Mua suoraan sanottuna vähän potuttaa, että kaikki nyt panttaa sitä hakemusta, koska (melkeen) kaikki haluaa sen 2017 paketin! Kelan vikahan se on, kun ei ole mitään kunnon rajaa siinä hakuajassa. Siis takaraja joo, mutta vois olla ehkä niin, että kuukausi olisi aikaa sitä hakea. Jos mun LA ois ollut tänä vuonna aikaisemmin, niin olisin tyytynyt kohtalooni ja tilannut mukisematta sen 2016 paketin. Koska paketti ku paketti, niin hyvä järjestelmä tämä ilmainen pakkaus on, niin en kehtais alkaa nirsoilemaan. Itsekin siis tykkään enempi 2017 paketista, enkä siis siksi pistä tilaukseen vielä huhtikuussa, kun kerran muutkin panttaa. Kela ei olisi saanut julkaista pakettia kuin vasta silloin kun vanha on jaettu loppuun. Eli siis kritisoin tässä kelaa! On se nyt p****** jos elokuun vauvat ei saa 2017 vuoden pakettia! Olen avautunut..
Kyllähän elokuun odottajat voi silti pantata pidempään hakemusta kuin kesä tai heinakuun... Eli parempi todennäköisyys silti meillä :D Ja luulen että panttaajia löytyis aina vaikkei julkaistaisikaan...