Mulla lähtee myös hirveesti hiuksia ja niitä on oikeesti ihan kaikkialla. Jopa neuvolassa terkka veti vauvan kädestä pari mun hiusta pois

mutta onneks mulla on tosi paksut hiukset niin ei oikeestaan huomaa että hiukset harvenee.
Lantio on edelleen edestä kosketusarka synnytyksen jäljiltä. Ponnistusvaihe pitkitty mun ahtaan lantion takia ja nyt mietityttää että palaudunkohan ikinä takasin normaaliksi. Jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi vaan että ihan normaalia mutta kyllä tää vaan mua häiritsee arjessa. En voi esim pitää vauvaa mahani päällä koska jos yhtään osuu lantioon niin tekee tosi kipeetä ja muutenkin joudun varomaan etten nojaa tai kurkota mihinkään niin että vois osua lantioon. Onko muilla ollu samanlaisia kipuja?
Ja onko muilla alkanut menkat vielä ja jos on niin onko kierto palannut normaaliksi? Mulla oli aika pian jälkivuodon loppumisen jälkeen menkat(joulukuun alussa) ja seuraavat ei oo vieläkään alkaneet. Osittaisimetin tammikuun puoleen väliin mutta imetys oli kuitenkin tosi vähäistä.