Niranda00
Näppärä viestien naputtelija
Meillä oli aiemmin ongelmia nukkumaan laittamisen kanssa. vauva suostui nukahtamaan vaan tissille ja kun laskettiin sänkyyn niin heräsi ja alkoi itkustaan. Neuvolasta antoi vinkin kokeiluun, että alkaa laittamaan sänkyyn just kun silmät alkaa pilkkiin ja sitten toivottaa hyvät yöt ja poistuu paikalta. Ollaan tätä kokeiltu ja ilokseni olen huomannut, että sinne se pikkunen jää tuutimaan. Jos alkaa itkemään niin nostan syliin ja rauhotan ja sitten uudestaan. Olen jäänyt vielä viereen hetkeksi ohimoilta silittämään, siitä kun pikkunen näyttää tykkäävän ja rauhoittuu siihen. Tutin laitan tietysti suuhun kun sitä niin kovin lutkuttaa niin kauan, että kunnolla nukahtaa.
Mitenköhän sitä vaan malttaisi mennä nukkumaan samaan aikaan kun vauva menee nukkumaan..
Olen ollut niin väsynyt viimepäivät, että tänään kun seurusteltiin sängyssä niin ajattelin hetkeksi ummistaa silmiä, mutta nukahdinkin. Onneksi heräsin melkein heti (tai luulisin ainaskin) :)
Rota -rokotteen vaikutuksesta Jesperin ruokahalu on selvästi huonontunut ja tissit on ollut pari päivää räjähtämäisillään! Kun sitten syötän niin maito suihkuaa niin kauhealla paineella, että maidossa on sekä äiti että poika. Tänään menin sitten tökkäämään jotenkin toisen rinnan meidän sängyn päätyyn ja voin sanoa, että täydellä rinnalla se sattui
Kuinkahan kauan jälkioireilu voi kestää?
Mitenköhän sitä vaan malttaisi mennä nukkumaan samaan aikaan kun vauva menee nukkumaan..
Olen ollut niin väsynyt viimepäivät, että tänään kun seurusteltiin sängyssä niin ajattelin hetkeksi ummistaa silmiä, mutta nukahdinkin. Onneksi heräsin melkein heti (tai luulisin ainaskin) :)
Rota -rokotteen vaikutuksesta Jesperin ruokahalu on selvästi huonontunut ja tissit on ollut pari päivää räjähtämäisillään! Kun sitten syötän niin maito suihkuaa niin kauhealla paineella, että maidossa on sekä äiti että poika. Tänään menin sitten tökkäämään jotenkin toisen rinnan meidän sängyn päätyyn ja voin sanoa, että täydellä rinnalla se sattui
Kuinkahan kauan jälkioireilu voi kestää?