Äitiysloman puuhailut :)

Mitähän sitä tosiaan pitäis äippälomalla puuhailla.. Vaatteet on pesty ja laatikossa vaippojen vieressä. :D kaikki hankinnat rasvoja ja vanulappuja jne myöten on tehty ja kämppä niin hyvin laitettu ku mahdollista. Ainut minkä jätin tekemättä on äitiyspakkauslaatikon petaus, ei vielä viitsi ja muutenkin siinä ei kauan kyllä kestä.. Taisin aloittaa "vähän" ajoissa tuon valmistautumisen :)

Äippälomakin alkaa vasta 28.1, mutta nyt ois vuorossa 3vkon joululoma :p
Jospa vaikka alkaisin seuraavaks leipoa kaikkea pakkaseen..
 
Niin ja käsitöitäkin vois harkita, mut saatoin ehkä joskus vauvakuumeissa jo tehdä 3 villapukua ja niihin sukat&töppöset ja reilusti bodyjä ja potkuhousuja jne kaikkea mahdollista mitä vaan keksin, eli en vaan yksinkertasesti keksi mitä tekisin vielä tuolle vauvelille :eek: :D
 
Ohoh, pitäisköhän alkaa väsäämään :D
 
Muokattu viimeksi:
Mammaloma startattu vesijumpalla. Piti ennen lähtöä vielä tirauttaa, kun kyllä se lekuri sai kuin saikin mun mielen pahoitettua... Onneksi mies oli vielä kotona, niin lohdutti ja sano, ettei se eukko tiedä kaupan alasta mitään. Tottahan se on.

Kyllä mua vaan nauratti ku jumppa loppu ja altaasta tuli mua ennen pois joku muukin paksukainen. Aattelin vaan siinä että onkohan tuo Pikku_Myy :D vähänkö repesin sit ku mietin, et ei se varmaan oo tuon näkönen. Haha!
 
Tuli vaan mieleen, että etkös sääkin pikku_myy ollu Oulusta, niin teoriassa se voisit olla sinä. Oishan tuo ollu tilanne ku oisin menny sitä naisraukkaa ahdistelemaan tyyliin "ookko nää Pikku Myy?"... Ois varmaan ollut hieman erikoinen keskustelu! :D
 
Mä oon ollu saikulla lokakuun lopusta ja tänää lääkäri kirjotti mammikseen saakka. Laskettuaika olis 14.2. joten sinne on toki aikaa. Osa hommista on jo tehty, osa ei. Tänää sain kaverilta äitiyspakkauksellisen poikien vaatteita, ettei aika kävis pitkäksi. :) Suunnitelmissa siis pyykkäilyä, rentoja jumppia ja venyttelyitä ja sit loput mennää voinnin mukaan. :)
 
Eilinen harmitukseni on nyt haudattu ja tänään oli kiva aamupäivä. Kävin kirjastossa lukemassa uusimman vauvalehden, kävin lounaalla, Suomalaisessa kirjakaupassa kattelemassa joululahjoja ja lopuksi vielä kirpparilla, josta löyty kaheksan Vauva-lehteä 30 senttiä kappale! Nyt kotona ja muutama torttutaikinalevy sulamassa, kyllä kelpaa :)
 
Tänään on jyrätty miehen kanssa olohuonetta uuteen uskoon kun se päätti pitää yllärivapaan. Tuntikausia vekslattu kirjahyllyjä yms muita ja käyty välillä kaupassa ja muilla asioilla. Nyt ukkeli lähti viemään kuormaa kaatopaikalle niin minä pistin vaakatasoon.. Mä oon niin tööt. Huomenna tulee sitte uus sohva ja sohvasänky ja sunnuntaina Ikeaan hakemaan lisää rompetta. Ens viikolla mä sit vaan fiilistelen ja lepään kun huone on valmis :)
 
Mä oon leidit vuode levossa mun äippälomaan saakka en saa tehä mitään raskasta,joten koita tässä nyt tekemistä keksiä :/ Kaupassa siis saan käydä jos kävelen rauhallisesti,mutta en saa kantaa niitä kasseja :D
 
Voi ei tiada :sad001 Voin kuvitella että aika tulee pitkäks. Toi on siis varmaan ollu mun pahin painajainen aina.
 
Voi ei, tsemppiä :/ Kutominen on aika kevyttä puuhaa, et jos se tuntuu mukavalta tekemiseltä. Ite opettelin kutomaan Youtubesta löytyvän Tikkurilan Marttojen ohjeen mukaan :)

Tänään väsäsin korvapuusteja. Ihan eivät näyttäneet samalta ku kuvassa, mut maku oli hyvä :)
 
Takaisin
Top