ei kyl malttais oottaa enää :D

Takaisin