Äitiysloman puuhailut :)

Voi ei, tiada :sad001 Toivottavasti keksit tekemistä, ennen kuin tuut hulluks!
Ja siitäs saivat lääkärit! Harmi vaan, että sinä oot se, joka joutuu kärsiin. Toivottavasti vauva kuitenkin pysyy sisällä vielä.
-Ja onneks sulla on hienot Hello Kittyt millä voi työntää kauppakasseja :D
 
Joo mul oli viimeks eri lääkäri ja se ihmetteli et miks mut on laitettu takas töihin :D Nyt siis ton vuode levon tarkotus on et pysytään yhessä kasassa ku ne supparit oli taas vaihteeks aiheuttanu muutosta :/ Mul on onneks äiti,joka kantaa mun kauppakassit :D
 
Tsemppiä Tiada. Ite jouduin esikoista odottaessani kotiin vuodelepoon pariks viikoks (ennen mammista) ja eihän se kovin kivaa ollu, mut kyllä siihenkin sit tottu... netflix ja dvd-boksit oli mun ajan kulua ja just noita sarjoja jaksoi sit katella useita jaksoja päivässä. Toivottavasti supistelut sulla helpottaa levolla :) Mulla paris viikos rauhoittui tilanne niin et typy syntyi lopulta 40+3 :Heartred
 
Kiitos tsempeistä ja must tuntuu et tuolt telkkarist tulee niit samoi telkkari ohjelmia jolla toistolla :/ Netflix melkeen koluttu läpi,mut onneks oon nyt alkanu keksii muutaki tekemistä kuten ompelu :) Mulla on siis vielä kuukaus ainaki mammikseen et kiva kiitos!:D
 
Jos tietokoneeseen asentaa Hola unblockerin(tai vastaavan ohjelman), niin pääsee katsomaan jenkkien ja brittien Netflixiä. Ei tosin toimi tabletilla tai puhelimessa :wink

Mä oon purkanut ja viikannut uudestaan takaisin vauvan vaatelipaston sisallön varmaan kolmatta kertaa.
Nyt alan olemaan kohtuu tyytyväinen järjestykseen.
 
Mulla on nyt loman eka päivä. En ole tehnyt muuta kuin osallistunut siskontytön synttäreille ja iltaruuaksi laitoin tortilloja. Ja oon jo ihan tööt.. Lopun iltaa huilaan. Miehen laskin saunailtaan.
Ensi viikolla voisin raikata tilaa vauvan kamoille. Niitä on jo niin paljon, että niille varattu tila tuli täyteen. Voisin myös tehdä listan mitä puuttuu. Tammikuun puolella sitten hommais ne puuttuvat.
Muuten keskityn pitämään huolta tirpasta ja itsestäni.
 
Tää päivä on kyllä menny täysin lepäillessä :oops:
Mies lähti aamulla pelireissulle, tulee joskus puolen yön maissa. Heräsin aamulla 9:ltä, kävin suihkussa ja söin aamupalan. Sit oonki asunu sohvalla koko päivän :rolleyes: neulon muutaman tunnin, otin parin tunnin päikkärit :sleep011 :eek: pelasin tabletilla ja kuuden maissa mietin josko kävis jossain tälle päivää :grin kävin porukoilla iltakahvilla ja Siwan kautta kotiin ku alko hirveesti tekee mieli salaattia :taunt014 mut nyt mä en jaksa tehä sitä... Lämmitin glögiä ja kaivauduin sohvan nurkkaan viltin alle :p
Koko päivän on kyllä ollu veto pois... on se rankkaa tää raskaana oleminen o_O :wink
 
Mä oon kans maannu suurimman osan päivästä. Välillä yrittäny siivota keittiön kaappeja, mut kun kämppä on kun pommin jäljiltä, niin masentaa ja väsyttää ajatuskin yrittää siivota.
 
Täällä kans veto ollu tänään pois... Heti kun ei ollu päivälle mitään tiettyä tekemistä suunnitteilla, niin aika on aivan madellut. Pitäis yrittää nyt nauttii, kun saa olla vaan. Huomenna uusi yritys :)
 
Vessanpytty on mun uus BFF... Käyn vähän väliä tirauttamassa tässä semmosen teelusikallisen. Tai sit istun tässä 30 min änkäämässä ja saan aikaan herneen kokosen kikkareen. Niin, tai mikä sekopäisintä: tutkin mun pikkuhousunsuojaa ja mietin onko siinä pissaa vai lapsivettä....
 
↑ Voi Herran jestas! Kuka arvaa missä kirjotin tuota :D
Nämä on näitä.. oman elämäni Mrs Bean..
 
No sielläpä juurikin! Huomasin kirjoittaneeni "käyn piip piip tässä" ja "istun tässä"... Taas kerran tuli todistettua, että minun noloudella ei ole mitään rajaa!
 
Happy mä tiedän juurikin mistä puhut. Millonkahan tästä pitäis alkaa huolestuun?
Ja toisaalta tää on eka raskaus missä on pakko pitää pikkuhuosunsuojaa, ettei tarvi housuja vaihtaa kokoajan. Onneks ei oo enää kauaa kun tää on ohi, tai no joo sit kaikki kirjottelee jälkivuoto päivityksiä tänne :grin
 
Täällä kans ollu koko ajan phousunsuojat ahkerassa käytössä. Kiitos sille joka ne on ikinä keksiny :notworthy
 
Täällä kans ollu koko ajan phousunsuojat ahkerassa käytössä. Kiitos sille joka ne on ikinä keksiny :notworthy
 
Täällä kans ollu koko ajan phousunsuojat ahkerassa käytössä. Kiitos sille joka ne on ikinä keksiny :notworthy
 
Täällä kans ollu koko ajan phousunsuojat ahkerassa käytössä. Kiitos sille joka ne on ikinä keksiny :notworthy
 
Takaisin
Top