Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen illalla minä tein sen. Raskaustestin. Ensisilmäys testi-ikkunaan ei näyttänyt lupaavalle, ehkä jotain himmeää näkyi. Sitten laitoin testin pöydälle, silmät kiinni hetkeksi ja syvä henkäys. Siinä ne sitten olivat. Kaksi täysin selvää viivaa! Positiivinen raskaustesti... Minulla... Oikeesti! Nyt se on uskottava mitä epäilin... Ihana helpotus, onni ja autuus! Tätä on odotettu ja tätä halusin, ja nyt haluan entistä enemmän <3

Justiina, jos sinulla meni aikaa kerätessä rohkeutta kertoa myöhässä olevista menkoista miehellesi, niin kyllä minuakin jännitti (hyvällä tavalla) kertoa tämä uutinen. Kuuntelin ensin hänen päivän kuulumiset ja sen jälkeen hetki hiljaisuutta, ja ainiin... Tämmöinen juttu vielä :) Hyvin se meni, vaikka epäilen miehen tajunneen asian kunnolla vasta aamulla... Hän suunnitteli jo, että voitaisi mennä 4D-ultraan sitten kun on sen aika. Voi sentäs, voitte arvata että olen aika innoissani... Yritän kuitenkin ihan varmuuden vuoksi pitää hieman jäitä hatussa, mutta ainakaan vielä en ole alkanut pelkäämään tai edes ajattelemaan muuta kuin, että kaikki menee hyvin. Iloitsen tästä hetkestä tässä ja nyt!!!

Toivottavasti plussatuuli nappaa kiinni muihinkin <3

KiitosKiitos :) Ei meinaa kyllä työnteosta tulla yhtään mitään!

Sallittehan pienen omanapailun:
Nyt on ensimmäinen ultrakin varattu, ja oih.. Se sattuu juuri ystävänpäivälle. Sen on pakko tietää hyvää! Jännää!!! Normaalisitihan tuota ultraa ei näin varhain tehdä julkisella puolella (tuolloin rv 6+3), mutta endometrioosin ja leikkauksen myötä mahdollisesti tulleiden kiinnikeiden myötä minulla on suurentunut riski kohdunulkoiseen raskauteen, joten tämän vuoksi pääsen/joudun naistentautien polille ilman erillistä lähettä. Tämä raskaus on tosin alkanut todennäköisemmin "terveeltä puolelta", jossa riskin ei pitäisi käsittääkseni olla niin suuri. Mutta olen onnellinen, että terveydenhuolto toimii tässä tapauksessa erinomaisesti ja saan tähän varmistuksen jo kahden viikon päästä. Huomenna voisin soittaa neuvolaan.

Tsemppiä piinailuun ja testailuun Starr ja Freyja!

Paljon paljon onnea ja halauksia Naapantuura! :hug013

Täällä kp 33/30-32, tein eilen negatiivisen testin vaikka olin 110% varma, että olen raskaana. Ei ole merkkiäkään menkkojen alkamisesta, mutta jos en nyt ole raskaana, niin toivon, että menkat alkavat mahd pian! Ei ole sitä pientä tuhrua ollut mitä yleensä, ei menkkajomotuksia, ei mitään... ihan normaali olo, se kai tässä epäilyttävintä onkin. :D Nyt en tiedä miten päin olla. Pitänee ostaa taas uusi testi huomenna.

Pakko kyllä kertoa, olin niin hermona, että saatoin pilatakin testin: en lukenut ohjeita loppuun ja tein apteekin testin joka oli "hienompi" kuin mihin olin tottunut, yleensä pissaan purkkiin ja tökkään markettitestitikun sinne, mutta jostain syystä pissasin suoraan testin päälle (niinkin siis SAA tehdä, kunhan ei ylitä sitä max viivaa)... ja en voi vannoa, tuliko siitä hommasta mitään, hankala sanoa kun ei tuonne alapäähän niin helposti kurkita samalla kun pissaa :laughing002 ja sitten unohdin laittaa siihen testin päälle sen suojakorkin. Myöhemmin vasta luin ohjeesta, että senkin testin olisi voinut tehdä pissaamalla purkkiin ja ottamalla "näyte" siitä - tyhmä minä. Mutta yksi viiva tuli, that's it.

Starr, negahan VOI muuttua vielä plussaksi ja jos ei tästä kierrosta niin toivottavasti mahd pian :)

Mä otan aina purkkiin sillä just pelkään et möhlin koko testin :D Ja niissä kun on vielä se aikaraja et jos menee sen yli niin testi ei onnistu.

Toivottavasti muuttuisi plussaksi! Tai sit täti tulis kylään.

On: kp 25/28-34 ja oireita on kaikenlaisia. Vielä en uskalla toivoa mitään vaikka lupaavalta vaikuttaakin. Ensi viikosta testiä siis kehiin täällä :D

Ollaankin Justiina aika samanlaisessa tilanteessa :D Ei oo kyllä menkoista tietoakaan, mutta jos ovat tullakseen niintulisivat sitten! :D

Mä malttamattomana tein huvikseen testin joka näytti puhdasta negaa :D Jotenkin arvasin kun vasta kp 26 menossa. Ens viikolla sit uudelleen testailua.

Missä hitossa ne menkat viipyy?? :smiley-angry016 Tein nimittäin tänään taas negatiivisen testin... hohhoi. Kp34/30-32... Kiva jos nää kierrot tästä alkaa sit heittelemään ja venymään ties kuinka pitkiksi.

Kp35/30-32... Oon huomannu muutamana päivänä että alamahasta suurin piirtein keskeltä pistää/vihlaisee toisinaan. Iltaisin huono olo. Ei merkkiäkään menkoista tai plussasta. Kuinkahan kauan sitä jaksaa odottaa, että tekis taas testin?

Siitä "ensijärkytyksestä" ja pelosta/epävarmuudesta toivuttuani oon ajatellut asiaa ja tullut siihen tulokseen, että olisin valmis raskauteen ja lapsen tuloon, tässä on ollut jokunen päivä aikaa pohtia aihetta... Tätähän minä olen odottanut jo monta vuotta! Mutta nyt sitten tällainen tilanne, että ei tiedä, jatkuuko yritys vai saako alkaa valmistautua äitiyteen... :confused: Kuulin lisäksi vasta, että ainakin neljä enemmän tai vähemmän tuttua on raskaana... Osalla heistä jo toinen tulossa, vaikka ovat minua nuorempia. Jos he ovat siis valmiita, niin miksen minäkin olisi? Kuulostaa ehkä hölmöltä, mutta näin ajattelin. Kyllä minustakin on äidiksi ja tätä haluan. Toivottavasti ei tarvitse tässä epätietoisuudessa velloa enää kauan.

täällähän on jännät ajat monella.. Nyt vaan koko keskustelu tyhjäksi kuumeilijoista :) täällä odottelen kuumeisesti neuvolaa joka on vasta 25.2. Muuten oireita ei ole ollut kuin väsymys ja rintojen arkuus. Yhtenä päivänä autossa meinasin oksentaa mutta Se siitä :) toivotaan ettei tulekkaan muuta tsemppiä kaikille!!!

Jaha, viikkokatsauksen aika. Eikun ollut koko viikon iltavuoroa iltavuoron perään eikä sitten töiden jälkeen ole jaksanut yöllä mitään kirjoitella. Uudet viestit olen saanut luettua ja siihen sitten on jäänyt kun on väsymys voittanut. Se onkin taas lisääntynyt samoin pahoinvointi. Toisinaan on ihan hyvä olo, mut sit on simmosia päiviä kun melkeen oksettaa kokoajan vaikka ei sentään oksentamaan ole joutunut. Tänään ja eilen ollut vapaapäiviä ja eilisen vietin ystävien kanssa ja nautin kun vihdoin on kunnolla lunta eikä se onneton pari-kolme senttiä mitä aiemmin oli. :>

Justiina, tiedän ton tunteen kun ei tule tätiä eikä plussaa. Se on rassaavaa ja alkaa toivoa että tulisi edes täti. :( Ehkä ovulaatiosi on ollut tavallista myöhemmin, voisiko se olla mahdollista? Toivottavasti nega kääntyy vielä plussaksi. Jos ei niin toivottavasti täti tulisi pian niin pääsisit uuteen kiertoon.

Onnea naapantuura! Ihanaa että siellä tuli plussa. ^^ Lähetän sinne paljon tarrasukkia, toivottavasti saat ystävänpäivänä nähdä pikkusydämen lyövän.

Pahoittelut negasta Starr ja Freyja. Toivottavasti kummallakin muuttuu vielä plussaksi. Freyja ainakin taisi testata vähän aikasin. Ja Starrillakin saattoi olla vain aikainen testaus jos nyt onkin pidempi kierto. Kurja kun se kierto noin pomppii. Toivottavasti terot saa sen tasoittumaan (siis jos ei tule ennen sitä toivottua tulosta ;) )

Nauti Norde, olet sen ansainnut. :> Toivottavasti pahoinvointi pysyykin sieltä poissa. Ei ole mikään mukava vaiva (vaikka itsellänikään ei ole yhtään niin paha kuin joillain toisilla.) Mulla on muuten neuvolalääkäriaika samana päivänä kun sun eka neuvola. :D

Pahoittelut tädistä Lumikki. Tsemppiä, kyllä sunkin aika vielä koittaa!

Mä kyllä testasin aivan liian aikaisin :D Eilen juhlin serkkuni häitä ja jotenkin surullinen olo kun sielläkin yksi raskaana oleva ja 3kk vauva... Haikea olo kun periaatteessa meilläkin voisi olla kesäkuussa vauva jos kaikki olisi mennyt hyvin :(

Toisinaan tuntuu et saanko ikinä nyyttiä syliin asti. Jos nyt tuleekin plussa niin uskaltaako siitä iloita ollenkaan. Tänään siis kp 27/28-34. Pohdin jo et testaan seuraavan kerran vasta loppuviikosta ellei täti ennen sitä kurvaa kylään.

Nythän on jännät paikat monella!Toivottavasti vastaus tähän tukalaan tilanteeseen tulee pian sillä "mikään ei oo niin piinaavan tuskaista kuin epätietoisuus", ja toivottavasti vielä positiivinen vastaus. Peukkuja!!!

Feyja, voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu :( Tsemppiä loppuviikon odotukseen!

Milloin sulla Naapantuura on la? Jos siis kaikki menee hyvin ja kyytiläinen pysyy matkassa :) Salaa siis toivon tänne myös plussaa ja tuttua seuraa ehkäpä Lokakuisiin :D

Laskin malttamattomana la:n jo ennen plussaa, 4.10.2014 <3 Tuo päivämäärä on minulle jo entuudestaan tärkeä sillä samalla päivämäärällä 15-vuotta aiemmin syntyi edesmennyt rakas koirani <3 Myös mummoni on syntynyt samana päivänä. Toivotaan, että tämä tuo onnea ja kyytiläinen pysyy tiukasti matkassa! Odotan kyllä sitä varhaisultraa, että saisi jotain varmuutta... Vaikkei se kuitenkaan takaa, että kaikki jatkuisi hyvin loppuun saakka, kuten sinä tiedät valitettavan hyvin :(
Uskon kuitenkin, että kaikki menee hyvin! Ja toivottavasti sinullakin menee ja nähdään lokakuisissa. Pitääkin mennä katsoamaan, joko sellainen ryhmä löytyy...

Mäkin suunnittelin et meen varhaisultraan (jos siis plussa tulee) mutta vasta joskus 8viikon jälkeen. Viimeksi käytiin kuudennella viikolla ja jotenkin tuntui et se oli liian aikaista, sillä meni kesken sen jälkeen. Jostain oon lukenut et 8-9 rv on jotenkin ne kriittisimmät. Tiedä sitten.

On: täällä mahaa juilii jotenkin et pelko tädin tulemisesta kasvaa. Huomennahan mun laskujen mukaan olis kp 1. Toivotaan kuitenkin ettei olis!

Takaisin