A
Allison
Vieras
Mirmeli, haluan kommentoida tota antibioottikuuria! Mullahan siis tässä kierrossa revittiin ne viisarit ja määrättiin antibioottikuurille. Joku täällä varoitelikin, että niiden takia saattaa kuukautiset viivästyä jnejne. Mutta jostain kumman syystä ovi tuli melko pian kuurin loppumisen jälkeen ja raskauduin
eli älä turhaan pelkää. Parempi se on saada oma kroppa kuntoon. En sitten tiedä vaikuttivatko antibootit mitenkään tähän yritykseen. Spekulaatioita on monia.. Ehkä olen aina ovuloinut myöhään ja aina ennen munasolu on jo "ylikypsä" lisääntymään ja tässä kierrossa antibiootit hiljensi sitä kehitystä ja hedelmöittyminen onnistui.
Ken tietää.. Ne antibiootit oli kyllä sellaiset, että raskaana ollessaanki olisi saanut syödä.
Ja tuohon sänkykeskusteluun niin meillä ollaan aika aktiivisia ja muistelisin, että ehkäisyn lopettamisen jälkeen makkaripuuhat lisääntyi aikatavalla, kun paikat eivät olleet enää kuivat ja pystytään ilman lämmittelyäkin hoitamaan hommat. Meillä hommat hoidetaan aika nopeaan, mutta se on kummallekin ok.
harvoin se kuitenkaan menee pelkästään suorituksen puolelle. Ei varmaan jaksettais niin usein, jos sen pitäisi aina olla jokin spektaakkeli. Mutta suosittelen myös aiheesta keskustelemista, sillä samalla aaltopituudella oleminen on aina hyväksi, oli tilanne minkälainen tahansa.
Palstailusta mies tietää mutta ei onneksi sen enempää ole kiinnostunut. Välillä hymisee, että taasko olen täällä ja yritän vähän "salaa" täällä ollakin niin ei sen mielenkiinto enempää herääkkään.
Maicy, olen aika samoilla linjoilla. Alle vuoden ikäisten lasten kanssa ollessa olen aina alkanut miettimään kuinka erilaista se on, kun oikeasti on saman lapsen kanssa koko ajan ja se side on tietysti aivan erilainen. Ja onneksi ympäristökin kun vaikka kuinka kaikenlaisia laitoksia yritetään saada kodinomaiseksi niin on se aina eri.
eli älä turhaan pelkää. Parempi se on saada oma kroppa kuntoon. En sitten tiedä vaikuttivatko antibootit mitenkään tähän yritykseen. Spekulaatioita on monia.. Ehkä olen aina ovuloinut myöhään ja aina ennen munasolu on jo "ylikypsä" lisääntymään ja tässä kierrossa antibiootit hiljensi sitä kehitystä ja hedelmöittyminen onnistui.
Ken tietää.. Ne antibiootit oli kyllä sellaiset, että raskaana ollessaanki olisi saanut syödä.Ja tuohon sänkykeskusteluun niin meillä ollaan aika aktiivisia ja muistelisin, että ehkäisyn lopettamisen jälkeen makkaripuuhat lisääntyi aikatavalla, kun paikat eivät olleet enää kuivat ja pystytään ilman lämmittelyäkin hoitamaan hommat. Meillä hommat hoidetaan aika nopeaan, mutta se on kummallekin ok.
Palstailusta mies tietää mutta ei onneksi sen enempää ole kiinnostunut. Välillä hymisee, että taasko olen täällä ja yritän vähän "salaa" täällä ollakin niin ei sen mielenkiinto enempää herääkkään.
Maicy, olen aika samoilla linjoilla. Alle vuoden ikäisten lasten kanssa ollessa olen aina alkanut miettimään kuinka erilaista se on, kun oikeasti on saman lapsen kanssa koko ajan ja se side on tietysti aivan erilainen. Ja onneksi ympäristökin kun vaikka kuinka kaikenlaisia laitoksia yritetään saada kodinomaiseksi niin on se aina eri.
eipä enää. Kyllähän tämä minua paljon mieityttää ja olen itkenyt, raivonnut asiasta, mutta myös keskustellut asiallisesti ja kysynyt miehen mielipidettä. Hän on niin erikoinen persoona, kaikki mielipiteet pitää väkisillä tonkia esiin! Mutta olen jo "tottunut" ja toivoa on paremmastakin, sillä silloin kun seksiä on, se on onneksi nautinnollista ja se auttaa jaksamaan 

). Olen kateellisena lukenut muiden aktiivisuutta ja haaveillut, että kumpa meilläkin olisi noin... Ja olihan se alussa. Viime vuodet on kuitenkin ollut olevinaan täynnä kaikkea surua, työstressiä ja väsymystä, joiden piikkiin olen yrittänyt asian laittaa. Todellisuudessa syytän itseäni; en vain ole tarpeeksi viehättävä ja tämän takia hän ei vain halua minua. On tullut vähän vatsaa ja jalastanikin löytyy useammin gollegehousut kuin stay upit... Näistä asioista miehenikin huomauttelee, mutta väittää ettei vaikuttaisi haluttavuuteeni. Hän on vain väsynyt. Blaah! Arvatkaa vaan uskonko tätä! No en! Ja okei, voisin panostaa itsekkin enemmän ja laittaa vaikka ne stay upit jalkaan, mutta samat vatsamakkarat minulla on siitäkin huolimatta (eikä ne makkarat ole oikeesti edes niin pahat). Olenkin todennut, että suurin syy tähän laimeaan petielämään on heikko itsetuntoni. Toivoisin mieheni vahvistavan tätä, mutta häneltä taittuu paremmin negatiiviset huomauttelut kuin kehut. Kaipaan kehuja! Kuten ainakin Elmiina kertoi, niin ennemmin ne kehut kuulisi omalta mieheltä kuin vierailta taka-ajatuksia omaavilta humalaisilta miehiltä baarissa. Tosin kelpaavat nekin paremman puutteessa. Aika epätoivoista
Pitäs varmaan vähän jutella...
onneksi tilanteemme ei ole kuitenkaan ihan toivoton! 

minä kun olen niin tietämätön näissä asioissa. En siis tarkoita sitä, että esim. greippimehun juominen olisi väärin, pikemminkin kysyn teiltä vinkkejä ja kokemuksia :) itse en ainakaan aluksi osta mitään ovistestejä, kun ei kierron pituudestakaan ole mitään hajua. Ehkä sitten, ku pari kiertoa menee ja alkaa tulla kärsimättömäksi