Äitiyslomatekemistä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaksoin imuroida eteisen ja makkarin, tulin tauolle sohvalle (lukemaan foorumia). Jos saan tässä venkoiltua viel puoli tuntia niin mies tulee sopivasti kotiin ja päästääkseen sisälle hänen on tartuttava imuriin... Ja hoidettava homma loppuun. Hmm. Eihän raskaana oleva nainen nyt voi kaikkea 55 neliöistä imuroida...laiskottaa vaan kovasti.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kiitsa! Niin onkin ja nimenomaan mökki eikä mikään pitsihuvila miksi noi miehen sukulaiset yrittää tätä tehdä. Blogiin tulee varmasti aikaan kuvia lisää :)

Todella kiva blogi,Muruska! Siitä oikeen jo huokui sellasta mökkitunnelmaa! :)

Munkin ois verhot viimeisteltävä. En mistään oo löytäny keittiöön tai olkkariin verhoja ja sit muistin et meil oli aikas kivaa pellavakangasta häittä kaitaliinana, josta nyt tulee ainakin olkkariin verhot...kun saisin vaan aikaan... :smiley-angelic006

Muruska, kiitos ideasta!! Mulla on yks kankainen kaitaliina jota en osaa pöydällä pitää. Mähän heitän sen köökin ikkunaan!

Onkin ehkä jo aika vaihtaa sieltä jouluverho pois... köh köh. :rolleyes:

Ihana kissa!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Mä aattelin munkkeja paistaa, se saa riittää ku niissäki on tarpeeks hommaa! :)

Varasinpa vielä kampaajan ens viikolle. Jos sais jotain "uutta" vielä tähän loppuun. Tosin ei niin lyhyeks ettei saa kiinni sitten hormonihiessään...

Päivä meni kokkaillessa ja ommellessa vaikka piti tehdä jatko-opintosuunnitelmaa. Nooo... eipä ne opinnotkaan tässä hetkeen etene. Sain tehtyä vaunuverhon, siitä kyllä puuttuu vielä purjerenkaat. Piti ensin tehdä verhokankaasta, mutta päätinkin tehdä trikoisen ja kun trikoota ei ollut menin penkomaan t-paitajemmoja. En raaskinut käyttää mitään kauniin väristä, joten piti sitten vielä aplikoida verhoon vähän kuviota. Tuli vähän muotopuoli kun aplikoinnit ja vinonauhat on joustamattomia ja trikoo joustavaa mutta ajanee asiansa.

Oon yksin kotona, siivoon ja huudatan musiikkia täysillä! Kyllä on hienoo! :D Oikeesti siis hyvä fiilis vaikka on maha ja joudun vielä siivoon!

Mammakahville tunnin päästä, onpa kiva päästä ihmisten ilmoille! Vaikka lähtisin kyllä mieluummin synnärille...

Pyykinpesua, blogin päivitystä, vara-anopille käymään (miehen tädille siis), Pyryn ulkoilutusta, sairaalakassin suunnittelua ja Tontun ekat vaatekerrat

Panadol alko vaikuttaan ees vähän, niin jaksoin jopa blogiini kirjottaa taas..viikko vasta pitänyt sinne päivitellä kuulumiset. Menee kyllä ihan hukkaan koko äitiysloma näin kipeenä ollessa.. :/

Kumpa pystyiski nukkuun.. viime yö meni suurimmaks osaks hereillä ollessa ja aamulla kun koitin nukkua niin hikosin niin et olin ihan litimärkä ja sit alko paleltaa ihan älyttömästi..

Takaisin