Äidin jaksaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kääk. Mä en oo onneksi koskaan kärsiny finneistä. Joskus joku satunnainen saattaa ilmaantua. No nyt on yksi satunnainen ilmaantunu nenään.. ja sielä tuohon ihan sieraimen reunaan. Tirskahtaa vedet silmistä jos koittaa sen puristaa.. :D Koko käkätin kipiä vasemmalta puolen... prkl.

Määki vihaa finnejä... si ku niitä tulee joskus harvoin niin ne on kipeitä ja tyhmis paikois!! :D

Joo, just jossai nenässä tai pahin oli kerran pohkeessa.. koivet kun on timmit ja pohkeessa ei löysää paljo oo nii pirskatti, et finni pohkeessa tekee kipiää. Niin siis oon läski timmeillä koivilla.. muistutan kalkkunaa. Tai tikkaria.. :D

No just nii, Jäde. Jos tulee naamaan, nii tulee saletisti keskelle ottaa tai leukaa. Viimeksi mulla oli leuassa. Ihan keskellä. Ois ee jossai vähän sivummalla lärviä.. :D

Kello on ton verran ja mä vasta pääsin raahautuu tänne ja te jo puhutte finneistä!! :laughing005

mun pitää ruveta tost sadesuojasta repii tota kuminauhaa ulos.et päästäis itekkii ulos tänään.

Eihän meijänkää sadesuojas oo niin isoo aukkoo mitä kuomun aukko mut ei ny sentää pers reijän kokosta :D ehkä puolet kuomun reijän koosta :)

mua ärsyttää ku siin on se pien aukko,tyhmää sit laittaa siihen mitää tuulensuojaks ku sit sielt ei nää sitäkää vähää.on se nyt vähän parempi ku parit kuminauhat katkasin sielt vetoketjun luota.

Ny on pyykit narulla.... Juustokakun keksipohja tehty... Kohta varmaan pitäs antaa pojalle ruokaa ja si unille että pääsis siivoo ja imuroimaa ehkä jos kerkeis käymää viel suihkus nii olis aika bueno :)

Mä en kyl saa tänää mitää aikaseks! Sen tuntee jo heti nahoistansa, mun tekis mieli mennä aamupäikkäreille itekkin, poika jo nukkuu.

Tämän siitä saa, kun ei sähkökatkoksien sekoittaman nettiyhteyden takia pääse foorumille lukemaan mammojen höpötyksiä! :D Nää meidän ketjut kuvaa hyvin äitien vauvavuoden aivotoimintaa. Hyppii aiheesta kukkaruukkuun nanosekunnissa.

Täällä näkyy joku kumma valoilmiö harmaan pilvimassan takaa. Ihan häikäsee, huhhuh. :D Nyt on taidettu tännekin saada enemmän tuulta, mutta pihalle pitää kyllä päästä jossain kohtaa. Jos lähtis tyttöjen ja koirien kanssa metsään rämpimään. Ei tarvii pitkälle lähtee, kun on varmaan jo ihan hiessä, vaikka metsässä ei niin paljon lunta ookaan.

Finneistä puheen ollen. Kylläpä on kiukuttanut, kun nyt on taas palannut mieleen tämän rakkaan ihoni toiminta. Kaikki muutokset näkyy ihossa, kyllä joku finni esiin pyrkii, kun jotain tapahtuu. Tulee flunssa, niin sen eka oire on finnit. :mad: Muutat elämäntapojasi terveellisemmiksi eli syöt paremmin ja liikut, niin taas ensin käydään läpi finnikausi. Argh! Sentään on vähän ehkä rauhoittunut tuo ihon reagointi kuitenkin jo aiemmista vuosista, mutta ketuttaa se nyt silti. Ja juu, toisessa sieraimessa oli miullakin vasta yksi! Ja sitten yritti otsaan ja kulmakarvojen viereen nostaa kipeän paukaman, mutta ne ovat nyt päättäneet kuitenkin kadota jonnekin. No, se on nyt parempi olla repsahtamatta näistä paremmista tavoistaan, jos ei tahdo uutta finnien kukoistuskautta!

Mulle tulee finnejä otsaan, nenänpäähän tai leukaan ja koskaa ei oo kaikis paikois samaa aikaan. Lisäks niit tulee takareisiin ja kankkuihin ja kaikista "kivointa" on se ku niit pukkaa lisäks tonne alapäähän, eli nivusiin, ja ne on niin syvällä ja kipeitä et niitä ei sit millää puristetakaan :mad:

Ja yks hyvä vinkki kasvojen finnien hävittämiseen on se että pistää hammastahnaa finnien päälle ja antaa olla sen aikaa et se tahna kuivahtaa. Se hammastahna kuivattaa finnit ja siten niist on nopeempi päästä eroon, ku se alue parantuu nopeemmin :) Tosin ei kannata lähtee ulos ne hammastahnat naamalla :smiley-angelic006 :laughing021 Voi aiheuttaa hämmennystä :excited001

Takaisin