Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä odottelen että tuo täti vihdoin ja viimein pakkaisi kamansa ja lähtisi. On vaan tosi vaikeaa ennustaa kp:ta ja ovista kun tää on vasta eka kp pillereiden jälkeen. Mies totesi et pupuillaan vaikka joka päivä niin ainakin on hyödynnetty kaikki mahdollisuudet :D

Katsottiin maanantaina tosiaan Erilaisia äitejä yhdessä ja mun kuume nousi taas taivaisiin. Oli jotenkin hellyttävää katsella ja olla ns mukana pienen elämän synnyssä :) Koskettavia tarinoita varmasti tulossa :)

Toi Erilaiset äidit on kyllä tosi hyvä! Pientä kateutta herätti toi eka jakso kun ite ei meinaa tulla raskaaksi ja toiset tulee vahingossa. Mut todella mielenkiintoisia aiheita on tällä kaudella luvassa, ite ootan sitä syömishäiriöistä äitiä paljon. Katon myös paljon muita vastaavia ohjelmia ja pillitän naama punaisena aina kun se vauva syntyy. :laughing002

Todellakin Starr, jotenkaan mulla ei ajatus kulkenut. Pidä salaa sullekin peukkuja pystyssä :wink

Ja mä kans kattelin samaista sarjaa ja olihan se ihana huomata kuinka fiksu nuori äiti siellä odotteli pienokaista. Ikävä kyllä sama kateus heräsi myös minuun ja minun oli tosi vaikea eläytyä vaikka parikin kertaa huomasin silitteleväni omaa mahaani :rolleyes: Ensi kertaa raskaana, vahingossa, ja kaikki meni hyvin. En tietystikään kenellekään toivo keskenmenoja tai kätkytkuolemia tai muita geenivirheitä. Mutta olin vain niin kateellinen, kuinka onnellinen äiti siellä suunnitteli omaa elämäänsä vauvan kanssa.. Itse kun jo testatessa on sellainen tunne, että ihan turhaa sitä testailee kun negaa se vaan näyttää. :sad001 Voi kun osaisi elää stressaamatta ja pelkäämättä. Parasta muuten oli vielä kun eilen katsoin sitä Sivuraitella-sarjaa, jossa on syrjäytyneitä nuoria. No, eiköhän se yks pimatsu siinä sitten todennu olevansa raskaana. Huoh..

Ei merkkiäkään tädistä ja olen nyt niin kahden vaiheilla testailla vai eikö. Ei se tilanne testaamalla tietenkään parane ja pelkään taas pettyväni. Rinnat ovat nyt olleet arat melkein kaksi viikkoa. Eikös se kerro jostain hormonitoiminnasta? Eikai ne nyt voi ihan mielettömän kauan kipuilla muuten vaan? Mutta toisaalta olen alkanut pohtimaan, että eikai vaan kroppa itse pidättele tätiä, kun toivon niin hartaasti olevani raskaana. Kerran yli 50+ kierrossa täti vihdoin tuli, kun olin samaisena aamuna saanut CB digitaalisella negan. Sitä ennen olin tehnyt monta liuskatestiä, joiden ajattelin olevan vain viallisia.

Täällä kp1/24-28, yk3, eli menkat alko tänään. Ainakin oletan että on menkat kun siteeseen asti vuotaa. Kuitenkaan normi menkkakipuja ei oo, ainakaan vielä. Eli omituisemmat on normaaliin verrattuna. Eikun uutta putkeen vaan. Vaikka periaatteessa tjot meiningillä mennään niin kyllä pisti taas masentuun kun menkat alko kun lupaavasti tosiaan kolme päivää yli ed. kierron mentiin. :( Huoh! Kirjoittelen kunhan fiilikse taas täältä suosta nousee..

Muille tsempit oli tilanne mikä hyvänsä! <3

Maicy: Olen pahoillani tädistä. Älä masennu vielä :) Uuteen yritykseen kun täti lähtee menemään :)

Kieltämättä vähän kanssa pisti tuo sarja tuonne syräimmeen... Tuntuu että kaikilla ympärillä olevilla se vaan on juurikin niin helppoa.. No joka viides pariskunta on käy läpi lapsettomuutta ja me taidetaan olla se viides mun laskujen mukaan.. Ensin ajattelin etten katso sarjaa ollenkaan mutta oli sitä sitten kuitenkin ihan mukava katsella. Ja vaikka kateus iskee niin syyttömiä ne ihmiset on ahdinkoomme :)

Pidetään liput korkealla.

Maicy blääh :( Pahoittelut tädistä. Itelläkin oli pisimmät kierrot 45 päivää ja kun normisti se joku 21-27 ni kyl tuli monta testiä ja lopulta monta kyyneltä. Mutta uusi kierto on kuitenkin aina uusi mahdollisuus.

Mirmeli joku muukin on tainnu jo asiasta mainita mut kyl meinaa itku päästä aina ton siun allekirjoituksen runon myötä.

Starr ihan uteliaisuuttani, eikö siulla söis sydämestä, jos sitten arvelisit, että lapsi on syrjähypyn seurauksena tullut vakiosuhteeseen? Omalta osaltani jos näyttäisi että omassa suhteessa ei tärppäis niin kyllä houkutus voisi olla kova kokeilla jotain muutakin. Mutta itse osaltani tiedän, että minä en kykenisi elämään itseni kanssa valheessa, eikä olisi sitten kumppaniani kohtaan oikein kertoa omaa oloa helpottaakseen. Eikä toisaalta olisi häntä kohtaan oikein maksaa kuluja ja kuvitella olevansa isä kun ei ole. Parempi pysyä itse kaidalla polulla vaan :angel2 Sori jos menee liian henkilökohtaiseksi mutta tosiaan kiinnostaisi tietää miten olet itse tuon ajatellut. Eikö se vaan oikeasti häiritse sua yhtään?

elmiina.. Se on sellanen runo mikä on koskettanut eniten tässä vuoden aikana.. Ei ole oma kirjoittamani mutta samaistua voi :(

Elmiina: Ääks ei todellakaan kyse ollut syrjähypystä! Tarkoitin vaan kun teki mieli harrastaa seksiä oman miehen kanssa muualla kuin kotona eikä ollu ehkäisyä käden ulottuvilla. En siis todella voisi pettää.

Starr voi ei apua :D Mä käsitin siis aivan väärin ja vielä oon ton viestin jälkeen tuskissani pohtinu miten ihmeessä kysyn ilman että loukkaan tai moralisoin... Hah internetin ihmeellinen maailma ja väärinkäsitykset, huh pienemmästäkin sais villejä huhuja pikkukylillä ilmaan!

Voi kurjuus Maicy :sad001 Seuraile nyt tilannetta (ettei vain olisi valemenkat, kun poikkeavat sun normimenkoista) ja uudessa kierrossa vaan uutta matoa koukkuun. Isot tsemppihalit sinne!

Ja Mirmeli, mäkin olen ihan ihastunut tuohon runoon

Elmiina ja Starr, päivän piristysruiske oli ehdottomasti tuo väärinkäsitys :smiley-bounce022 itse tajusin heti mutta piti lukea uudelleen ja jos sen olisi nopeasti lukenut ilman ajatusta niin olisin hyvin voinut käsittää varmaan väärin. Mutta hyvä, ettei lapsella ole kuin yksi isäehdokas :p säilyy sopu parisuhteessakin

Täältä nyt löytyy sittenkin kaapista r-testi. En malttanut olla ostamatta, sillä haluan varmuuden ja jos se piru vie on nega niin lähetän kaikenmaailman kutsukortit tädille!! Eiköhän apteekin omalla testillä pitäisi näkyä jo? Oletettu ovis olisi ollut n. 14 päivää sitten mutta nuo rinnat on aristanut sen 12 pvää.. Pitäkää mulle peukkuja, jooko? Pelkään jo nyt, että joudun taas pettymään. Eikä kaapista löydy edes suklaata :confused:

Tosta terosta sen verran et vaik se itsessään aiheuta munasolun irtoamista, mut ehkä se että hormonit tasapainottuu voi saada sen aikaan. En asiasta tiedä, mutta tokihan normaalit hormonit edesauttaa normaalia toimintaa.

Pidän Starr varovasti peukkuja pystyssä, jos vaikka lipsahdus olisi tuottanut tulosta. ;)

Pahoittelut tädistä Maicy. :( Mut ehkä ne onkin valemenkat, jos ei ihan normaalia vuotoa ole... Toivotaan parasta. Tsemppiä uuteen kiertoon, jos ne nyt ihan normaaleiksi yltyy.

Mirmeli, mustakin toi runo on tosi koskettava. Niin samaistuttava kun odottaa sitä omaa pikkusta. <3

Pidän Allison peukut ja isovarpaatkin pystyssä että saat viimein plussan. Kyllä pitäisi näkyä jo jos ovis oli 14 päivää sitten. Jos taas on vähemmän voi näkyä, mut vaik ei näy voi silti olla tärpänny. Vielä ehtii kauppaan ostamaan suklaata pettymysten varalle, toivottavasti et sitä kuitenkaan tarvitse.

Flunssa taitaa vedellä viimein viimeisiään. Välillä on peräti normaali olo väsymyksen ja tukkoisuuden sijaan. Sänkyharjoituksetkin on taas aloitettu ja oon suht toiveikkaalla mielellä. :> Ovista odotellessa...

Ei minulle oo tullu edes mieleen että jos tekee mieli muualla kuin kotona ni että se vois olla jotain muuta kuin eufemismi vieraissa käynnille. Mä liikun varmaan ihan väärissä porukoissa. :( Tai sit johtuu siitä et kun yleensä tuun miesten kans hyvin juttuun ja en puhu ikinä muiden asioita eteenpäin ni oon ollu monelle miespuoliselle tuttavalle vähän likakaivona niiden parisuhdeasioiden puolesta. On niitä ihan kunnollisia miehiäkin maailmassa monta mut ku ite on sen 10 vuotta kohta sivusta saanu kuulla kaikki tilitykset vieraissa käynnistä sellaisiltakin tyypeiltä joista ei ikinä uskois ni väkisinhän se vaikuttaa omaan ajatteluun.

Hassua kyllä mitä enemmän pettämistä oon nähny sen enemmän oon tullu siihen tulokseen että miusta ei ois siihen ikinä. Ja sen vähemmän miusta on tullut mustasukkainen seurustellessa. Jotenkin kun on tajunnut sen että jos on halua pettää niin kyllä ihminen keinot keksii - niin on samalla ymmärtänyt, että se toisen kyttääminen tai "tilille vaatiminen" kaikesta mitä kuvitella saattaa on suhteelle vielä myrkyllisempää kuin itse mahdollinen teko ja vainoharhaisuudella myrkyttää vain oman mielensä, oman elämänsä, oman parisuhteensa.

Ainoo mitä tekis mieli sanoa on että kun ihminen näyttää karvansa ekaa kertaa ni sitä kannattaa uskoa. Ja joko hyväksyä et se ihminen on mitä on tai erota. Eikä uskotella itselleen niitä selityksiä vaikka kuinka haluis toisesta uskoa parasta. Mutta joo nyt taitaa mennä aika lailla aiheen ohi jo.

Hehheh, alku järkytyksen jälkeen jo muakin huvittaa tää väärinkäsitys, mutta sattuuhan sitä! :laughing001 Me taidetaan olla ihan mielettömiä kaneja välillä mun miehen kaa. :wink

Tsemppiä Allison, toivottavasti testiin pärähtää kaksi viivaa! :)

elmiinalla on hyviä pohdintoja.. saanut itse katsoa vierestä ja jopa kokenut tämänkaltaisia ja kyllä se melkein noin menee. Mitä mustasukkasempi, sitä varmemmin saat toisen lähtemään.

Allison jännää jännää jännää!!! <3

Mäkin katsoin nyt vihdoin tuon maanantaisen Erilaiset äidit ja arvatkaa mitä mä tajusin! Tuo tyttö joka on raskaana, voisi olla ikänsä puolesta mun lapseni, jos oisin saanut lapsen esim. 20-vuotiaana!!!! VOI KIASUS!!!! MÄ OON IKÄLOPPU!!!! :smiley-angry017

Arvon leidit! Olen siitä asti unelmoinut tästä päivästä, kun tätä foorumia olen alkanut lukemaan. Saan vihdoin itse tuoda tänne plussauutisia!

Meille todellakin on nyt tulossa vauva

102355_83656.jpg

Pelko hiipii jo takapuoleen mutta ajattelin, etten anna sille jalansijaa ja yritän nauttia tästä alkuraskaudesta minkä voin. Tässä vaiheessa kun en vielä pahemmin voi mitenkään vaikuttaa siihen miten se päättyy.

Voi Allison ihanaa!! Eilen illalla just ajattelin, kun luin sun viestiä, että kumpa siellä nyt vain olisi hyviä uutisia!
Onnea ihan hirveästi!!!! (kuinkas kauan te nyt yritittekään?)
:happy093

Ihanaa, varmasti kaikkien teidän plussa-ajatukset vaikutti. Kiitos :smiley-angelic003

Tämä taisi olla nyt yk 6, mutta kun mulla noi kierrot on ollu pitkiä niin kyllä tätä plussaa odoteltiin melkein vuosi. Ehkäisy ollaan jätetty jo viime vuoden toukokuussa pois, eli kyllä senkin jälkeen olisi saattanut jo tärpätä mutta 10 tai 11 kk sitten alkoi kunnon yritys.

Kauheeta kun sitä tekisi mieli käydä koko ajan tsekkaamassa, ettei vaan noi viivat oo haalistunu. Ei oikein oo mitenkään todellinen olo, että vihdoinkin se on totta.

Hirveesti plussatuulia muillekin! Jaettu ilo on paras ilo :)

Onnea Allison!

Miulla on yhä plussatestit kaapissa ja oli niistä kuva puhelimessa ja niitä piti tuijotella varmaan 2 viikkoa... :P Nyt tuijottelen videopätkää missä kuuluu dopplerilla sydänäänet. Ihan normaalia toi testien tarkistelu ja uusien tekeminen varmuuden vuoksi.

Takaisin