Äitiysloman puuhailut :)

Mörri-Möykky, eiköhän se pinkki huone ole ihan kiva :) itse olen saanut oman huoneen n 5 vuotiaana ja halunnut vaaleanpunaista. Huoneeseen pistettiin vaaleanpunaiset tapetit ja kaapinovet maalattiin vaaleanpunaisella. 18 vuotiaaksi asti viihdyin siinä huoneessa, ei koskaan ollut siinä minulla valittamista, vaikka ala-asteen jälkeen ei vaaleanpunainen olisi tullut mieleenkään.. Ja jos kyse on vaan yhdestä seinästä, niin helppohan se on tarvittaessa maalata yli.
 
Meinaako muut ikuistaa vauvamasua? :)
Me varattiin aika ihan valokuvaus liikkeeseen tammikuulle, käydään ottaa kunnon kuvia muistoksi tästä pallosta :love7
Mä oon yrittäny puhua tästä miehelle mutten ole saanut sitä vielä ymmärtämään kuvaussession tarpeellisuutta :)
Enkä tiedä vielä minne liikkeeseen ottais yhteyttä.
 
Mä oon konttinu tämän koko huushollin tänään! Siis mopin sijasta pesin lattiat omin pikku kätösin. Tulipahan tehtyä tarkasti. Loppumetreillä huomasin pyrstöni alla pienen valkoisen untuvan. Näytin sitä tyttärelleni ja sanoin, että nyt pitää lopettaa, Tirppa alkaa kohta jo syntymään, täällähän lentelee sen höyheniä jo :wink
 
Mun äitiysvapaa alkoi 950km automatkalla (ei tehnyt ees tiukkaa) kohti lumen koordinaatteja. Joulu ja ehkä uusivuosi menee täällä ystävän luona lomasta nauttiessa. Kipsuttelua kauniissa lumisissa maisemissa, hyvää ruokaa, ehkä vähän hierontaa ja hemmotteluhoitoja, huskyvaljakkoajelua ja takkatulen loimottelussa istuskelua. Melko täydellistä.
 
Oi! Me saatiin lunta viikonloppuna. Luulisi riittävän aattoon asti, tuli sitä niin paljon. Hiihtämäänkin pääsisi. Mietin, uskollanko ees yrittää...?
 
Joo tännelkn tuli eilen lunta sen verran et maa valkoinen ja pääsee vähän pulkkailee :) kattelin et lupas tänään ehkä hieman lunta lisää ja pakkasilla pitöis pysyä eli näyttäis siltä et saatiin kuitenkin valkoinen joulu :)

Viikonloppuna on tehty joulusiivous (siis se mitä meinaan siivota) saatu ja koristeltu kuusi (tyttö käy pöllimässä jatkuvasti koristeita kuusesta) ja käyty ostamassa jouluruuat. Ihanaa ettei tarvi enää kaupoille raahautua :) jos jotain åientä tarvii niin luotan valtsun tarjontaan siellä ei todennäköisesti oo niin hirveitä ruuhkia :)
 
Älä ny Happy enää lähe hiihtelemään, kun sulle pukkaa aina sattua kaikenlaista! :laughing002 Ettei ny vaan kävis kuinkaan :grin Mäkään en uskalla suksille tän mahan kanssa, kuitenkin kaatuisin jonnekkin pusikkoon :oops:
 
Hahah :) Joo en lähde ladulle. Harmittaa vaan kun viime talvena ostin uudet sukset mutta ei ollut lunta nimeksikään. Voisin sivakoida tuossa omalla kadulla jos mies lähtee tueksi ja turvaksi, mutta ei taida rakkaus riittää ihan semmoseen touhuun :wink Ymmärrän kyllä...
 
Mulla sama juttu, viime vuonna ostetut sukset odottelis hiihtelijää. Viime talvena ei tosiaan päässyt vielä edes kokeilemaan kun oli niin vähän lunta. En mäkään taida kehdata tuohon kadulle lähteä kokeilemaan taitojani :wink
 
Naapureille vähän hyvää mieltä antamaan! Verhojen takana tirskuisivat :wink Saattaisihan se näyttää vähän samalta kuin pyöräilevä karhu...
 
Eilen ajeltiin mun vanhempien luokse viemään ja noutamaan joululahjoja. Onneks ei ollu ku rapiat tunti/sivu autossa istumista kun autossa istuminen aiheuttaa kyllä semmoset liitoskivut ettei oo tosikaan. Ostin porukoille Pahikselta Mummo- ja Vaari-t-paidat... :grin Illalla sitten kotona kasailtiin loput Ikeasta ostetut huonekalut ja nyt on pinnasänkyki paikoillaan. Yöllä sitten tosiaan iski maailmanluokan vatsatauti ja kaikki tuli ulos joka päästä :eek: Alkaa maha olee niin korkeimmillaan, ettei mitään kärsi oikein syödä ku tuntuu ettei se laskeudu tosta ruokatorvesta mihinkään... Mä jäin siis viettämään synttäreitäni kotisohvalle vessan läheisyyteen ja isäntä lähti tyttärensä kanssa vielä jouluostoksille. Sen verran sallin itelleni puuhaa, että pesen vähän pyykkiä ja teen tänään koirien maksalaatikot valmiiks niiden jouluateriaa varten kun huomenna on uuni varattu kinkulle :)
 
Mua himottais noi mun luistimet :D Tuskin taitoluistelijan harrastuksesta ois kauheesti apua ku paino on tossa etupuolella :D
 
Ja mua itkettää kun mun lumilauta joutuu ihan yksin viettämään joulua varastossa! Tahtoisin antaa sille vähän hellyyttä. Oltaisiin päästy jouluksi Leville ja tammikuussa viikoksi Ylläkselle mutta en mä halua lähteä kun kiukuttelisin vaan koko viikon etten voi lasketella enkä hiihtää! :mad: Onneks täällä kotosalla ei ole lunta vielä niin paljoa että kiukuttaisi nuo asiat :grin
 
Takaisin
Top