Äitiyslomatekemistä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kannattipa olla proaktiivisesti ahkera: miehen kaljat on siivouskaapissa, joten imurin rymistely alahyllyltä esille sai aikaan jonkun ketjureaktion, minkä päätteeksi minä konttasin polvet verillä pesemässä jotain helvetin mämmiolutta parketista, seinistä, laattalattiasta ja siitä helvetin imurista.

Voitte uskoa, että vituttaa, vaikka sainkin siivottua ja vammatkin oli lähinnä henkisiä. Nyt jos vois, niin oisin jo colapullo toisessa ja rommipullo toisessa kädessä ja ottaisin huikkaa vuorotellen.

Äitiyslomatekemistä on nyt reklamaatiokin: työtuolista lähetetty nyt kuvat eteenpäin. Nopeasti heti kyllä vastas ja ottaa maahantuojaan yhteyttä. Toivottavasti saadaan tuoli mahdollisimman pian. Tää pehmeä sohva ei tee selälle hyvää... Nyt lenkille josko helpottais selkää

Sain lauantaina lahjaksi parvekekurkuntaimen ja parvekemansikan, josta ei vielä näy mitään. Voi ei, mä tapan ne!

Ne on vielä vauvoja ja joutu tänne saattohoitolaan... :confused:

Tästä sais oman ketjunkin: oon ollu tosi väsynyt ja sen oon näkönenkin. Ei ikinä juurikaan ollu silmäpusseja mut tummat silmänaluset kyllä. Nyt oon kuitenkin koko ajan todella kulahtaneen ja väsyneen näkönen. Mie haluun tähän muutoksen. Mitä kikkoja teillä on muuta ku meikillä peittää. Kuinka sais ittensä pirteemmän näköseksi? Pitäiskö värjätä hiukset ku vasta oon saanu nää luonnollisen väriseksi? Mut auttaisko se ilmeeseen? Kauneuskikkoja? Kertokaa kaikki! :anyone

Uus paita tai hame? Kulmien ja ripsien värjäyttäminen? Mä meikkaan, koska ilman näytän ihan pandalta. Nytkin pitäisi laittautua, että kehtaa mennä ruokakauppaan.

Päivän kiva tekeminen: ekat vauvapyykit koneessa. Harmittaa vaan, kun ajatus on juuttunut negatiiviseen uraan, kuten unettomuuteen, närästykseen sun muuhun. Haluaisin olla seesteinen äitiyslomalainen. :sad001 Illan valmennukseenkin pitää mennä yksin, kun mies tekee ylitöitä, kun esim. huomenna on synnäritutustuminen ja ens viikolla ylimääräinen ultra.

Ei tarvi värjää ku on tarpeeks tummat... No odottaa mulla jalkakylpysuolat, jotka sain työkavereilta ni saa jalat kuntoon. Mut on tää kyl kumma mitä tää raskaus on tolle lärville tehny. Kohta en lähe minnekään paitsi mökille ilman meikkiä :confused:

Joo, sitä hehkumista odotellessa. Sanoisivat rehellisesti, että näkee naamasta miltä tuntuu: turvonneelta, närästävältä, valvoneelta ja hetkittäin kaikkiin ja kaikkeen kypsähtäneeltä.

Älä muuta sano. Oon koko raskausajan naureskellu tolle hehkumiselle. Yksilöllistä, joojoo.. Tää on nyt vaan omalta kohalta

Pitääpä jemmata yksi suklaamuna käsiveskaan ja antaa palkinnoksi sille, joka ensimmäisen kerran kysyy ihan vain mun kuulumisiani. Ei mahan kuulumisia, ei "no millos se nyt tulee?" -kuulumisia eikä "mites oot jaksellut" -kuulumisia. Ihan vain "mitä sulle kuuluu?" ois kiva kuulla ihan näin niin kuin vaihteeksi. Ei ole puoleen vuoteen kiinnostanut ketään.

Kai sitä on vaan vatsankuljetusvankkurina. Ja jahka tämä munamies täältä kuoriutuu, niin sittenhän äitin voi kätevästi sivuuttaa kokonaan ja keskittyä vauvan kähmimiseen.

(Aaaargh kun oon äreenä tänään!!!)

sain aikaseks tyynyliinan imetystyynyyn (ala-asteelainenki olis tehny paremmi-mut teinpä jotain ite pikkuselle) :)

Muruska jääkaappikylmät teelusikat heti aamusta silmille niin jo piristyy!! Kylmät kurkkuviipaleet on kans hyvät, mut noi lusikat on parhaat :)

Takaisin