Äitiyslomatekemistä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miekin haluaisin vaan maata - mutten vaan pysty!! Joku pesänrakennusvietti on vaan niin täysillä käynnissä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Netflix on paras! Mut hitto ollaan käytetty kumpikin se ilmanen kuukaus jo! :rolleyes:

No on tää ihan viihdyttävää kyllä. Ku ihan oikeesti oli sellasiakin päivä et saatoin tuijottaa kattoa sohvalla maatessani pidemmänkin tovin, mies katto ku hullua ku kerroin :D Eka mietittiin kanavapakettia mut tää kyl tulee halvemmaks ainaskin ens alkuun, voihan tän sit myöhemmin lopettaa jos ei tuu käytettyä...

Pesuhuone siivottu pyykinpesukoneesta lähtien kunnon myrkyillä. Pakko mennä Pyryn kanssa ulos haukkaamaan raitista ilmaa

Netflix on kyl hyvä, eikä oo pahan hintanen. Toinen mun ajanviete on konsolipeli, jonka ostin jo alkuraskaudessa viikonloppujen ratoksi ku ei voinu enää rellestää. Mut todellisuudessa mulla on nyt vasta aikaa pelata sitä ku ei tää aika kulu pelkällä odotelulla.

Kun voiskin kattella leffoja yms. Hirveesti kaikkea hommaa kun ens viikolle on kirpparipöytä järkätty, ikkunat, sälekaihtimet ja parvekelasit oottaa pesua, Tontulle pitää vaippoja vielä taikoa jostain aika reilusti, sunnuntaiksi järkättävä kaverin babyshowerit, pääsiäinen menee mökillä... Kyllä aika ainakin menee nopeesti!

Ikkunat tars tosiaan pestä. Hoijoi, eipä kyllä hotsittais. Se kiikkuminen on mulle aina tosi vaikeeta ja nyt kun tasapaino on ohentunut murto-osaan siitä ennestään heikosta. Ulkoistaisko homman miehelle...

Huomenna lähden muuten lapsimessuille. Josko vaikka kerrankin, tarjoushaukkailun sijaan, kävis kuunteleen jopa tietoiskuja.

Voi kyllä olla että enin aika menee kädentaito- ja outlet-puolella :rolleyes:

Iih, mä haluan tehdä tällaisen leikkimaton!

Ja kaikki on pyykkäämättä, partsilla kasvaa vain viimevuotinen ruohosipuli, ja oikeastaan oon vaan sullonut vauvakamoja kaappiin tutkimatta ikinä, mitä kaikkea meillä on ja mitä puuttuu... mutta nytpä on äitiysloma, nyt on aikaa puuhastella kaiken tämän parissa.

Eka teen kuitenkin kaakaota termariin ja vien miehen auringonlaskukävelylle merenrantaan.

Mä oon kyllä ihan seko mutta mun tekis mieli alotella ristiäiskutsujen tekoa... Mulle toi kaikenlainen askartelu on sellasta hyvänmielen tekemistä ja teen aina niin helkkarin hitaasti että jos mä odotan toukan syntymän jälkeiseen aikaan, meille tulee kyllä ostokortit tai joku tylsä tekstarikutsu...
Mies kyllä ymmärsi mun perusteluni joten ehkä mä sit vaan teen kuten haluan (niinku en aina tekis...).

Ompeluksiakin on vielä ainakin pari jäljellä (ihan uskomatonta, eikö ne ikinä lopu?!). Mietin et pitääkö vaunukopan patjaan tehdä oikein muotoonommellut lakanat... taas alkaa kangasvarannot käydä vähiin.

Lisäksi meiltä puuttuu edelleen kaikki tilpehöörit vaipoista maidonkerääjään ja vastikkeet ja kynsisakset ja ja...

Ai että noi leikkimatot on hienoja! Mulla olis hirmunen kasa tilkkuja, tuossahan olisi niille hyvä tuhoamistapa. Voi olla että oma luomus ei ihan tuolle tasolle yltäisi mutta voisi kyllä kokeilla :)

Ekan virallisen äitiyslomaviikon saldo:
- oon käynyt ostoksilla itsekseni ja rauhassa (vaihtoehtona sille, että lähtee meidän äitin kanssa kauppaan: kauhee hösääminen ja pakko-ostaa-ees-jotain -meno.).
- pikkujätkän kaikki tekstiilit on pyykätty
- perhevalmennuksessa ja synnärillä käyty. Tietää suunnilleen, mitä huumeita on tarjolla ja mihin mukulaa mennään ulos pukertamaan.

Tästä tulikin askartelupäivä, sain taas yhden sivun vauva-albumiin värkättyä odotusaikaa koskien. Mä näin jossain blogissa sellaiset "Milestone baby cards"- kortit joissa oli ideana ottaa kortista ja lapsesta kuva aina sinä päivänä kun joku etappi on saavutettu. Mun mielestä ne kortit oli ihan kivat mutta siitä kuvaamisesta en oo ihan varma ni ryöväsin idean tähän vauva-albumiini ja teen vastaisuudessa sitten isommista tapauksista aina sellasen kortin jossa on päivämäärä ja se tapahtuma :). Kuvia sinne tullee ihan muutenkin... :)
Olispa jo nyt kuvia liimailtavaks...

Äitiysloma... Nää on nyt oikeesti ne ainoot viikot kun se voi tuntua lomalta! Joten pitäiskö kaikkien vähä ottaa rennommin, vielä kun voi? :sleep002

Mä ainakin voisin vähän rentoutuakin välillä enkä vain hankkia lisää liitoskipuja riehumalla siivous- ja pyykkäysasioita koko ajan. Mieskin jo houkutteli, että mentäiskö vähän ulos illalla. Itse ajattelin houkutella sen ensin pinnisostoksille. No niin, näin hyvin mun suunnitelmat pitää.

Tänään tehdään virpomisoksia tyttären kanssa. Mut ensin ne oksat pitää hakea; eli koiran kanssa lenkille. Sitten askarrellaan.. Siinä tämän päivän tekeminen. Muuten aion vaan olla! Tytär saa "ohjelma"-päivän, kun kerran perheen isäkin on töissä koko päivän niin en aio nyt itsekkäästi olla ekana lomapäivänäni mikään 24/7 viihdyttäjä tolle likalle :oops:

Takaisin