Äitiyspakkaus 2017

Hei! Haluaisiko joku 2017 äitiyspakkauksen saanut myydä värikästä raidallista jatkopalabodya, jos ei sitä itse käytä/jää ylimääräiseksi? Itse otin pakkauksen rahana, kun ajattelin, että en tulevalle tyttölapselle ota viimevuotista poikapakkausta, ja uusi pakkaus olikin näin kiva ja jäi harmittamaan, kun se ehkä oisin saanutkin. :sad001 LA kesäkuussa.
 
Täytyykin tässä laittaa pakkausanomusta vetämään pikkihiljaa, jos nyt tosiaan saisi tuon 2017 pakkauksen, ei niin että 2016 pakkauksesa olisi mitään vikaa. Upea etuhan tämä on! Tykkään vain ulkonäöllisesti tuosta uudesta enemmän kuin vanhasta.
 
Mäkin tilasin eilen. :) Olin just täyttämässä vanhempainpäivärahahakemusta kun huomasin ton ilmoituksen, niin sai sitten pakkauksen laitettua hakuun samalla.
 
Mä en osaa päättää, otanko pakkauksen. Esikoisesta otin, mutta meidän vauvat on niin pieniä aina, että äp-vaatteet menee vasta tosi myöhään. Tosi kiva pakkaus on tänä vuonna! :love017
 
Molemmat pakkaukset on minusta ihania! Niitä on oikeastaan turha nimetä "vuoden xxxx" pakkauksiksi, koska se aiheuttaa juuri sen tunteen, että kun laskettu aika on 2017, perhelle kuuluisu 2017 pakkaus, vaikka tosiasiassa kukin perhe saa kuitenkin sen pakkauksen, mikä on milloinkin jaossa. Jos edellinen pakkaus olisi ollut nimeltään vaikka hattara ja uusi nimeltään hattivatti, ei edellisen pakkauksen jako pitkälle tätä vuotta tuntuisi ehkä niin epäreilulta. Tai sitten tuntuisi...

Oi että, en mitenkään malttaisi odottaa paketin saamista, itku tulee varmasti vatteita tutkaillessa (se tulee lähes aina kun juttelen vauvalle tai hypistelen sen vaatteita, esim. isyyspakkaukseen ostamiani pienenpieniä uimahousuja) . Ajattelin kuitenkin, että haluan ennen äitiyspakkauksen tilaamista antaa isyyspakkauksen, niin se tuntuu kenties isästä hieman spesiaalimmalta(?).
 
Onko kukaan saanut vielä uutta pakettia? Kela-Kertun fb-sivuilla sanottiin, että nyt olisi uusi jaossa, mutta en uskalla hakea jos ei voi olla ihan varma. :)
 
Onko kukaan saanut vielä uutta pakettia? Kela-Kertun fb-sivuilla sanottiin, että nyt olisi uusi jaossa, mutta en uskalla hakea jos ei voi olla ihan varma. :)
Sinne samaan viestiketjuun oli joku laittanut jo kuvan, että on uusi pakkaus tullut ja kelan sivuillakin on päivitetty tieto "Nyt jaossa on 2017 pakkaus" joten eiköhän sen uskalla jo tilata:happy:
 
Kyllä mäkin nyt innostuin hakemaan! Mitä sitä odottelemaan, kun kerran on nyt tuo uusi ihanan värikäs jaossa.:cat:
 
Takaisin
Top