Äitiyspakkaus 2017

Ootteko tarkistaneet että kaikki vaatteet on kunnossa?
Mun pakkauksessa ainakin harmaa/valkoraidallisessa bodyssä lähti yks neppari heti irti.
 
Tänään tuli pakkaus !!!! :D
Ja samantien lähti kaksi tahrallista tuotetta asiakaspalautukseen.... se toi vähän negatiivista fiilistä koko pakkauksesta ja aattelin että miks otin ees koko romulaatikkoa, mut koneeseen niitä laittaessa ja muuta mieli taas kirkastui ja olen taas iloinen :D
 
Mullekin tuli tänään. :happy: Voi ei, teillä ollut huonoa tuuria jos on tahroja ollut jne.. Mä katsoin ne kyl vaan tosi nopeesti läpi ja pistin kaikki vielä takaisin laatikkoon. Varmaan pitää katsoa vkloppuna kaikki tarkemmin läpi. Ihania vaatteita mun mielestä! :Heartpink
 
Joo mä kokeilin kaikki ja syynäsin, takaisin päin jo sain eilen postiinkin vietyä noi vialliset, onneksi ei tarvii postimaksua tai muuta maksella.. tahrat oli sellasia että varmaan tuotannossa tullut esim. Joku kone tihkuttanut tai muuta, toisessa bodyssa oli ihan kunnolla ja toisessa vaan ihan pieni tahra , mutta laitoin kyl molemmat menemään, kun kuitenkin oli likaa.
 
Tänään sain viimein aikaiseksi laittaa hakemuksen menemään, nyt vain odotellaan pakkausta saapuvaksi. :woot: Jollain foorumilla, vai oliko naamakirjassa kuva kun joku oli löytänyt äp töppösistä nuppineulan, pitää tosiaan tarkasti syynätä.
 
Mullakin kesti yli pari viikkoa, mutta pakkaus saapui sopivasti juuri äitienpäiväksi! :Heartred Tarkemmin en vielä ehtinyt syynätä kaikkia tuotteita, mutta ihania on. :shy: Paketti tuli pienen pieneen lähikauppaan, jossa on Matkahuollon piste. Myyjä ei oikein tykännyt, kun se vei puolet kassan takana olevasta tilasta, ja oli vieläpä ison pakettikasan alimpana...:angelic:
 
Paketti on minullekin saapunut, on kyllä ihania kuoseja nyt. Muutenkin ehkä vähän laadukkaamman oloinen kuin vuoden 2015 pakkaus, mutta eihän sitä tietysti tiedä kun käytössä sitten. 2015 oli kaikki trikoot hirmu ohuita ja koot ei vastannut oikein itseään, ym. nukkaantui. Villapuku on sama januksen kun 2015 ja kyllä se oli käytössä meillä koko vuoden, oli hyvä. Kiva, että villapipo on nyt uusittu, kun oli monta vuotta se sama.
 
Kestovaippa on halvemman oloinen, ne pilvet mitä on parina vuonna olleet on ollut meidän luottovaippoja, oon niitä halvalla ostanut, ainut et niissä on huonot tarrat mut muuten hyviä. Tää uus on polyestimokkanen pinta, mistä en tykkää, mutta eiköhän se käyttöön tule kun kestoilua on tarkoitus jatkaa.
 
Heippa!
Kauanko teillä kesti äitiysavustuksen päätöksen saaminen?
Itse laitoin verkossa hakemuksen28.4 , lähetin samana päivänä postin kautta liitteet ja viikkoa myöhemmin vielä varoiksi kelan sivujen kautta sähköisesti liitteet... nyt kelan sivuilla lukenut jo mooonta viikkoa että liitteet saapuneet, mutta hakemus käsiteltävänä edelleen [emoji15] miten siinä voi mennä yli kk???
 
Tampere. 2 viikkoa tasan hyväksymiseen. Lähetetty oli samana päivänä kun hyväksytty. Nyt 1,5 viikkoa odotettu saapuvaksi..
 
Mulla meni reilut kaksi viikkoa päätöksessä ja siitä vielä pari viikkoa, että paketti oli noudettavissa. Helsingissä siis.
 
Viime viikolla tuli postissa takaisin päin bodyt jotka oli viallisia, kesti aika kauan, mut oikeestaan en edes muistanut koko bodeja :D molemmat oli sellasia jotka on muutenkin vähän liian tyttömäisiä pidettäväksi pojalla, joten ne jää odottelemaan mahdollista tyttö vaivaa jos joskus sellanen tulee :D
 
Takaisin
Top