Justiina89, en nyt halua mitenkään lisätä vettä myllyyn, mutta sehän on ihan tavallista, että noin 2 viikkoa hedelmöittymisen jälkeen (siis kuukautisten aikoihin) tulee niukkaa vuotoa, kun alkio kiinnittyy kohtuun. Näin minulla ainakin kävi. Ihmettelin miehellekin, että olipa niukat kuukautiset ja viikon päästä totesin olevani raskaana. Noh, sille raskaudelle kävi huonosti, mutta kuitenkin. Kannattaisko sun kuitenkin tehdä raskaustesti ennen kuin soitat lääkäriin? 
Tsemppiä Starr sulle huomiselle!!! Ei mullakaan mitään hajua miten sellainen hoito aloitetaan, mutta varmaan siellä tehdään jonkunlainen tilannekatsaus.
Mulla ei sit vielä ollutkaan km-vuoto loppumassa. Eilen yhdynnän jälkeen tuli niin runsaasti, että meni lakanat pyykkiin
. Ärh, loppuis jo tää, että pääsis normaalirytmiin ja toden teolla yrittämään!!!
Tsemppiä Starr sulle huomiselle!!! Ei mullakaan mitään hajua miten sellainen hoito aloitetaan, mutta varmaan siellä tehdään jonkunlainen tilannekatsaus.
Mulla ei sit vielä ollutkaan km-vuoto loppumassa. Eilen yhdynnän jälkeen tuli niin runsaasti, että meni lakanat pyykkiin
:)