Täällä kans harrastan iskän kehumista, että kuinka komea iskä on jne. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lapsen on helpompi hyväksyä isättömyys, jos äiti on käsitellyt asian, puhuu siitä luottavaiseen sävyyn ja suhtautuu hyväksyvästi ja empaattisesti lapsen kysymyksiin surkuttelematta vastauksia.Tai sitten kun lapsella ei ole isää...Ei se mun hyvinvoinnista ole pois tällähetkellä mutta myöhemmin tulee olemasn koska tulen olemaan surullinen lapsen puolesta kun asian ymmärtää.
Nyt kyllä on jaksaminen kortilla.Tyttö vain valvoo ja minä niin väsynyt,että itken täällä yksinäni ja imetän samalla.en mitään muuta kaipaa nyt kun saisin nukkua ees 3 tuntia putkeen. En oo pariin viikkoon nukkunut kuin pätkiä..,
Mä varasin itselleni manikyyriin ja kynsien geelilakkaukseen ajan parin viikon päähän. Oma löysä ulkomuoto ärsyttää ja kun päällä on poikkeuksetta kollarit ja joku virttynyt paita, tukka äitinutturalla (eikä siis tosiaankaan sellaisella isolla, seksikkään huolettomalla, joita näkee netissä) eikä naamassa meikinhiventäkään vaan huulissa pelkkää Bebanthenia, niin ajattelin laitettujen kynsien piristävän edes vähän.
Mullahan ei ole ikinä ns. syysmasennusta, mutta keväisin oon koko ajan väsynyt ja tyytymätön ulkonäkööni, sisustukseen ja ennen kaikkea kämpän siisteystasoon, kun kevätaurinko paljastaa armottomasti koko talven ajan lisääntyneen pölymäärän, vaikka mukamas hyvin oonkin siivonnut.. myös selluliitti näkyy ihan liian hyvin tähän aikaan vuodessa.