Äitiysloman puuhailut :)

Vakoilin eilen tuolta tammikuisista, että apteekista saa lakmuspaperia, jolla voi todeta ettei ole lapisvettä. Jos siis alkaa ihan kauheesti epäilyttämään.

Mulle on vissiin tulossa vti :sad001 En haluis tässä vaiheessa vetää ab-kuuria ja pistää mun bakteerikantaa sekasin vauvallekin, mut ehkä se on parempi kuin hoitamaton tulehdus. Ai saateri mikä idiootti, ois pitänyt ottaa leipää ostaessa karpalomehua. Nyt vasta tajusin!

Mä oon ihan poikki. Oon pessyt 7 koneellista vauvanvaatteita (50-80 cm) eileisen ja tän päivän aikana. Kyllä muuten käy seisominen selälle! Onneks on toi tanko keskellä olkkarin lattiaa, siihen on hyvä nojata pyykkiä ripustaessa :) On tosiaan rankkaa olla paksuna!
 
Voi ei Riipitii... et ois kertonut tuosta paperista... Onkohan se kovinkin kallista? Minä nimittäin todennäköisesti en nyt muuta tee kuin pyyhin sillä pyllyäni loppuraskauden. Minä oon se kaiken pahan pelkääjä joka ennustaa maailmanloppua pienimmästäkin risahduksesta! :eek:
Ja muuten, jos tuntuu että pissivaivaa pukkaa niin juo vaikka vettä. Toki c-vitamiinipitoinenjuoma ois hyväks, mutta pääasia että saat ne virtsatiet puhtaammiksi. Eli ryllitä vettä niin ahkerasti että tulee lähes vetenä pois.
 
Kiitti Happy! Mikä kumma mun päätä ja älyä vaivaa: ihan kuin ei ois ikinä ollut vti vaikka nyt on varmaan eka 7 kk pätkä putkeen kymmeneen vuoteen kun sitä EI ole ollut! Nyt hakeen C-vitamiinia ja karpalomehua ja vesipullo mukaan joulubasaariin.
 
:sad001 Mulla eka virallinen lomapäivä ja viime yö...huoh.. Tilitinkin siitä jo tuonne yövalvomisketjuun... Ei tämä nyt alkanut niin kuin odotin ja olin suunnitellut. Ymmärrän Mashnun tirskumisen :wink
 
Pikkusen pikku peitto valmis, lankakerä loppu yöllä, 2 päivää meni :rolleyes:
Mitä sitä sitte...? Kävisikö ostaa lisää lankaa vai työntäiskö puikot kaappiin hukkaa... (ei oikee oo mun juttu tuo neulominen) :mad:
 
Mulla on täksi viikoksi laadittu oikein kalenteriin kaikkea kivaa ohjelmaa. Tänään katon Notebookin (ties mones kerta, mutta se on vaan niin ihana). Huomenna käydään ostaa miehen kanssa yks joululahja ja sitten illemmalla vesijumppaan. Ylihuomenna Sinooperiin ja askartelua (ainakin teen synttärikortin kun jouluviikolla synttäreille meno, mahdollisesti myös pari joulukorttia). Torstaina menen käymään työpaikalla kakkukahvilla (työkaverilla tasasynttärit ja siellä on herkkuja, joten olen luonnollisesti paikalla) ja ostoksilla. Perjantaiaamuna leivon herrasväen pikkuleipiä (en oo ikinä ennen leiponu keksejä, joihin tulee hilloa, joten kokeillaanpa sitäkin nyt kun on aikaa). Illemmalla perjantaina ajattelin mennä äiteen ja pikkusisarusten luo yöksi - en oo tosin niiltä vielä kysynyt, että sopiiko niille, mutta luulisin että oon tervetullut.

Ei pitäis pitkästyä ja ei liikaakaan tekemistä :)
 
Tää päivä on menny ensin aamulla äitipolilla ja sitten kotiin päästyäni mä vihdoinki sammuin... 2,5 tunnin täyskooma tuli otettua uudella sohvalla :) Nyt on ollu virtaa pestä ja viikkailla vauvan vaatteita kun isäntä eilen illalla vielä kasas Uppiksen oman vaatekomeron tohon mulle täyteltäväks. Sain purettua viimein äitiyspakkauksenki ja petasin siihen päiväpedin jo valmiiks :) Alkaa olla purkit ja purnukat paikoillaan ja sairaalakassiaki rupesin täyttämään tossa ohimennen. Muistu seki homma mieleen ku tänään siellä polilla pari mammaa oli menossa käynnistykseen kassit kainalossa... Hurjaa miten lähellä alkaa H-hetki itelläki olemaan. :rolleyes:
 
Mä tykkään kattoo jutta ja puolen vuoden super dietit ja yleensä syön samal tyyliin lettui kermavaahdol ja mansikkahillol :D
 
Tiada, joo se on ihan parasta... Mitä enemmän menee herkkuja siinä samalla, niin sitä parempi elämys!
 
Ou mai gaad, alkaa näköjään myös Rakas sinusta on tullut pullukka tammikuussa... Buhahahaa! Mut löytää niin olkkarista (ihan kuin en olis täällä jo...)!!!!
 
Mä just kavereille totesin et älkää antako mun unohtaa tätä olotilaa kun tuo etureppu on tos tiellä. Näin saa aina motivaatioo liikkua ne kermavaahdot ulos. Tää on ihan kauheeta ku maha osuu sohvaan ku istuu, ei pääse autosta ulos, ei saa kenkiä jalkaan, ei voi kääntyä sängyssä jajajaja... Ihan kamalaa, jos jäis tämmöseks :)
Siks oonki käyny koiran kans lenkillä ja nyt vihdoin saatiin siivottua tilaa muksujen kamoille \o/
 
On tää kotoilu ihan kivaa kyllä :) Aamuisen kampaamoreissun jäljiltä mulla on uus pää ja ruokakaupasta nappasin sen verran sapuskaa ettei mun tarvii muutamaan päivään kylälle lähtee. Sohvasänky tarjos mulle tänäänki onnistuneet yli 2 tunnin päikkärit kissojen ja koirien keskellä :grin Laitoin tulet uuneihin niin tarkenee ja lisää vauvan vaatteita on käyny pesussa ja niitä oon lajitellu illan komeroon. Laitoin oikein kokomerkinnät hyllyjen reunoihin teipinpalalla niin osaa mieski ottaa kaapista oikean kokoisia vaatteita :wink
 
Takaisin
Top