Äitiyspakkaus 2017

Onko teillä ollut paljon viallisia tuotteita pakkauksessa? Itselläni oli vain yksi body, josta lähti neppari irti.
 
Raitapotkuhousuista lähti neppari, pitäisi jaksaa lähettää ne takaisin.
 
Se takaisinlähetys oli yllättävän helppoa, kun ei tarvinnut ku laittaa pakettiin ja viedä laatikkoon. Siis ku ei tarvinnut mennä asioimaan postiin, onneksi, koska jostain syystä vihaan sitä:D
 
Mä sain vasta nyt aikaiseksi lajitella, pestyä ja kokeilla nepit/vetoketjut noista ÄP:n vaatteista. Raitakietaisubodysta lähti neppi, muuten olivat ok. (Ärsyttävää toki, kun täytyy palautella, mutta onneksi sentään on suht helppoa).
 
Mun pakkauksessa lähti kahdesta bodysta neppari irti ja solmittavasta kietasubodysta irtosi naru. Hieman tympäs kun uusia vaatteita ja heti hajoilevat. Onneksi kotoa löyty neppareita ennestään niin laitoin vaan uudet. Jospa kestävät käytössä.
 
Onko muut huomanneet hajua villamyssyssä? Pesin myssyn ohjeen mukaan ja hajusteettomalla pesuaineella ja nyt siinä on aika voimakas haju. Muissa pyykeissä ei vastaavaa ollut.
 
Toisaalta ymmärrän hajoilun koska laaduntarkkailu ei varmaan ole sama kuin liikkeeseen tulevat vaatteet koska myyjät laittavat vaatteita henkareille, ja kun ja jos ostaa jotain niin ei yleensä rikkinäistä osta ja voi antaa viallisen tuotteen suoraan kassalle... en usko että äp vaatteita on paljoa testailtu ennen laatikkoon laittamista. Ja kovassa käytössä on ollut nämä äp vaatteet, mielellään niitä käytän kun pesusta vaan kerkeevät tulla, tykkään tosi paljon! Kääntöhihat bodeissa ihan paras juttu!
 
Villamyssyn hajusta en osaa sanoa, mulla vieläkin odottaa muiden villavaatteiden kanssa koneeseen menoa :D
 
Monien vaatteiden pesulaput haalistuivat ensimmäisellä pesulla lukukelvottomiksi. Muuta ihmeellistä en ole huomannut.
 
meilläkään ei ole ollut mitään hajuja tai ihmeellisyyksiä noissa äp vaatteissa.
 
Meillä ei ole ollut muuta ongelmaa, mutta kun lajittelin vaatteita pesua varten, jostain putosi vääntynyt nepparin takaosa syliin. Kävin sitten kaikki nepparilliset vaatteet läpi varmaan kolmesti ja testasin kaikki nepparit, mutta en vaan löytänyt sitä vaatetta, mistä tuo olisi ollut kotoisin. Alkuperä jäi siis mysteeriksi, mutta aika hurja, kun oli tosi vääntynyt ja terävä osanen. Onneksi huomasin, kun putosi!
 
Kävin kaikki vaatteet ja etenkin nepparit lävitse. Kaikki oli kunnossa. Mutta kirpputorilta äitiyspakkausvaatteita ostaneena olen huomannut, että etenkin kietaisubodyen etukappaleen alareunassa sivussa oleva neppari on usein irti. Olen sen sitten vaihtanut. Tuo neppari on yleensä melko paksussa kohdassa, joten en ihmettele, että käytössä irtoaa. Ei varmasti koske pelkästään äitiyspakkausvaatteita vaan ylipäätään kietaisubodeja.

Vähän pisti silmään vaatteiden huono loppusiistiminen. Paljon leikkaamattomia langanpätkiä ja saumuriompeleita. Tuntuu, että hieman kiirreellä tehdyt. Mutta ne nyt sai itsekin leikattua.

Ja nuo pesulaput ovat jännä.. Käytettyjä vaatteita ostaneena olen huomannut, että harva leikkaa niitä irti. Itse näsaksin ne jo ennen ensimmäistä pesua. En tykkää pesulapuista omissa vaatteissakaan, joten tuskin vauvan ihokaan niistä ilahtuu.
 
Onko muut huomanneet hajua villamyssyssä? Pesin myssyn ohjeen mukaan ja hajusteettomalla pesuaineella ja nyt siinä on aika voimakas haju. Muissa pyykeissä ei vastaavaa ollut.
Mulla kävi ihan samallalailla. Se haju tosin hävisi tyystin kun myssy kuivui. Mekin sitä ihmeteltiin, että mitäs kummaa kun haisi pesun jälkeen niin pahalle, eikä muissa vaatteissa ollut vastaavaa.
 
Kauankohan kestää saada uusi tuote viallisen tilalle? Sain vihdoin kaikki vaatteet pestyä ja nauhallisesta bodista on yksi nauha melkein irti. Se varmaan irtoaa ensimmäisen käytön yhteydessä.
 
Onko teillä tullut äp:n vaatteet käyttöön? Meillä makuupussi kovassa käytössä. Lisäksi oon tykästynyt siihen harmaaraidalliseen bodyyn ja puolipotkarit on olleet hyviä. Tykkään myös niistä punaisista housuista. Jotenkin vierastan valkoisia vaatteita ja ne on jäänyt vähemmälle käytölle. Se kirjainbody on kyllä kiva! Ootan innolla että ne värikkäät bodyt saa käyttöön :)
Niin ja sitä collegehaalaria on käytetty ahkerasti. Siitä saa kivasti hihat ja puntit käännettyä ja on sopiva. . .
 
Meillä käytössä on kaikki 50-56 koon vaatteet. Kirjainbodysta lähti heti yksi neppari irti ja se piti laittaa vaihtoon ja nyt myöhemmin myös siitä harmaaraidallisesta kietaisubodysta, josta tykkään kyllä tosi paljon, on lähtenyt yksi neppari irti. En ole sitä enää takaisin lähettänyt kun kohta jää jo pieneksi, palautetta sinne toki voisi laittaa.
Tykkään tuosta harmaasta bodysta myös! Se valkoinen ja kirjainbody ovat puolestaan miehen mieleen. Puolipotkareista käytössä on vasta ne harmaat, jotka eilen päätin laittaa jo pois, kun pojun jalkaterät eivät enää niihin mahdu millään (ensimmäinen pieneksi jäänyt vaate!). :nailbiting:
 
Takaisin
Top