Äidin jaksaminen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Keni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi pientä... :D Meidän ipana kans "suukottelee" aina naamaa. Mut se suukottelee isäänsäkin, paitsi jos on sänki ja työntyy kauemmas ja kattoo, et mitä hiivattia.... :D

Jozzuuh ihana muksu :) Tyyne on kerran "nuollu" mun naamaa ja tais olla hauska juttu, mut sit se unohtu. Tosin se tais olla viime viikolla jpoten voi ola et keksii sen koht uudestaaki :) Esikko ei pusutellu vauvana yhtää, vaik sitä kyl pusuteltii ehkä liianki kanssa. Mut nykyää pitää saada pusu monta kertaa päivässä, eikä vaan äidiltä ja isiltä vaan meillä käyvätki saavat kuulla saman vaatimuksen ja perhepäivähoitaja :) Pusu ja hali!

Meillä on viikon päästä ensimmäinen hääpäivä, saa nähdä onko mies keksinyt mitään (lue muistaako).

Noista finneistä. Olen koko teini-ikäni kärsinyt niistä aina raskauteen saakka. Raskauden alussa tilanne repesi käsiin ja nyttemmin on hieman helpottanut. Vieläkin on jokunen finni aina naamassa, mutta kyllä se aina ne teini-aikojen siniset tulehtuneet finnit voittaa. Mä olen jo luovuttanut noiden kanssa. -tulee jos tulee, meikkivoide on hyvä tapa peittää niitä.

Mä kans @sukki jännitän ens kuun 2.hääpäivää.
Mennään syömään, leffaan ja yksille johonkin persoonalliseen kuppilaan piiiitkästä aikaa. Tampereelle siis vaan, mutta tällä maalaismammalle NIIN luksusta :happy119

Ja yöksi kotiin lasten kanssa :love7

Hui, me ollaa kohta oltu 5vuotta naimisissa tai onha tohon heinäkuuhun vielä matkaa (31.7.). Mitähä sitä silloin tekis:rolleyes:

2 vuotta oltii yhessä ennen ku mentii naimisiin, ja esikko synty säädyllisesti vuos naimisiin menosta :wink :laughing021 Ja alettii sitä esikkoa yrittämää 2kk seurustelun alun jälkee, ku eka luultii et ois vahinko käyny ja kumpiki petty ku silloin näyttiki negaa testi :)

Me saadaan odotella ekaa hääpäivää vielä pari kuukautta. Toivottavasti sais jätkää vierotettua äidistä sitä ennen sen verran, että päästäis käymään jossain. Me juhlittiin tänä vuonna seurustelun vuosipäivääkin vielä 26.1. Sitä on tullut niin monta vuotta jo juhlittua, kun nyt tais tulla 8 vuotta täyteen, että en voinut vaan sivuuttaa. Tuo tuntuu itelleni jostain syystä jopa merkittävämmältä päivältä kun hääpäivä. No ehkä jossain kohtaa hääpäivä vie kuitenkin voiton ja siirrytään viettämään vaan sitä. Viettääkö kukaan muu molempia?

meillä on ollu sen verran nopeeta tää toiminta että ollaan oltu yhdessä vasta hitusen reilu 1,5v. paljon on mahtunut tuohon. kihlat,lapsi ja naimisiin meno! päivääkään en pois vaihtaisi,kyl miä niin onnellinen oon.
poikkesin tänään työmaalla,toukokuussa kun äippäloma loppuu,niin jatkan ainakun elokuun loppuun hoitovapaalla,katson sit jatkot vähän myöhemmin keväällä tai alkukesästä. toki oishan mulla pitämättömiä lomiaki,mut vois ne säästää,lun hoitovapaa ei kerrytä sit lomia,voih plaah mitä pähkäilyä,mut nyt nautin vielä täysin sinne elokuun loppuun! :)

hillevi Me vietetään molempia, ku tyhmänä en tajunnut, että pari vuotta sitten oltais päästykin maistraattiin vuosipäivänä, ku luulin, että se osui lauantaille.:sad001
Eli 19.4 vietetään hääpäivää, mutta ehdottomasti tärkein päivä meille kahdelle on 10.9. kun lyötiin hynttyyt yhteen ja meilläkin tulee 8 vuotta täyteen tänä vuonna :)

Meillä jossain vaiheessa jäppinen aukas aina suun ja lähmäs sen kiinni mun leukaan. Ihana märkä pusu :D Ei oo hirveesti kerenny nyt lukee juttuja, ku oli koko viikonloppu hulinaa. Nyt vähän väsyttäis, mut ei viitti päikkäreitä nukkuu. Nukkukoon tuo pienempi :)

Meillä äidin naama yritetään syödä lähinnä silloin, kun on nälkä. :D

Meillä tulee vappuaattona 10 vuotta seurustelua täyteen. Siis herranen aika. :D Ja elokuussa on kihloissaki oltu yheksän vuotta. Ei ihan Kiira syntynyt meidän kihlajaispäivänä, on siinä yks päivä välissä. :D Mutta kesällä 2015 on nyt päätetty, että häitä juhlitaan. Seuraavaksi pitäisi varmaan ajankohtaa tarkentaa ja se paikka valita, jos se siitä niin ku lähtis se suunnittelu. :)

Jos me saataisiin nyt parissa vuodessa rahat kasaan (saataisiin, jos oikeasti haluttais), niin juhlittaisiin kans häitä 10. vuosipäivänä, jos mahdollista..

Eikös sulle Kellitys tullut ne pienimuotoisemmat häät? Siis sellaset vain läheisimmät vai muistanko oikein? :think005

Takaisin