Voi jaiks ens viikolla alkaa arki taas meidän perheessä kun mies palaa loman jälkeen töihin.
Nämä 3 viikkoa on ollut ihan luksusta kun jos olen nukkunut huonosti niin mies on noussut pojan kanssa aamulla ja olen saanut nukkua. Usein olenkin nukkunut siihen asti kun mies on tuonut pikku miehen tissille ja sit ollaan alettu ekoille päikkäreille.
Nyt ollaan oltu kaksin poitsun kanssa kotona pari päivää kun mies on ollut reissussa.
Viime yönä otin tuon viekkuun nukkumaan ekan syötön jälkeen ja se varmaan pelästy aamuyöllä kun ei iskä ollutkaan toisella puolella kun pillahti ihan lohduttomaan itkuun.
Rauhoittu kun halin hetken ja sitten jatkettiin unia.
Näin unta yksi yö, että palasin töihin ja menin sinne ekana työpäivänä aamutossut jalassa ja aamutakki vaatteena.
Jossain kohtaa oli palaveri ja mun piti päästä vessaan niin lähdin ulos nurkan taakse pissalle ja jostain syystä riisuin aamutakkinikin. Sitten kuikuilin nurkan takaa sisälle että joku huomasi mut ja pyysin tuomaan aamutakkini kun olin tosiaan alasti siellä kekkuloimassa

Menin sisälle ja aloin selittämään, että kun olen niin väsynyt ja sekaisin etten tajunnut edes vaatteita pukea töihin.
Mut käskettiin takaisin kotiin jatkamaan äippälomaa
Onneksi ei tarvitse vielä töihin palata :)