Naapantuura
Oman äänensä löytänyt
Eilen illalla minä tein sen. Raskaustestin. Ensisilmäys testi-ikkunaan ei näyttänyt lupaavalle, ehkä jotain himmeää näkyi. Sitten laitoin testin pöydälle, silmät kiinni hetkeksi ja syvä henkäys. Siinä ne sitten olivat. Kaksi täysin selvää viivaa! Positiivinen raskaustesti... Minulla... Oikeesti! Nyt se on uskottava mitä epäilin... Ihana helpotus, onni ja autuus! Tätä on odotettu ja tätä halusin, ja nyt haluan entistä enemmän <3
Justiina, jos sinulla meni aikaa kerätessä rohkeutta kertoa myöhässä olevista menkoista miehellesi, niin kyllä minuakin jännitti (hyvällä tavalla) kertoa tämä uutinen. Kuuntelin ensin hänen päivän kuulumiset ja sen jälkeen hetki hiljaisuutta, ja ainiin... Tämmöinen juttu vielä :) Hyvin se meni, vaikka epäilen miehen tajunneen asian kunnolla vasta aamulla... Hän suunnitteli jo, että voitaisi mennä 4D-ultraan sitten kun on sen aika. Voi sentäs, voitte arvata että olen aika innoissani... Yritän kuitenkin ihan varmuuden vuoksi pitää hieman jäitä hatussa, mutta ainakaan vielä en ole alkanut pelkäämään tai edes ajattelemaan muuta kuin, että kaikki menee hyvin. Iloitsen tästä hetkestä tässä ja nyt!!!
Toivottavasti plussatuuli nappaa kiinni muihinkin <3
Justiina, jos sinulla meni aikaa kerätessä rohkeutta kertoa myöhässä olevista menkoista miehellesi, niin kyllä minuakin jännitti (hyvällä tavalla) kertoa tämä uutinen. Kuuntelin ensin hänen päivän kuulumiset ja sen jälkeen hetki hiljaisuutta, ja ainiin... Tämmöinen juttu vielä :) Hyvin se meni, vaikka epäilen miehen tajunneen asian kunnolla vasta aamulla... Hän suunnitteli jo, että voitaisi mennä 4D-ultraan sitten kun on sen aika. Voi sentäs, voitte arvata että olen aika innoissani... Yritän kuitenkin ihan varmuuden vuoksi pitää hieman jäitä hatussa, mutta ainakaan vielä en ole alkanut pelkäämään tai edes ajattelemaan muuta kuin, että kaikki menee hyvin. Iloitsen tästä hetkestä tässä ja nyt!!!
Toivottavasti plussatuuli nappaa kiinni muihinkin <3

ja sitten unohdin laittaa siihen testin päälle sen suojakorkin. Myöhemmin vasta luin ohjeesta, että senkin testin olisi voinut tehdä pissaamalla purkkiin ja ottamalla "näyte" siitä - tyhmä minä. Mutta yksi viiva tuli, that's it.
Tein nimittäin tänään taas negatiivisen testin... hohhoi. Kp34/30-32... Kiva jos nää kierrot tästä alkaa sit heittelemään ja venymään ties kuinka pitkiksi.