Justiina89
Piirimestaruustason postaaja
Mammahaaveilija, ymmärsin kyllä :) ja uskon, että pomosikin ymmärtää, niin kuin Vargynjakin totesi, että itsekin hän ollut äitiyslomalla... et sinä voi elämääsi lykätä tuonnemaksi vain siksi, että hän haluaa palata pikkuhiljaa töihin. Eiköhän hän löydä jonkun toisen sitten tilallesi, kun sinä itse jäät lomalle, älä turhaan siitä ainakaan huoli :) Meinas vähän naurattaa tuo sun hammaslääkärijuttu, oisin varmasti itsekki menny heti ekana kailottamaan "varalta" sille että oon raskaana
Mistäs sitä tällainen maallikko voi tietää, miten vaikka joku puudutusaine tms vaikuttaa raskaana olevaan? 
Vargynja, kiitos myötätunnosta. :) Siinä vaiheessa tuntui kyllä pahalta, kun olin juuri kuullut että NELJÄ tuttuani on raskaana ja nyt he voivat yhdessä hehkuttaa kuinka ihkua on olla raskaana ja olen kaveriporukan ainoa, jolla ei ole lasta/ei ole raskaana. Mietinkin, että voisin ihan piruuttani mennä kreisibailaamaan ja vetää p*rseet ja hehkuttaa, kuinka "ihanaa" on olla "vapaa ja vastuuton"
nämä kyseiset tulevat mammat nimittäin ovat melkoisia bailaajia, mutta itse en oikeastaan... kerkesin nimittäin hetken jo toivoa, että olisin viides raskaana oleva siihen porukkaan ja saisin nauttia kavereiden vertaistuesta koko raskauden ajan... mutta enhän minä mitään raskaana sitten ollutkaan, mur! Mutta tsemppiä sulle flunssan selätykseen, itellä se on jo takana... toki sairastelu voi viedä voimia, mutta moni on kertonut alkuraskauden voimakkaasta väsymyksestä. Kenties kevät ja lisääntyvä valon määrä piristää? :) Toivottavasti myös pahoinvointisi hellittää pian, se on varmasti inhottavaa, jos esim töissä on paha olla!
Kp 7/30-37, Menkat tosiaan loppui eilen, mutta mahakivut on jatkunut, tänään voimakkaita "pistoja" vasemmassa munasarjassa, ihan meni naama kurttuun ja puhallutti... liekö mitään tekemistä niiden menkkakipujen kanssa, mutta mietityttää kystat sun muut vaivat...
Vargynja, kiitos myötätunnosta. :) Siinä vaiheessa tuntui kyllä pahalta, kun olin juuri kuullut että NELJÄ tuttuani on raskaana ja nyt he voivat yhdessä hehkuttaa kuinka ihkua on olla raskaana ja olen kaveriporukan ainoa, jolla ei ole lasta/ei ole raskaana. Mietinkin, että voisin ihan piruuttani mennä kreisibailaamaan ja vetää p*rseet ja hehkuttaa, kuinka "ihanaa" on olla "vapaa ja vastuuton"
nämä kyseiset tulevat mammat nimittäin ovat melkoisia bailaajia, mutta itse en oikeastaan... kerkesin nimittäin hetken jo toivoa, että olisin viides raskaana oleva siihen porukkaan ja saisin nauttia kavereiden vertaistuesta koko raskauden ajan... mutta enhän minä mitään raskaana sitten ollutkaan, mur! Mutta tsemppiä sulle flunssan selätykseen, itellä se on jo takana... toki sairastelu voi viedä voimia, mutta moni on kertonut alkuraskauden voimakkaasta väsymyksestä. Kenties kevät ja lisääntyvä valon määrä piristää? :) Toivottavasti myös pahoinvointisi hellittää pian, se on varmasti inhottavaa, jos esim töissä on paha olla!Kp 7/30-37, Menkat tosiaan loppui eilen, mutta mahakivut on jatkunut, tänään voimakkaita "pistoja" vasemmassa munasarjassa, ihan meni naama kurttuun ja puhallutti... liekö mitään tekemistä niiden menkkakipujen kanssa, mutta mietityttää kystat sun muut vaivat...
En vaan jotenkin lämpene ajatukselle oviksen testailusta, ainakaan vielä. Kuitenkin vasta yk4 menossa. Ja jee, tällä hetkellä tiedossa SEITSEMÄN raskaana olevaa tuttua! Onneksi se ei nyt kuitenkaan tunnu pahalta, vähän koomiselta vaan.
varmaan on melkoisen raastava tunne, kun ei tiedä, onko kaikki hyvin vai ei.