Petruska
Oman äänensä löytänyt
Työmotivaatio täälläkin melko hukassa, mut kai se on ihan normaalia 
Kiinnostaa kaikki vauva-asiat paljon enemmän ja tekis mieli vain keskittyä niihin koko ajan. Ja levätä! Työpäivään kuluu mulla matkoineen aikaa reilut 11 tuntia, joten pistää kyllä miettimään mitä kaikkea muuta siinä ajassa voisikaan tehdä...
Äippäloma mulla alkaa 2.10. ja sitä odotan jo kovasti! Mies jää heti vauvan syntymän jälkeen isyyslomalle.
Äippälomalla suunnitelmissa olisi pyykätä vauvan vaatteet ja siivota koti kuntoon. Ja levätä paljon :)
Kiinnostaa kaikki vauva-asiat paljon enemmän ja tekis mieli vain keskittyä niihin koko ajan. Ja levätä! Työpäivään kuluu mulla matkoineen aikaa reilut 11 tuntia, joten pistää kyllä miettimään mitä kaikkea muuta siinä ajassa voisikaan tehdä...
Äippäloma mulla alkaa 2.10. ja sitä odotan jo kovasti! Mies jää heti vauvan syntymän jälkeen isyyslomalle.
Äippälomalla suunnitelmissa olisi pyykätä vauvan vaatteet ja siivota koti kuntoon. Ja levätä paljon :)
Vähän kyllä jännityksellä odotan että mitenkä se aika mammalomalla sitten kuluu. Kotona on kyllä yhtä jos toista puuhaa, eri asia sitten missä kunnossa on ja mitä jaksaa tehdä. Mutta pitää varmaan kehittää itselleen jokin päivärytmi ettei mene ihan lorvailuksi. Jotenkin pysyy paremmin "järjissään" kun on vähän aikataulua ja rutiineja mitä noudattaa!
Mulla mennyt kaikki tähän saakka hyvin, niin ei mitään syytä jäädä saikulle tms, mut jotenkin kaipaa niitä päikkäreitä ja ulkoilua pitkin päivää. Ärsyttää katella toimiston ikkunasta pihalle kun aurinko paistaa (okei, tällä hetkellä ei paista, mut yllättävän monena päivänä se on paistanu :D) ja pitää kökkiä koneella...